Κατακόρυφη η πτώση της κατανάλωσης
Ανησυχητικά είναι τα στοιχεία, που έρχονται από την αγορά καυσίμων. Το 2011 έκλεισε έντονα πτωτικά, αλλά και το πρώτο δεκαπενθήμερο του Ιανουαρίου δείχνει ακόμα χειρότερο.
Οι ιδιοκτήτες Ι.Χ. έχουν περιορίσει σημαντικά τις μετακινήσεις τους μες αυτοκίνητο, με αποτέλεσμα οι μισοί να έχουν τραβήξει κυριολεκτικά χειρόφρενο και οι άλλοι μισοί να βάζουν βενζίνη με το σταγονόμετρο, αφού η τιμή της αμόλυβδης έχει αυξηθεί κατακόρυφα την τελευταία διετία. Αποτέλεσμα όλων αυτών;
Στο -20%, με το οποίο έτρεξε η αγορά το 2011, έρχεται να προστεθεί ένα επιπλέον -15%, μόνο το πρώτο δεκαπενθήμερο του μήνα, που διανύουμε. Η πορεία αυτή στην αρχή της χρονιάς προβληματίζει ιδιαίτερα τα στελέχη των εταιριών πετρελαιοειδών, αφού εκτιμούν πως η πτώση θα διευρυνθεί περαιτέρω.
Αξίζει, μάλιστα, να σημειωθεί πως τα συγκεκριμένα πτωτικά ποσοστά είναι υπολογισμένα επί περιόδων, που κινούνταν έντονα καθοδικά. Δηλαδή, επί βάσης υπολογισμού κατά πολύ χαμηλότερης.
Σε αυτό το περιβάλλον, οι εταιρίες επιχειρούν να αντιμετωπίσουν την κρίση με προσφορές και ανταποδοτικά δώρα, ανάλογα με την κατανάλωση, που κάνει κάθε πελάτης.
newsbeast.gr
Ανησυχητικά είναι τα στοιχεία, που έρχονται από την αγορά καυσίμων. Το 2011 έκλεισε έντονα πτωτικά, αλλά και το πρώτο δεκαπενθήμερο του Ιανουαρίου δείχνει ακόμα χειρότερο.
Οι ιδιοκτήτες Ι.Χ. έχουν περιορίσει σημαντικά τις μετακινήσεις τους μες αυτοκίνητο, με αποτέλεσμα οι μισοί να έχουν τραβήξει κυριολεκτικά χειρόφρενο και οι άλλοι μισοί να βάζουν βενζίνη με το σταγονόμετρο, αφού η τιμή της αμόλυβδης έχει αυξηθεί κατακόρυφα την τελευταία διετία. Αποτέλεσμα όλων αυτών;
Στο -20%, με το οποίο έτρεξε η αγορά το 2011, έρχεται να προστεθεί ένα επιπλέον -15%, μόνο το πρώτο δεκαπενθήμερο του μήνα, που διανύουμε. Η πορεία αυτή στην αρχή της χρονιάς προβληματίζει ιδιαίτερα τα στελέχη των εταιριών πετρελαιοειδών, αφού εκτιμούν πως η πτώση θα διευρυνθεί περαιτέρω.
Αξίζει, μάλιστα, να σημειωθεί πως τα συγκεκριμένα πτωτικά ποσοστά είναι υπολογισμένα επί περιόδων, που κινούνταν έντονα καθοδικά. Δηλαδή, επί βάσης υπολογισμού κατά πολύ χαμηλότερης.
Σε αυτό το περιβάλλον, οι εταιρίες επιχειρούν να αντιμετωπίσουν την κρίση με προσφορές και ανταποδοτικά δώρα, ανάλογα με την κατανάλωση, που κάνει κάθε πελάτης.
newsbeast.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου