facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Τρίτη 11 Ιουνίου 2013

«Μαϊμού» οι επιχειρήσεις-σκούπα για τους λαθρομετανάστες

Τους πιάνουν στην Ομόνοια και τους αφήνουν στην Ανάβυσσο!

Σε τεράστιο φιάσκο εξελίσσεται τελικά η επιχείρηση «Ξένιος Δίας» της Αστυνομίας, με την οποία φιλοδοξούσε να καθαρίσει το κέντρο της Αθήνας από τους λαθρομετανάστες. Σχεδόν έναν χρόνο μετά την έναρξη του προγράμματος, κρατητήρια, κέντρα φιλοξενίας μεταναστών, αλλά και το Τμήμα Αλλοδαπών έχουν γεμίσει ασφυκτικά από προσαχθέντες και πλέον δεν υπάρχει η δυνατότητα φιλοξενίας άλλων.

Ετσι, εδώ και αρκετές εβδομάδες, η Αστυνομία πραγματοποιεί επιχειρήσεις-σκούπα στο κέντρο, συγκεντρώνει τους αλλοδαπούς, τους υποβάλλει σε δακτυλοσκόπηση, τους φορτώνει και πάλι στις κλούβες, τους μεταφέρει στην περιοχή της Αναβύσσου και τους αφήνει ελεύθερους στον δρόμο! Εκείνοι ξεκινούν και επιστρέφουν στην Αθήνα με τα πόδια... Οπως καταγγέλλει στο «ΘΕΜΑ» ο αντιπρόεδρος της Ενωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Αττικής και μέλος του Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αστυνομικών Υπαλλήλων κ. Αντώνης Λιακόπουλος, «οι αλλοδαποί που συλλαμβάνονται μπαίνουν από τη μία πόρτα της Διεύθυνσης Αλλοδαπών και βγαίνουν από την άλλη, με αποτέλεσμα να πιάνουν τους ίδιους και τους ίδιους σε εβδομαδιαία βάση».

Σύμφωνα με τον γνωστό συνδικαλιστή, «οι αστυνομικοί που κάνουν τις λεγόμενες “σκούπες”, κάθε μία ή κάθε δύο μέρες πηγαίνουν με λεωφορεία στα Αστυνομικά Τμήματα, παίρνουν τους προσαχθέντες από τις επιχειρήσεις και τους μεταφέρουν στην Ανάβυσσο όπου και τους απελευθερώνουν! Μαζί, στην ίδια περιοχή απελευθερώνουν χρήστες ναρκωτικών και εκδιδόμενες γυναίκες, για τους οποίους επίσης δεν υπάρχει πλέον χώρος να κρατηθούν. Ολα γίνονται με προφορικές εντολές και το μόνο που φαίνεται είναι το δελτίο κίνησης του λεωφορείου της Αστυνομίας. Αλλοδαπός που πήγε πέντε (!) φορές στην Ανάβυσσο, όπως μου κατήγγειλαν συνάδελφοι, βαρέθηκε να πηγαινοέρχεται και την τελευταία φορά αρνούνταν να κατέβει από το όχημα, με αποτέλεσμα να χρειαστεί η επέμβαση της ΟΠΚΕ (σ.σ.: Ομάδα Πρόληψης και Καταστολής Εγκλήματος) για να τον βγάλουν έξω και να τον αφήσουν εκεί», αναφέρει ο κ. Λιακόπουλος.

Στα όριά τους...

Μπορεί στις αρχές της εβδομάδας το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη να ανακοίνωσε επισήμως ότι τον τελευταίο χρόνο έχουν απελαθεί 10.000 αλλοδαποί από τη χώρα, όμως το τελευταίο διάστημα η κατάσταση έχει φτάσει στα όριά της. Οπως καταγγέλλουν οι αστυνομικοί, οι υποδομές της ΕΛ.ΑΣ. δεν επαρκούν για να απορροφήσουν όλους τους αλλοδαπούς που καθημερινά συλλαμβάνονται ή προσάγονται από τις σαρωτικές επιχειρήσεις στην ευρύτερη περιοχή του κέντρου της Αθήνας, με αποτέλεσμα όταν τους πιάνουν να μην ξέρουν στη συνέχεια τι να τους κάνουν και πού να τους πάνε. Ο αριθμός των αλλοδαπών που έχουν βρει καταφύγιο στην πρωτεύουσα είναι πλέον πολύ μεγάλος και οι συνθήκες διαβίωσης στα λεγόμενα γκέτο απαράδεκτες και τριτοκοσμικές, με αποτέλεσμα πολλοί από αυτούς να περιφέρονται άσκοπα στους δρόμους και τα στενά του κέντρου. «Σε καθημερινή βάση ο... φιλόξενος Δίας κατεβαίνει στην πλατεία Ομονοίας, στους γύρω δρόμους και στις γύρω πλατείες προκειμένου να βρει αλλοδαπούς να τους οδηγήσει στα κέντρα κράτησης. Ετσι λοιπόν καθημερινά αλλοδαποί στοιβάζονται στα τμήματα και μετάγονται στο Αλλοδαπών Αθηνών, προκειμένου να ακολουθήσει η μεταγωγή τους στα κέντρα φιλοξενίας», αναφέρει ο κ. Λιακόπουλος.

Πρόχειρος έλεγχος

Ωστόσο, με δεδομένο ότι πλέον δεν υπάρχει χώρος ούτε στα γραφεία των αξιωματικών, οι αστυνομικοί υποχρεώνονται, ύστερα από έναν πρόχειρο έλεγχο εξπρές και αφού διαπιστώσουν ότι κάποιος δεν είναι καταζητούμενος για κακουργηματικές πράξεις, να τον αφήνουν να φύγει και μάλιστα από την πίσω πόρτα της Διεύθυνσης Αλλοδαπών.

«Δεν ξέρω γιατί γίνεται αυτό και με ποια λογική. Το μόνο σίγουρο είναι ότι με αυτή την τακτική αφαιρείται προσωπικό από τα Τμήματα και κατ’ επέκτασή αφαιρείται η αστυνόμευση για την προστασία και την ασφάλεια του Ελληνα πολίτη στις γειτονιές της Αθήνας. Οι συνάδελφοί μου τρέμουν καθημερινά. Φοβούνται. Σε μια πρόσφατη επίσκεψή μου είδα στα μάτια τους τον τρόμο για το πού θα πάει αυτή η κατάσταση, που έχει ήδη φτάσει σε οριακό σημείο. Ολοι μού είπαν πως θέλουν να φύγουν από εκεί. Από την άλλη πλευρά, και οι κάτοικοι της Αναβύσσου με αυτές τις μεταγωγές θα αντιμετωπίζουν προβλήματα, διότι όταν πάνε και αφήνουν εκεί κάτω περιθωριακούς με μόνο σκοπό να αδειάσει η Αθήνα και να δείξουμε ότι κάνουμε αστυνόμευση δημιουργούνται προβλήματα, ενώ και οι ίδιοι οι αστυνομικοί έχουν προβλήματα διότι παρανομούν...».

Και μπορεί η εικόνα στο κέντρο της Αθήνας να έχει βελτιωθεί και τα στενά που μέχρι πριν από μερικά χρόνια ήταν στο κόκκινο της εγκληματικότητας να έχουν καθαρίσει, ωστόσο, όπως καταγγέλλουν αστυνομικοί, δεν είναι δυνατόν η ΕΛ.ΑΣ. να κάνει «ντελίβερι» αλλοδαπών από το κέντρο της πόλης λίγα χιλιόμετρα μακριά ελπίζοντας ότι θα κουραστούν και δεν θα επιστρέψουν ξανά στα γκέτο.

protothema
Διαβάστε Περισσότερα » "«Μαϊμού» οι επιχειρήσεις-σκούπα για τους λαθρομετανάστες"

«’Εφοδος» του ΣΔΟΕ για τις προμήθειες καυσίμων του αμερικανικού στόλου στη Σούδα

Πανελλήνιες διαστάσεις παίρνει η υπόθεση που ξεκίνησε με καταγγελία από την Κρήτη, μετά από την εντολή του πρώην Οικονομικού εισαγγελέα Πεπόνη

Εδώ και τρεις μήνες και κάτω από άκρα μυστικότητα βρίσκεται σε εξέλιξη μεγάλη έρευνα του ΣΔΟΕ στην Κρήτη, μετά από καταγγελία για «σημεία και τέρατα» στην προμήθεια καυσίμων του 6ου αμερικανικού στόλου, που ελλιμενίζεται στη Σούδα, αλλά και σε άλλες περιοχές της χώρας.

Η έρευνα βρίσκεται σε εξέλιξη και εξετάζονται εξονυχιστικά τιμολόγια και παραστατικά, προκειμένου να διαπιστωθεί το μέγεθος της ζημίας για το δημόσιο, μετά από εντολή που έδωσε ο τέως οικονομικός εισαγγελέας Γρηγόρης Πεπόνης, μετά από καταγγελία που έγινε από την Κρήτη.

Στελέχη του ΣΔΟΕ εξετάζουν με προσοχή τη σοβαρή υπόθεση, και είναι ενδεικτικό ότι παρά το γεγονός ότι οι έρευνα γίνεται από τον περασμένο Απρίλιο, η είδηση δεν είχε διαρρεύσει.

Παρέμβαση έκανε ο βουλευτής Ηρακλείου Γιάννης Μιχελογιαννάκης ο οποίος ενημερώθηκε για το θέμα και ζητά ενημέρωση και εξηγήσεις. Ο κ.Μιχελογιαννάκης κατέθεσε επιστολή στον Διευθυντή του ΣΔΟΕ κ. Χρήστο Ράικο ζητώντας του απαντήσεις στα κάτωθι ερωτήματα :

Που βρίσκεται η εισαγγελική ερεύνα όσον αφορά τη νοθεία καυσίμων;

Που βρίσκεται η εισαγγελική ερεύνα όσον αφορά το λαθρεμπόριο στρατιωτικών καυσίμων;

Που βρίσκεται η εισαγγελική ερεύνα όσον αφορά τον έλεγχο των αντιπροσώπων της εταιρίας MLS στο ναύσταθμο Σούδας ;

Ο διευθυντής του ΣΔΟΕ με την σειρά του έθεσε στο βουλευτή τα προβλήματα που αποτελούν τροχοπέδη στην προσπάθεια του ΣΔΟΕ Ηρακλείου για πάταξη του λαθρεμπορίου καυσίμων και όχι μόνο. Σύμφωνα με τον κ. Ράικο τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζει για την ώρα το ΣΔΟΕ Ηρακλείου είναι :

Η έλλειψη προσωπικού.
Η έλλειψη εξειδικευμένων επιστημόνων δικηγόρων και οικονομολόγων.
Οι πιστώσεις προς την υπηρεσία.

cretalive
Διαβάστε Περισσότερα » "«’Εφοδος» του ΣΔΟΕ για τις προμήθειες καυσίμων του αμερικανικού στόλου στη Σούδα"

"Γερμανικό μοντέλο" στην υγεία

Έτσι ονομάζει το υπουργείο Υγείας το σχέδιο για την αντιμετώπιση καταρχήν των μεγάλων προβλημάτων που παρατηρούνται εδώ και μήνες στο κλείσιμο των ραντεβού με συμβεβλημένους γιατρούς του ΕΟΠΥΥ και κατά δεύτερον για τον περιορισμό των δαπανών των διαγνωστικών κέντρων. Τα τελευταία, σύμφωνα με τα νεότερα στοιχεία του υπουργείου, όχι μόνο δεν επιτυγχάνουν στο πρώτο πεντάμηνο την εξοικονόμηση των 60 εκατ. ευρώ, που ήταν ο αρχικός στόχος, απεναντίας επιβαρύνουν τον Οργανισμό με 30 εκατ. ευρώ επιπλέον, οπότε και θα πρέπει να ληφθούν άμεσα νέα μέτρα για τη μείωση της σπατάλης.

Όσον αφορά το μεγάλο πρόβλημα με τις δυσλειτουργίες στα ραντεβού του ΕΟΠΥΥ και τη μεγάλη αναμονή που εξακολουθεί να υπάρχει, σύμφωνα με υψηλόβαθμο στέλεχος του υπουργείου Υγείας, αυτό που εξετάζεται είναι να συμβληθεί ο ΕΟΠΥΥ με τους κατά τόπους συλλόγους ιατρικούς της χώρας, οι οποίοι θα αναλάβουν να εξασφαλίσουν την επάρκεια των γιατρών. Έτσι θα διασφαλίζεται αφενός η κάλυψη των πρωτοβάθμιων αναγκών υγείας των ασφαλισμένων, αλλά και η ύπαρξη όλων των ιατρικών ειδικοτήτων, κυρίως στους νομούς της περιφέρειας, όπου και παρατηρούνται τα μεγαλύτερα κενά.

Πως λειτουργεί το γερμανικό μοντέλο: Στην πρωτοβάθμια περίθαλψη οι γιατροί αμείβονται κατά πράξη, με τιμές που καθορίζονται ύστερα από διαπραγματεύσεις των ταμείων υγείας με τα τοπικά σωματεία των γιατρών κάθε χρόνο. Η διαδικασία αμοιβής των γιατρών γίνεται από τους συλλόγους και υπάρχει συγκεκριμένος προϋπολογισμός, με ένα σύστημα βαθμών για 2500 ιατρικές πράξεις. Όταν κάποιος γιατρός υπερβαίνει τον αριθμό των ραντεβού που πραγματοποιεί, μειώνεται αυτόματα και η τιμή για κάθε εξέταση.

Αυτό που γινόταν μέχρι τώρα στον ΕΟΠΥΥ ήταν να συμβάλλονται απευθείας οι γιατροί με τον Οργανισμό. Το σύστημα αυτό αποδεικνύεται σήμερα ότι δεν λειτουργεί, αφού πολλοί ήταν οι γιατροί που διέκοψαν τη σύμβαση εξαιτίας των καθυστερήσεων στις πληρωμές από τον ΕΟΠΥΥ, ή επειδή τους συνέφερε καλύτερα να πληρώνονται ιδιωτικά από τους ασθενείς. Αυτό συνέβαινε κατά κόρον σε δήμους στην περιφέρεια, όπου οι ειδικότητες είναι περιορισμένες, με αποτέλεσμα να υπάρχουν ολόκληροι νομοί χωρίς γιατρούς του ΕΟΠΥΥ, όπως για παράδειγμα παιδιάτρους.

Επίσης στις προθέσεις του υπουργείου είναι μέσα στα πολυϊατρεία του ΕΟΠΥΥ να μπορούν να δέχονται ασθενείς και οι νέοι συμβεβλημένοι γιατροί, οι οποίοι δεν διαθέτουν ιδιωτικά ιατρεία.

Οι ιατρικοί σύλλογοι, εκτός ότι θα είναι υπεύθυνοι για την επάρκεια των ειδικοτήτων, θα διαχειρίζονται παράλληλα και τα διαθέσιμα κονδύλια για την πληρωμή των γιατρών, κατά αντιστοιχία με το σύστημα που ισχύει και για την εξόφληση των φαρμακοποιών, όπου το ποσό της φαρμακευτικής δαπάνης διανέμουν στα μέλη τους οι φαρμακευτικοί σύλλογοι.

Όποιο σύστημα και αν εφαρμοστεί πάντως, αυτό θα πρέπει να γίνει άμεσα, καθώς από την Τετάρτη μέχρι και την Παρασκευή η ηγεσία του υπουργείου Υγείας θα λογοδοτήσει στην τρόικα και για την πορεία του προϋπολογισμού στον ΕΟΠΥΥ, αλλά και για την εξέλιξη των νοσοκομειακών δαπανών.

capital
Διαβάστε Περισσότερα » ""Γερμανικό μοντέλο" στην υγεία"

Τέλος Ιουλίου παραδίδονται τέσσερις νέοι σταθμοί του Μετρό

Στο τέλος Ιουλίου παραδίδονται στο επιβατικό κοινό τέσσερις σταθμοί του Μετρό στα νότια προάστια.

Πρόκειται για τους σταθμούς, Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη και Ελληνικό που θα εξυπηρετούν καθημερινά τουλάχιστον 80.000 επιβάτες, ενώ η διαδρομή Σύνταγμα – Ελληνικό θα γίνεται μόλις σε 14 λεπτά.

Σύμφωνα με τον προγραμματισμό το Σεπτέμβριο θα παραδοθεί ο σταθμός στην Αγία Μαρίνα Χαϊδαρίου, ενώ ξεκινά άμεσα η σύνδεση της λεωφόρου Βουλιαγμένης με την παραλιακή μέσω επέκτασης της γραμμής του τραμ. Τον Σεπτέμβριο όμως ξεκινά το σκάψιμο και ο μετροπόντικας από την Αγία Μαρίνα Χαϊδαρίου με προορισμό τον Πειραιά.

Ήδη έχουν ξεκινήσει οι πρόδρομες εργασίες, ενώ με την ολοκλήρωση του θα έχουν προστεθεί ακόμα 7,6 χιλιόμετρα νέας γραμμής του ΜΕΤΡΟ, 6 νέοι σταθμοί στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά, ενώ η σύνδεση του αεροδρομίου με το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας θα γίνεται σε μόλις 45 λεπτά.

Διαβάστε Περισσότερα » "Τέλος Ιουλίου παραδίδονται τέσσερις νέοι σταθμοί του Μετρό"

Κίνητρα αποχώρησης από το Δημόσιο

Πακέτο κινήτρων – όπως πλήρη αποζημίωση – για αποχώρηση από το Δημόσιο παρουσιάζει ο Αντ. Μανιτάκης

Σχέδιο οικειοθελών αποχωρήσεων δημοσίων υπαλλήλων επεξεργάζεται το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης, με στόχο να καλύψει τον αριθμό των 4.000 αποχωρήσεων έως το τέλος του έτους βάσει των μνημονιακών δεσμεύσεων.
Πρόκειται για ένα από τα μέτρα που θα παρουσιαστούν στο σημερινό ραντεβού της ηγεσίας του υπουργείου με την τρόικα, η οποία θα κάνει φύλλο και φτερό τα σχέδια τόσο για τις 4.000 αποχωρήσεις όσο και για την υπαγωγή 12.500 υπαλλήλων σε διαθεσιμότητα μέσα στον Ιούνιο.

Το πακέτο των κινήτρων αλλά και των αντικινήτρων για την εθελούσια έξοδο υπαλλήλων θα περιληφθεί ως ρύθμιση στο νομοσχέδιο για την Οργάνωση της Δημόσιας Διοίκησης, το οποίο θα προωθηθεί ενδεχομένως και σήμερα προς έγκριση στην Κεντρική Νομοπαρασκευαστική Επιτροπή.

Η ρύθμιση θα αφορά δημοσίους υπαλλήλους, που θα υπαχθούν στο καθεστώς διαθεσιμότητας και βρίσκονται τρία χρόνια πριν από τη θεμελίωση πλήρους συνταξιοδοτικού δικαιώματος. Ηδη μάλιστα έχει πάρει πράσινο φως από την τρόικας καθώς περιλαμβάνεται και στα επίσημα κείμενα της προηγούμενης αξιολόγησης. «Στην πράξη οι συγκεκριμένοι υπάλληλοι θα κληθούν να επιλέξουν είτε να ρισκάρουν παραμένοντας στη διαθεσιμότητα και έπειτα από ένα έτος να κινδυνεύουν με απόλυση, εάν δεν βρεθεί θέση για να μετακινηθούν, είτε να επωφεληθούν των όποιων προνομίων θα προβλέπει η ρύθμιση και να φύγουν συναινετικά», σχολιάζουν στελέχη του Δημοσίου.

Το μέτρο είχε προαναγγείλει ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Αντώνης Μανιτάκης σχολιάζοντας τον στόχο της κινητικότητας που είναι η ανακατανομή του προσωπικού, όταν είχε αναφέρει: «Αλλο αν από τη διαδικασία της κινητικότητας κάποιοι προτιμήσουν την αποχώρηση από τη μετακίνηση».

Μεταξύ των κινήτρων που θα δοθούν, θα είναι η οικειοθελής αποχώρηση με την είσπραξη του συνόλου της προβλεπόμενης αποζημίωσης ή την εξαγορά πλασματικών συντάξιμων ετών - αναμένεται να οριστούν σε τρία - αντί της πλήρους αποζημίωσης.

ΕΞΑΓΟΡΑ ΣΥΝΤΑΞΙΜΩΝ ΕΤΩΝ. Οσοι κάνουν χρήση του δικαιώματος εξαγοράς ετών, θα πάρουν βέβαια μειωμένη σύνταξη. Υπό επεξεργασία είναι ωστόσο εάν το ποσό της σύνταξης θα υπολογίζεται βάσει των αποδοχών που λάμβαναν οι υπάλληλοι πριν από τη διαθεσιμότητα ή βάσει του 75% του μισθού τους, όπως προβλέπεται για το καθεστώς της διαθεσιμότητας.

Η επιτυχία της εθελούσιας εξόδου στηρίζεται - σύμφωνα με στελέχη του Δημοσίου - στο γεγονός πως το προσωπικό του Δημοσίου είναι σε μεγάλο βαθμό γερασμένο. Ενδεικτικό είναι πως το 27,7% των μόνιμων υπαλλήλων και των υπαλλήλων με σχέση αορίστου χρόνου είναι ηλικίας άνω των 50 ετών.

Περίπου 60.000 υπάλληλοι έχουν υπερβεί το 57ο έτος της ηλικίας τους και εκτιμάται πως θα κρίνουν συμφερότερη τη λύση της εξαγοράς πλασματικών χρόνων και κατοχύρωσης μειωμένης σύνταξης, παρά την αβεβαιότητα της διαθεσιμότητας.
Παράλληλα, όπως επισημαίνεται, χρήση της ρύθμισης αυτής αναμένεται να κάνουν και αρκετές γυναίκες, κυρίως εκείνες με ανήλικα παιδιά για τις οποίες ισχύουν ευνοϊκότεροι όροι συνταξιοδότησης.

Οσοι φύγουν με εθελούσια έξοδο θα αποτελέσουν μία από τις δεξαμενές για τις 4.000 αποχωρήσεις. Αυτές θα συμπληρωθούν με τους επίορκους, ο αριθμός των οποίων δεν θα είναι ιδιαίτερα μεγάλος, από τους ακατάλληλους αλλά και από το σύνολο του προσωπικού σε φορείς που θα καταργηθούν και οι οποίοι θα απολυθούν άμεσα.

Αναζητείται «δεξαμενή» απολύσεων
Σε εξέλιξη είναι οι συζητήσεις για τον μεγάλο φορέα που θα αναδιαρθρωθεί και θα συμβάλει σημαντικά στις 4.000 αποχωρήσεις. Η απόφαση αναμένεται να ληφθεί από τους τρεις πολιτικούς αρχηγούς της συγκυβέρνησης

tanea
Διαβάστε Περισσότερα » "Κίνητρα αποχώρησης από το Δημόσιο "

Ανάκληση λαμπτήρων από τη Philips

H Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ανακοίνωσε ότι η εταιρεία PHILIPS αποσύρει από την αγορά και ανακαλεί για λόγους ασφαλείας τους λαμπτήρες MASTER LED bulb D 12W E27 / B22.

Τα χαρακτηριστικά των επηρεαζόμενων μοντέλων είναι:

Τύπος λαμπτήρα Κωδικός GPC / 12NC Κωδικός EOC

MLED12/E27/WW 929000182402 872790093448900

MLED12/B22/W27D 929000182502 872790093450200

Το εν λόγω ζήτημα ασφαλείας αφορά ενδεχόμενη διαρροή ρεύματος, η οποία είναι δυνατό να εκδηλωθεί μετά την έναρξη λειτουργίας του λαμπτήρα, με πιθανό αποτέλεσμα ο λαμπτήρας να γίνει ρευματοφόρος και, σε περίπτωση επαφής, να προκαλέσει ηλεκτροπληξία.

Η ανάκληση επηρεάζει συγκεκριμένες παρτίδες παραγωγής των λαμπτήρων και ειδικότερα την παραγωγή των μηνών Οκτωβρίου, Νοεμβρίου και Δεκεμβρίου 2012. Η Philips έχει εντοπίσει το πρόβλημα, έχει διορθώσει τη παραγωγή και έχει σταματήσει τη διακίνηση των συγκεκριμένων παρτίδων.

Στο πλαίσιο της ανάκλησης, η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και η PHILIPS ΕΛΛΑΣ ΑΕΒΕ καλούν τους καταναλωτές, που έχουν στη κατοχή τους λαμπτήρες MASTER LED bulb D 12W E27 / B22, να σταματήσουν να τους χρησιμοποιούν αμέσως και να επικοινωνήσουν με τη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας στο τηλέφωνο 00800 3122 1280, όπου θα τους δοθούν οδηγίες για την αντικατάσταση / επιστροφή των προϊόντων.

Διαβάστε Περισσότερα » "Ανάκληση λαμπτήρων από τη Philips"

Aποσύρθηκε και η κοινοπραξία Βαρδινογιάννη-Μυτιληναίου από ΔΕΠΑ

Αποσύρθηκε και η κοινοπραξία των ομίλων Βαρδινογιάννη και Μυτιληναίου ("Μ&Μ Ανώνυμη Εταιρεία Φυσικού Αερίου") από την διεκδίκηση της ΔΕΠΑ!

Η κοινοπραξία δεν κατέθεσε ούτε αυτή δεσμευτική προσφορά, ακολουθώντας τον δρόμο Gazprom, Sintez, και του ελληνο-τσεχικού σχήματος PPF-Τέρνα.

Πλέον η όλη υπόθεση έχει εξελιχθεί όπως πρώτο έγραψε το defencenet.gr σε ενα φιάσκο ανυπολόγιστων διαστάσεων που απειλεί να συμπαρασύρει στην κατάρευση οτιδήποτε έχει μείνει όρθιο στην ελληνική οικονομία.

Λογω μη ύπαρξης υποψηφίων μάλλον ο διαγωνισμός θα κηρυχθεί άγονος (αν προλάβουν...).

Στη δίνη των τεράστιων ενεργειακών συμφερόντων έχει «μπλεχτεί» τόσο η χώρα, όσο και η οικονομία και το χρηματιστήριο.

Η εκδίωξη της Gazprom από τον διαγωνισμό της ΔΕΠΑ και η μη κατάθεση προσφοράς από την ρωσική Sintez για την ΔΕΣΦΑ και τις υπόλοιπες εταιρείες δημιουργεί νέα δεδομένα και πιέσεις στην αγορά. Κι αυτό γιατί απομακρύνεται το ενδεχόμενο να μειωθεί η τιμή του φυσικού αερίου, με ότι αυτό σημαίνει για τις ελληνικές βιομηχανίες.

Χαρακτηριστικό της ρωσικής οργής (δεν δέχθηκαν κανέναν όρο που να κατοχύρωνε την ρωσική εταιρεία ότι οι Βρυξέλλες δεν θα απέρριπταν την ρωσική εταιρεία και κατ'αυτό τον τρόπο θα χανόταν για τους Ρώσους η εγγύηση ύψους δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ) ο ρωσικός κολοσσός, δεν ενημέρωσε καν την διοίκηση του Ταμείου, σχετικά με την μη συμμετοχή στον διαγωνισμό.

Στο Χρηματιστήριο τα νέα έχουν γίνει δεκτά με πολύ άσχημο τρόπο. Η ελληνικη κεφαλαιαγορά υποχωρεί στις 947 μονάδες χάνοντας σχεδόν 4%.

Πτώση 2,10% για την Εθνική στα 4,10 ευρώ. Με πτώση 7,32% η μετοχή της Alpha banκ στα 0,486 ευρώ.

Με βουτιά 3,46% τα Ελληνικά Πετρέλαια και πάνω από 2% σε ΟΠΑΠ και Μυτιληναίο. Με κέρδη 1,66% η Βιοχάλκο και οριακά κέρδη σε ΕΧΑΕ και Eurobank Properti.

defencenet
Διαβάστε Περισσότερα » "Aποσύρθηκε και η κοινοπραξία Βαρδινογιάννη-Μυτιληναίου από ΔΕΠΑ"

Το παρασκήνιο του "ναυαγίου" της ΔΕΠΑ

Κόκκινη κάρτα στην πιθανολογούμενη και θεωρούμενη σχεδόν σαν κλεισμένη επένδυση των Ρώσων στη Δημόσια Επιχείρηση Αερίου και στο Διαχειριστή του Εθνικού Συστήματος Φυσικού Αερίου έβαλαν οι Ευρωπαίοι, σύμφωνα με συγκλίνουσες πληροφορίες του protothema.gr.

Το Σάββατο, σύμφωνα με καλά ενημερωμένες πηγές, Ευρωπαίος αξιωματούχος ειδοποίησε υψηλόβαθμο παράγοντα της ελληνικής κυβέρνησης ότι η ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού θα μπλοκάρει την απόκτηση των ΔΕΠΑ, ΔΕΣΦΑ από τις ρωσικές Gazprom και Sintez.

Η μοναδική αβεβαιότητα στην ολοκλήρωση της πώλησης της ΔΕΠΑ στους Ρώσους ήταν από την αρχή η στάση της ευρωπαϊκής Επιτροπής Ανταγωνισμού. Από το ημιεπίσημο τηλεφώνημα του Ευρωπαίου αξιωματούχο στον παράγοντα της ελληνικής κυβέρνησης, οι εξελίξεις ήταν ραγδαίες. Οι Ρώσοι γνωρίζοντας ότι οι ευρωπαϊκή επιτροπή ανταγωνισμού θα προβάλλει ενστάσεις στην πώληση της ΔΕΠΑ, ΔΕΣΦΑ επέλεξαν να μην καταθέσουν καν πρόταση για την εξαγορά των δύο εταιρειών.

Το μεσημέρι της Δευτέρας επισημοποιήθηκε ότι ότι ο ρωσικός ενεργειακός γίγαντας Gazprom έκανε πίσω και δεν υπέβαλε πρόταση για την εξαγορά της κρατικής Δημόσιας Επιχείρησης Αερίου. Εκτός από την υπαναχώρηση της Gazprom για τη ΔΕΠΑ, προσφορά για το ΔΕΣΦΑ δεν κατατέθηκε και από τη ρωσική Sintez που είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον για την απόκτηση του ΔΕΣΦΑ.

Η μοναδική προσφορά που υποβλήθηκε για το ΔΕΣΦΑ ήταν της αζέρικης Socar. Η παρουσία της συνδέεται ευθέως και με τον ΤΑΡ, τον αγωγό δηλαδή που αναμένεται να διασυνδέσει τις πηγές φυσικού αερίου του Αζερμπαϊτζάν με τη χώρα μας και διαμέσου αυτής να προμηθεύει με την καύσιμη ύλη την ευρωπαϊκή αγορά.

Εις ότι αφορά τη ΔΕΠΑ ο διαγωνισμός αναμένεται να κηρυχθεί άγονος και να επαναπροκηρυχθεί.

Σήμερα πάντως, όπως δήλωσε η εκπρόσωπος της Επιτροπής Πια Αρενκίλντε, αναφερόμενη σε δημοσιεύματα του ελληνικού Τύπου, τα οποία χαρακτήρισε αβάσιμα: «Δεν υπήρξε καμία ανάμειξη του προέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ζοζέ Μανουέλ Μπαρόζο στο θέμα της ιδιωτικοποίησης της ΔΕΠΑ».

Αμηχανία στην κυβέρνηση
Με αμηχανία αντέδρασαν κυβερνητικά στελέχη στην είδηση ότι οι ρωσικές εταιρείες Gazprom και Sintez απέσυραν το ενδιαφέρον τους για τις κρατικές εταιρείες ΔΕΠΑ και ΔΕΣΦΑ. Να περιμένουμε λίγο ακόμη, έλεγε στο protothema.gr συνεργάτης του πρωθυπουργού γίγο μετά την μία το μεσημέρι της Δευτέρας αποφεύγοντας να σχολιάσει ευθέως την οπισθοχώρηση των Ρώσων από την προαναγγελθείσα πρόθεσή τους να αγοράσουν τις δύο ελληνικές κρατικές εταιρείες γκαζιού.

Λίγη ώρα αργότερα, κυβερνητικές πηγές υποστήριζαν ότι η υπαναχώρηση των Ρώσων και η απόσυρση του ενδιαφέροντός τους για ΔΕΠΑ και ΔΕΣΦΑ ίσως οφείλεται σε γενικότερες ισορροπίες και ευρύτερες σχέσεις μεταξύ Αμερικανών και Ευρωπαίων.

Κυβερνητικοί αξιωματούχοι συνδέουν την υπόθεση της αζέρικης Socar για το ΔΕΣΦΑ με τον αγωγό φυσικού αερίου ΤΑΡ και το ενδεχόμενο διέλευσης του από την ελληνική επικράτεια.

Διαβάστε Περισσότερα » " Το παρασκήνιο του "ναυαγίου" της ΔΕΠΑ"

Αρβανίτης από Αγρίνιο:"Δεν έγινε Ολοκαύτωμα, πέθαιναν από τύφο"

Μόλις τέσσερις μέρες μετά την άρνηση του Ολοκαυτώματος από τον Ηλία Κασιδιάρη, ένας ακόμα βουλευτής της Χρυσής Αυγής... το αρνείται, παρουσιάζοντας μάλιστα τη δική του εκδοχή για τα ιστορικά γεγονότα.

Πρόκειται για τον βουλευτή Αχαΐας της Χρυσής Αυγής Μιχάλη Αρβανίτη ο οποίος προέβη σε προκλητικές δηλώσεις, από τα γραφεία του κόμματος στο Αγρίνιο.

Στην ομιλία του, επικαλέστηκε τα γραπτά του συγγραφαέα- απολογητή του Χίτλερ, Ντέιβιντ Ίρβινγκ, υποστηρίζοντας ότι δεν υπήρξε μαζική εξόντωση των Εβραίων αλλά ότι τα ντοκουμέντα απεικονίζουν απλώς κάψιμο πτωμάτων στα στρατόπεδα συγκέντρωσης λόγω επιδημίας τύφου και άλλων ασθενειών.

"Ήταν μια επιχείρηση γενοκτονίας. Μάλιστα. Μπορούσαν να το πουν έτσι. Ή άλλοι λένε, πολλοί ιστορικοί, ότι οι γερμανοί είχαν ανάγκη από εργάτες. Ήταν τόσο ηλίθιοι να βάζουν στους φούρνους τους Εβραίους; Τους έβαζαν σε στρατόπεδα για να δουλέψουν. Τότε να το ξέρετε υπήρχε τύφος. Εθέριζε ο τύφος και θέρισε και Πολωνούς και Έλληνες που είχαν πάρει από δω και Σέρβους πάρα πολλούς, λοιπόν, τόσα πτώματα αναγκάστηκαν να τα κάψουν.

Είναι καταδικαστέο το ό,τι συνέβη στα στρατόπεδα, αλλά δεν θα με υποχρεώσει κανένας ψευτοκουλτουριάρης, ψευτοδημοκράτης να δεχτώ τον όρο Ολοκαύτωμα, είναι απαράδεκτος όρος", ανέφερε μεταξύ άλλών ο βουλευτής.

Ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής συνέχισε εξαπολύοντας επίθεση εναντίον των βουλευτών των άλλων κομμάτων, χαρακτηρίζοντας τους μεταξύ άλλων "αγράμματους", " κοπρίτες" και "αλήτες":"Θα έβαζε Έλληνας πατριώτης ή οποιοσδήποτε την ψήφο του, έστω και αυτοί που δέχτηκαν ρουσφέτια, στη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, στα κόμματα της πολιτικής κοπριτίας... γιατί περί κοπριτίας πρόκειται, και στους πολιτικούς κοπρίτες που συνιστούν το ΣΥΡΙΖΑ με επικεφαλής αυτόν τον πολιτικό κοπρίτη τον Τσίπρα;" ενώ για την ΝΔ ανέφερε:"Παρέδωσαν τα ηνία της ηθικοπνευματικής διαπαιδαγωγήσεως των νέων ελλήνων στα χέρια του κόμματος του εγκλήματος και της προδοσίας στα χέρια των κομμουνιστών, στα χέρια των ακριαριστερών. αυτό ήταν το μεγαλύτερο έγκλημα που έκανε η Ν.Δ. και θα είναι αιωνίως υπόλογη".

cityvoice
Διαβάστε Περισσότερα » "Αρβανίτης από Αγρίνιο:"Δεν έγινε Ολοκαύτωμα, πέθαιναν από τύφο""

Γιατί η Gazprom πουλάει ακριβότερο κατά 30% το φυσικό αέριο στην Ελλάδα

H ρωσική Gazprom πουλάει στην Ελλάδα το φυσικό αέριο κατά 30% ακριβότερα από ό,τι στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Το δήλωσε ο ίδιος ο Αλεξάντερ Μεντβέντεφ, σε συνέντευξη Τύπου στη Μόσχα, ενόψει της σημερινής προσφοράς εξαγοράς των ΔΕΠΑ/ΔΕΣΦΑ.

Τα στοιχεία τιμών για την Ευρώπη δόθηκαν σε συνέντευξη Τύπου από το Νο 2 της Gazprom και από αυτά προκύπτει ότι εάν και εφόσον καταβάλλουν οι Ρώσοι υπερτίμημα για το ελληνικό μονοπώλιο φυσικού αερίου, θα το αποσβέσουν σε ελάχιστο χρόνο, όσο διατηρούν τις υψηλές τιμές φυσικού αερίου για την Ελλάδα.

Από τα στοιχεία που έδωσε ο Μεντβέντεφ, προκύπτει ότι οι μέσες τιμές που η Gazprom πουλά το αέριο στις ευρωπαϊκές χώρες το 2013 βρίσκονται στα επίπεδα των 10,30 δολαρίων ΗΠΑ ανά εκατομμύριο Βρετανικές Θερμικές Μονάδες (1 MBTU αντιστοιχεί σε περίπου 27 κυβικά μέτρα), με την τιμή για τα 1.000 κυβικά μέτρα να διαμορφώνεται στα 380 δολάρια.

Στην Ελλάδα, ωστόσο, οι τιμές είναι τουλάχιστον 30% υψηλότερες, αφού κυμαίνονται από 13,5-15 δολάρια ΗΠΑ το MBTU. Έτσι για τα 1.000 κυβικά μέτρα, η «ελληνική» τιμή κινείται στα 480-540 δολάρια, δηλαδή 100 έως 160 δολάρια περισσότερο. Με δεδομένο δε, ότι η ΔΕΠΑ εισάγει κάθε χρόνο περίπου 2,5 δισ. κυβικά μέτρα ρωσικού αερίου, το καπέλο με το οποίο επιβαρύνονται οι Έλληνες καταναλωτές και η εγχώρια παραγωγή κάθε χρόνο ανέρχεται σε τουλάχιστον 250 εκατομμύρια δολάρια το χρόνο.

Η ίδια η Gazprom έχει κυκλοφορήσει διάφορα νούμερα για το τίμημα που θα καταβάλλει για τις ΔΕΠΑ/ΔΕΣΦΑ, τα οποία κυμαίνονται από 750 - 900 εκατομμύρια. Ακόμη όμως και υψηλότερα να είναι, με τις τιμές που πουλάει σήμερα το αέριο στην Ελλάδα, είναι σίγουρο ότι σε ελάχιστο χρόνο θα αποσβέσει την επένδυσή της, μόνο από τη διαφορά της τιμής.

Το γιατί η ρωσική εταιρεία ευνοεί ξαφνικά τους ευρωπαίους πελάτες της -εξαιρούνται οι Ελληνες - είναι διότι μετά την κρίση με την Ουκρανία, δέχτηκε ισχυρό πλήγμα στην αξιοπιστία της καθώς έκοψε την παροχή αερίου στις περισσότερες χώρες της ΝΑ Ευρώπης. Έτσι η ΕΕ αναγκάστηκε να προωθεί με ταχύτερους ρυθμούς δράσεις απεξάρτησης από το ρωσικό αέριο. Ωστόσο το μεγαλύτερο κίνδυνο η ρωσική εταιρεία κατάλαβε ότι τον αντιμετωπίζει από την αύξησης της παραγωγής αερίου στις ΗΠΑ (αέριο σχιστόλιθου), και τον οποίο μέχρι πρόσφατα η ηγεσία της είχε υποτιμήσει.

Ήδη οι ΗΠΑ παράγουν περίπου 0,82 δισεκατομμύρια κυβικά αερίου την ημέρα (περίπου 27,5 δισεκατομμύρια κυβ. πόδια) και σε ελάχιστα χρόνια θα είναι καθαρά εξαγωγική χώρα στο φυσικό αέριο. Ταυτόχρονα ολοκληρώνονται μεγάλες υποδομές παραγωγής φυσικού αερίου σε Αυστραλία και Δυτική Αφρική, με αποτέλεσμα να αυξηθούν σημαντικά οι προσφερόμενες ποσότητες στη διεθνή αγορά και να πιεστούν ακόμη περισσότερο οι τιμές.

Ας σημειωθεί εδώ ότι η τιμή του αερίου στις ΗΠΑ είναι κάτω από το μισό της Ευρώπης (3,5-4,5 δολάρια το MBTU).

iefimerida
Διαβάστε Περισσότερα » "Γιατί η Gazprom πουλάει ακριβότερο κατά 30% το φυσικό αέριο στην Ελλάδα"

Ούτε συζήτηση για «κούρεμα»

Απορρίπτει νέο «κούρεμα» του ελληνικού χρέους ο Β. ΣόιμπλεΣε περίπτωση κουρέματος το Βερολίνο θα διακόψει τη βοήθεια προς την Αθήνα
Απορρίπτει νέο «κούρεμα» του ελληνικού χρέους ο Β. Σόιμπλε
To περιοδικό Der Spiegel βλέπει κλιμάκωση της διαμάχης μεταξύ των διασωστών της Ελλάδας (ΔΝΤ, ΕΚΤ, Κομισιόν), υποστηρίζοντας ότι το ΔΝΤ εντείνει τις πιέσεις προς τα κράτη της ευρωζώνης να προχωρήσουν σε ένα νέο «κούρεμα» του ελληνικού χρέους, εντός του τρέχοντος έτους. Το περιοδικό επικαλείται ειδικούς του ΔΝΤ που υποστηρίζουν πως δεν είναι δυνατό να καλυφθεί το 2014 το χρηματοδοτικό κενό των 4,6 δισ. ευρώ. Η απαίτηση αυτή του ΔΝΤ, το φέρει σε ευθεία σύγκρουση με τη Γερμανία, που είναι η χώρα με τη μεγαλύτερη οικονομική συμβολή στα πακέτα βοήθειας.
Στο δημοσίευμα υπενθυμίζεται ότι το ΔΝΤ δεν επιτρέπεται να συμμετάσχει στο πρόγραμμα διάσωσης της Ελλάδας, εάν δεν έχει διασφαλιστεί η χρηματοδότηση της χώρας για τους επόμενους 12 μήνες. Για τον λόγο αυτόν θα πρέπει το γερμανικό κοινοβούλιο να αποφασίσει μέχρι τον ερχόμενο Δεκέμβριο εάν θα προχωρήσει σε περαιτέρω άφεση του επίσημου ελληνικού χρέους. Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με την οικονομική εφημερίδα Handelsblatt, o γερμανός υπουργός Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, μιλώντας πρόσφατα στην Επιτροπή Προϋπολογισμού του γερμανικού κοινοβουλίου, έχει απορρίψει το ενδεχόμενο ενός νέου «κουρέματος» του ελληνικού χρέους. Το γερμανικό «όχι» σε μια νέα απομείωση του ελληνικού χρέους αποδίδεται στο γεγονός ότι ένα τέτοιο βήμα δεν θα έπληττε τώρα τους ιδιώτες πιστωτές, τράπεζες και ασφαλιστικά ταμεία, όπως στην περίπτωση του PSI, αλλά τα ίδια τα κράτη της ευρωζώνης.
Σε περίπτωση «κουρέματος» του ελληνικού χρέους προς τα κράτη-δανειστές, η γερμανική κυβέρνηση θα πρέπει να διακόψει τη χορήγηση βοήθειας προς την Ελλάδα, καθώς «ο γερμανός υπουργός Οικονομικών μπορεί να εγκρίνει πιστώσεις μόνο εφόσον έχει διασφαλιστεί αξιόπιστα η επιστροφή των χρημάτων», δήλωσε στην Handelsblatt εκπρόσωπος της γερμανικής κυβέρνησης. Σε περίπτωση «κουρέματος» του χρέους προς τους επίσημους δανειστές, αυτός ο όρος δεν πληρούται. Υπό την έννοια αυτή το «δίκαιο περί προϋπολογισμού» της Γερμανίας δεν θα επέτρεπε μερική άφεση του ελληνικού χρέους όσο βρίσκεται σε εξέλιξη το πρόγραμμα βοήθειας προς την Ελλάδα.
Γκίζι: H λιτότητα στην Ελλάδα πλήττει και τη Γερμανία
Δριμεία κριτική στην διαχείριση της ελληνικής κρίσης από τη Μέρκελ ασκεί ο πρόεδρος της Κ.Ο. του Κόμματος της Αριστεράς Γκρέγκορ ΓκίζιΔριμεία κριτική στην διαχείριση της ελληνικής κρίσης από τη Μέρκελ ασκεί ο πρόεδρος της Κ.Ο. του Κόμματος της Αριστεράς Γκρέγκορ Γκίζι
Όμως πέραν τούτου και σύμφωνα με το Der Spiegel, η γερμανική κυβέρνηση απορρίπτει ένα νέου «κούρεμα» του ελληνικού χρέους, διότι δεν θέλει ενόψει των εκλογών του Σεπτεμβρίου να παραδεχθεί ότι χάθηκαν δισεκατομμύρια ευρώ από τα χρήματα των φορολογουμένων.
Στο μεταξύ, δριμεία κριτική στην διαχείριση της ελληνικής κρίσης από την καγκελάριο Μέρκελ ασκεί ο πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του Κόμματος της Αριστεράς Γκρέγκορ Γκίζι. «Οι επιβληθείσες κυρίως από τη γερμανική κυβέρνηση περικοπές μισθών και συντάξεων και ιδιωτικοποιήσεων, δεν ώθησαν μόνο την Ελλάδα σε βαθιά ύφεση και κοινωνικά προβλήματα, αλλά κατέστησαν αδύνατη και την επιστροφή των δανείων στο εγγύς μέλλον», τόνισε ο Γκρέγκορ Γκίζι, προσθέτοντας ότι η πολιτική αυτή καθιστά τώρα αναγκαίο ένα «κούρεμα» του ελληνικού χρέους, το οποίο θα κοστίσει στη Γερμανία πολλά δισεκατομμύρια ευρώ. Με την επιμονή της στο πρόγραμμα των περικοπών που παρουσιάζεται ως πρόγραμμα διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων, η καγκελάριος ρισκάρει «απιστία ύψους πολλών δισεκατομμυρίων σε βάρος των φορολογούμενων», αναφέρει στην ανακοίνωσή του ο γερμανός πολιτικός.
dw
Διαβάστε Περισσότερα » "Ούτε συζήτηση για «κούρεμα»"

Οδηγοί τρένων στη Σουηδία φοράνε φούστες, επειδή τους απαγόρευσαν τις βερμούδες!

Μία ριζοσπαστική ιδέα είχαν οι οδηγοί τρένων στη Σουηδία. Όταν η εταιρεία τους απαγόρευσε να πηγαίνουν στη δουλειά με σορτς, εκείνοι βρήκαν άλλο τρόπο για να μη ζεσταίνονται. Έβαλαν φούστες ως ένδειξη διαμαρτυρίας.

Τις τελευταίες εβδομάδες οι 12 οδηγοί της γραμμής Roslagsbanan βόρεια της Στοκχόλμης τραβούν τα βλέμματα των περαστικών, καθώς πηγαίνουν στη δουλειά με φούστα για να αντέξουν τις υψηλές θερμοκρασίες που επικρατούν μέσα στις καμπίνες τους.

Όπως παραδέχονται, δεν πρόκειται για αυθόρμητη κίνηση, αλλά για κάτι που σχεδίασαν από το χειμώνα, όταν η νέα εταιρία που ανέλαβε τη συγκεκριμένη γραμμή τους ανακοίνωσε πως απαγορεύεται το σορτς για λόγους ευπρέπειας.

«Πρέπει να δείχνουν αξιοπρεπείς όταν μας εκπροσωπούν. Αν ένας άνδρας θέλει να φορέσει φούστα, δεν υπάρχει πρόβλημα. Το να τους αποτρέψουμε από αυτό θα ήταν διάκριση», είπε εκπρόσωπος της εταιρίας.
«Έχει πολύ ζέστη μέσα στα τρένα. Η φούστα είναι μια χαρά, γιατί τα παντελόνια είναι πολύ ζεστά!» δήλωσε ο 30χρονος οδηγός Μάρτιν Ακερστέιν.


.iefimerida

Διαβάστε Περισσότερα » "Οδηγοί τρένων στη Σουηδία φοράνε φούστες, επειδή τους απαγόρευσαν τις βερμούδες!"

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news