facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

Προσοχή! E-mail “παγίδα” σας δίνει δουλειά, ακόμα και θέση διευθυντή

Τους χρήστες του ίντερνετ ενημερώνει η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος για την αποφυγή εξαπάτησής τους από παραπλανητικό e-mail που προσφέρει θέσεις εργασίας, κυρίως σε διευθυντικά πόστα, ακόμα και στη χώρα μας με υψηλές αποδοχές.

Σκοπός αυτών των μηνυμάτων είναι να πείσουν όσους ψάχνουν για δουλειά να στείλουν:
- είτε τα προσωπικά τους στοιχεία και δεδομένα (ταυτότητα, διαβατήριο, αριθμό φορολογικού μητρώου - Α.Φ.Μ. κ.λπ.)
- είτε προσωπικά τους οικονομικά δεδομένα (αριθμούς τραπεζικών λογαριασμών, προσωπικούς κωδικούς (ΡΙΝ numbers), αριθμούς πιστωτικών καρτών, πληροφορίες καρτών ΑΤΜ κ.λπ.)
- είτε να ζητηθεί να προκαταβάλουν ένα ποσό προκειμένου να καταλάβουν τη δήθεν προσφερόμενη θέση εργασίας. Μάλιστα στην τελευταία περίπτωση ζητούν τα χρηματικά ποσά να αποστέλλονται μέσω εταιρειών ταχυμεταφοράς χρημάτων και όχι μέσω τραπεζικών λογαριασμών.

Η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος προτρέπει τους χρήστες του ίντερνετ να μην στέλνουν τα προσωπικά τους δεδομένα και οικονομικά στοιχεία σε άγνωστα άτομα και να διασταυρώνουν την ύπαρξη των εταιριών, που πρόσφέρουν τις θέσεις εργασίας και να επικοινωνούν με αυτές, ώστε να επαληθεύουν το περιεχόμενο των αγγελιών.


Τι πρέπει να προσέχετε

Ειδικότερα, συνίσταται:
- Να διασταυρώνετε τα στοιχεία κάθε ενδεχόμενου εργοδότη, επαγγελματία ή γραφείου εύρεσης εργασίας και μέσω δεύτερης πηγής ή του τηλεφωνικού καταλόγου και στη συνέχεια να απευθύνεστε στον εργοδότη απευθείας.
- Να μην εμπιστεύεστε όσους, μέσω διαδικτύου, σας ζητούν χρήματα εκ των προτέρων για να σας βρουν δουλειά ή να σας προσφέρουν μια θέση εργασίας.
- Ποτέ να μην δεχθείτε να πληρώσετε για "αποκλειστικές" πληροφορίες για θέσεις εργασίας ή για να πάρετε κάποια συγκεκριμένη θέση.
- Να αξιολογούνται προσεκτικά τα στοιχεία επαφής, που δίνονται σε αγγελίες εργασίας μέσω διαδικτύου ή σε σχετικά e-mail και να προσέχετε εάν υπάρχουν ανορθογραφίες ή κάποια διεύθυνση e-mail που δεν αναφέρει το όνομα της εταιρείας. Επίσης να δίνεται προσοχή στη σύνταξη του κειμένου, όπου εάν υπάρχουν πολλά ορθογραφικά λάθη και άλλες ανακρίβειες, αυτό αποτελεί συνηθισμένη ένδειξη που παραπέμπει σε ψεύτικη αγγελία εργασίας.
- Να πληκτρολογούνται οι διευθύνσεις των ιστοσελίδων (URL) στον περιηγητή (browser) αντί να χρησιμοποιείτε υπερσυνδέσμους (links) όταν ελέγχετε τις πηγές των θέσεων εργασίας.
- Να δημιουργήσετε διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και έναν λογαριασμό για όλες τις μη προσωπικές επικοινωνίες σας.
- Να δίνετε ιδιαίτερη προσοχή όταν απευθύνεστε σε εταιρείες που βρίσκονται έξω από τη Χώρα μας ή γίνεστε αποδέκτης μηνυμάτων από φερόμενες εταιρείες του εξωτερικού.
- Εάν κάποια «ευκαιρία» ή θέση εργασίας υπόσχεται υπερβολικά υψηλές αποδοχές, οι οποίες μάλιστα σε σύντομο χρονικό διάστημα θα διπλασιαστούν, μάλλον πρόκειται για παραπλανητικό - απατηλό μήνυμα. το οποίο πρέπει να ελεγχθεί.

newsit
Διαβάστε Περισσότερα » "Προσοχή! E-mail “παγίδα” σας δίνει δουλειά, ακόμα και θέση διευθυντή"

Αλλάζει ο τρόπος έκδοσης των διπλωμάτων οδήγησης

Αλλαγές στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας αλλά και στον τρόπο χορήγησης των διπλωμάτων και στον τρόπο επιλογής των εξεταστών προανήγγειλε σήμερα ο υπουργός Μεταφορών Μιχάλης Χρυσοχοίδης κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου στο πλαίσιο του Άτυπου Συμβουλίου, που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο με βασικό θέμα την οδική ασφάλεια.

Οι αλλαγές αυτές περιλαμβάνονται στο στρατηγικό σχέδιο του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών για την βελτίωση της οδικής ασφάλειας.

Ειδικότερα, όπως μεταδίδει το Εθνος, σε ότι αφορά τον ΚΟΚ, αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση η πρόταση του υπουργείου τους επόμενους τρεις μήνες. Μάλιστα η νομοπαρασκευαστική επιτροπή του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών έχει επεξεργαστεί 40 άρθρα του ΚΟΚ στην κατεύθυνση του εκσυγχρονισμού και της αναθεώρησής του.

Σύμφωνα με πληροφορίες θα υπάρχει μείωση στα πρόστιμα τροχαίων παραβάσεων, τα οποία όμως δε θεωρούνται ότι σχετίζονται άμεσα με την πρόκληση ατυχημάτων.

Επίσης, το υπουργείο Υποδομών έχει θέσει υπό επεξεργασία νέο θεσμικό πλαίσιο και την οργάνωση της πολιτείας των εξετάσεων των υποψηφίων οδηγών, το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί άμεσα. Ειδικότερα ως προς τις εξετάσεις, αλλαγές θα υπάρξουν στην επιλογή των εξεταστών ώστε να είναι πιστοποιημένοι και η διαδικασία απολύτως διαφανής.

Παράλληλα ολοκληρώθηκε η συγγραφή νέων εγχειριδίων για τους υποψήφιους οδηγούς όλων των κατηγοριών οχημάτων, καθώς επίσης και η δημιουργία μηχανογραφικής εφαρμογής για την εποπτεία του έργου των εξετάσεων.

Επίσης προωθείται η μηχανοργάνωση της λειτουργίας των σχολών εκπαίδευσης και των υπηρεσιών Μεταφορών των περιφερειών της χώρας, με στόχο την καλύτερη εποπτεία, απλοποίηση και μείωση των γραφειοκρατικών διαδικασιών.

Σε ότι αφορά τα θανατηφόρα ατυχήματα τα τελευταία χρόνια έχει καταγραφεί σημαντική μείωση στα τμήματα των εθνικών οδών που λειτουργούν με το σύστημα παραχώρησης σε σχέση με την προ της έναρξης παραχώρησης περίοδο.

Πάντως, στις εργασίες του συμβουλίου, ετέθη η ανάγκη χάραξης μιας ευρωπαϊκής στρατηγικής για την οδική ασφάλεια με σκοπό την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων και την ελαχιστοποίηση των θανάτων και των τραυματισμών.

Ειδικότερα, όπως ανέφερε ο υπουργός Μεταφορών, μπορεί τα τελευταία χρόνια τα επίπεδα της οδικής ασφάλειας στην ΕΕ να βελτιώνονται συνεχώς ως αποτέλεσμα στοχευμένων πολιτικών, στρατηγικών και ενεργειών, που αφορούν στο τρίπτυχο «υποδομή - όχημα - οδηγός», ωστόσο πολλά είναι αυτά που μπορούν και πρέπει να γίνουν, «καθώς η σωτηρία έστω και μιας ανθρώπινης ζωής» επιβάλει εγρήγορση όλων.

«Είναι κοινός τόπος, πως οι οδικές μας υποδομές θα πρέπει να κατασκευάζονται, συντηρούνται και διαχειρίζονται με βάση τα υψηλότερα πρότυπα ασφαλείας και λαμβάνοντας υπόψη όλους τους χρήστες της οδού» σημείωσε και πρόσθεσε πως «Ε.Ε. και κράτη μέλη καλούνται να συνεργαστούν στενά στην κατεύθυνση της ανάπτυξης και εφαρμογής κοινών σχεδιαστικών προτύπων οδικών δικτύων και επιμέρους στοιχείων αυτών, ιδιαίτερα όσον αφορά νέες τεχνολογίες. Η διαλειτουργικότητα αποτελεί προϋπόθεση στον αγώνα μας».

Επίσης, ο υπουργός ανέφερε πως ο κατάλληλος σχεδιασμός των δικτύων μπορεί να αποτρέψει ατυχήματα και να μειώσει την επίδραση της παραμέτρου «οδηγός» και να «προσπεράσει» το ανθρώπινο λάθος.

Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στην βελτίωση της οδηγικής συμπεριφοράς και γενικότερα βελτίωση συμπεριφοράς του χρήστη της οδού μιας και αποτελούν , όπως είπε, βασικό κεφάλαιο.

Παράλληλα, πρόσθεσε, ιδιαίτερη προσοχή απαιτείται και στα ζητήματα αστυνόμευσης και επιβολής των κανόνων για την ασφαλή κυκλοφορία οχημάτων. Επεσήμανε το πόσο σημαντική είναι η διασυνοριακή ανταλλαγή πληροφοριών γι αυτά τα ζητήματα και η δημιουργία πανευρωπαϊκής βάσης δεδομένων, ώστε να διασφαλιστεί ισότιμη μεταχείριση των οδηγών σε ζητήματα παραβατικότητας, και να ενισχυθούν οι πολιτικές στον τομέα.

Επιπλέον θα πρέπει να δημιουργηθεί και το κατάλληλο πλαίσιο και να ενισχυθούν οι τεχνικοί έλεγχοι των οχημάτων, ώστε να πλησιάσουμε ακόμη πιο κοντά στο όραμα των μηδενικών θανάτων στους δρόμους της ΕΕ.

Πάντως, όπως δήλωσε ο Έλληνας υπουργός για να υλοποιηθούν τα μέτρα χρειάζονται και τους απαραίτητους οικονομικούς πόρους. «Στην κατεύθυνση αυτή, απαιτείται κάθε φορά που προγραμματίζουμε επενδύσεις για τα οδικά δίκτυα, να προσέχουμε την παράμετρο επενδύσεις για την οδική ασφάλεια. Η ΕΕ μέσω του χρηματοδοτικού μηχανισμού CEF, αλλά και των διαρθρωτικών ταμείων δίνουν προτεραιότητα σε παρεμβάσεις, που σχετίζονται με ασφάλεια, σύγχρονα δίκτυα και ευφυή συστήματα μεταφορών» είπε ο κ. Χρυσοχοϊδης.

Μάλιστα, σε ότι αφορά τα έργα συντήρησης των αυτοκινητοδρόμων της χώρας μας , όπως ο ίδιος είπε, ζήτησε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή 500 εκατ. ευρώ για την ερχόμενη 6ετία.

Από την πλευρά του ο αντιπρόεδρος της ΕΕ και επίτροπος Μεταφορών Σιμ Κάλλας επεσήμανε ότι έχουν ήδη προϋπολογιστεί 200 εκατομμύρια ευρώ από τα ομόλογα έργων για τη χρηματοδότηση τριών πιλοτικών έργων υποδομής στην Ευρώπη.

newmoney
Διαβάστε Περισσότερα » "Αλλάζει ο τρόπος έκδοσης των διπλωμάτων οδήγησης"

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news