facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Χρόνια Πολλά σε όλους από το ΔΗΜΟΣΙΟ ΓΡΑΝΑΖΙ

Ευχόμαστε σε όλους Καλά Χριστούγεννα με αγάπη, υγεία και αισιοδοξία! Σας ευχόμαστε Χρόνια Πολλά και κάθε δυνατή ευτυχία για το νέο έτος!

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Δευτέρα 11 Αυγούστου 2014

Επί ποδός η Τροχαία εν όψει Δεκαπενταύγουστου

Αυξημένα μέτρα τροχαίας σε όλη την επικράτεια λαμβάνει η Ελληνική Αστυνομία, ενόψει του εορτασμού του Δεκαπενταύγουστου

Ο σχεδιασμός των μέτρων πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο ειδικότερων εντολών του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας για πλήρη και συνεχή δραστηριοποίηση όλων των Υπηρεσιών Τροχαίας προκειμένου να εξασφαλιστούν οι συνθήκες ομαλής και ασφαλής οδικής κυκλοφορίας στο σύνολο του οδικού δικτύου της Χώρας.

Ειδικότερα, ο σχεδιασμός των μέτρων περιλαμβάνει :

• Αστυνόμευση του οδικού δικτύου κατά τομείς, βάσει των ιδιαίτερων κυκλοφοριακών συνθηκών κάθε περιοχής, συνεκτιμούμενων και των μέτρων που ισχύουν για την χειμερινή περίοδο που διανύουμε και τους δείκτες επικινδυνότητας συνεπεία δυσμενών καιρικών συνθηκών.
• Αυξημένη αστυνομική παρουσία και ενισχυμένη αστυνόμευση των σημείων του οδικού δικτύου, όπου παρατηρείται συχνότητα πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων.
• Αυξημένα μέτρα τροχαίας στις εισόδους-εξόδους μεγάλων αστικών κέντρων, όπου παρατηρείται μεγάλη κίνηση οχημάτων.
• Ρύθμιση της κυκλοφορίας με πεζούς τροχονόμους, σε βασικές διασταυρώσεις, για την αποφυγή κυκλοφοριακής συμφόρησης.
• Συγκρότηση συνεργείων γενικών και ειδικών τροχονομικών ελέγχων (ιδιαίτερα για τη βεβαίωση επικίνδυνων παραβάσεων, όπως υπερβολική ταχύτητα, οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, αντικανονικό προσπέρασμα, κ.λπ. καθώς και παραβάσεων που βάσει στατιστικών στοιχείων ευθύνονται για την πρόκληση σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων, όπως η χρήση κινητών τηλεφώνων κατά την οδήγηση).
• Αυξημένα μέτρα τροχαίας σε χώρους όπου παρατηρείται μαζική διακίνηση επιβατών (αεροδρόμια, λιμάνια, σταθμοί, κ.λπ.)
• Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε τόπους που θα πραγματοποιηθούν εορταστικές εκδηλώσεις.
• Παρουσία τροχονόμων στους Σταθμούς Διοδίων της Χώρας για τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας, την ενημέρωση και την παροχή συμβουλών στους οδηγούς και τους συνεπιβάτες.
• Ενημέρωση των πολιτών μέσω του Γραφείου Τύπου, σε κάθε περίπτωση που καθίσταται αναγκαία η ευρεία πληροφόρηση του κοινού για την ύπαρξη τυχόν κυκλοφοριακών και άλλων προβλημάτων.

Επισημαίνεται ότι καθ’ όλη τη διάρκεια εφαρμογής των μέτρων, θα βρίσκονται σε αυξημένη επιχειρησιακή ετοιμότητα τόσο το προσωπικό όσο και τα μέσα της Ελληνικής Αστυνομίας, κυρίως των Υπηρεσιών Τροχαίας. Συγκεκριμένα, θα διατεθούν περιπολικά, μοτοσικλέτες και συμβατικά οχήματα, με το ανάλογο προσωπικό και εξοπλισμό για την αποτελεσματική αστυνόμευση του οδικού δικτύου της χώρας.

Υπενθυμίζεται ότι η σωστή οδική συμπεριφορά των οδηγών και η τήρηση των κανόνων οδικής κυκλοφορίας είναι βασικές προϋποθέσεις, τόσο για την ασφαλή μετακίνηση, όσο και για την αποφυγή των τροχαίων ατυχημάτων.

Στο πλαίσιο αυτό οι οδηγοί παρακαλούνται :

• να ενημερώνονται για την κατάσταση του οδικού δικτύου
• να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την οδήγηση
• να ακολουθούν πιστά τις διατάξεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας
• να οδηγούν με χαμηλές ταχύτητες για να ελέγχουν καλύτερα το όχημά τους
• σε κάθε περίπτωση να συμμορφώνονται με τις υποδείξεις των τροχονόμων.

Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών ωφελίμου φορτίου άνω του 1,5 τόνου

Για την ασφαλέστερη κίνηση των οχημάτων και τη βελτίωση της οδικής κυκλοφορίας κατά τον εορτασμό του Δεκαπενταύγουστου 2014, εκτός των μέτρων διευκόλυνσης και κυκλοφορίας, που θα ληφθούν σε τοπικό επίπεδο, θα ισχύσει και απαγόρευση κίνησης φορτηγών αυτοκινήτων ωφελίμου φορτίου άνω του 1,5 τόνου ως κατωτέρω:

1. Την Πέμπτη 14 Αυγούστου 2014 από ώρα 16:00 έως 22:00 και την Παρασκευή 15 Αυγούστου 2014 από ώρα 08:00 έως 13:00 θα ισχύσουν για το ρεύμα εξόδου οι απαγορεύσεις:
α) Στη Νέα Εθνική Οδό (Ν.Ε.Ο.) και στην Παλιά Εθνική Οδό (Π.Ε.Ο.) Αθηνών – Κορίνθου – Πατρών, από τα Διόδια Ελευσίνας μέχρι τα Διόδια Ρίου, εξαιρούμενου του τμήματος από τη χ/θ 145 έως τη χ/θ 205+800 (κόμβος Ρίου).
β) Στη Ν.Ε.Ο. Αθηνών – Θεσσαλονίκης, από τον κόμβο Αγ. Στεφάνου (Κρυονέρι) μέχρι τη διασταύρωση του Μπράλου, από τον κόμβο Λαμίας μέχρι τον κόμβο Ραχών Φθιώτιδας και από τη Λάρισα (χ.θ. 365+400) μέχρι την κάτω διάβαση περιοχής Σκοτίνας (χ.θ. 410).
γ) Στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης – Ν. Μουδανιών, από την αερογέφυρα Θέρμης μέχρι το 34ο χλμ.
δ) Στην Εθνική Οδό Σχηματαρίου – Χαλκίδας, από τη διασταύρωσή της με τη Ν.Ε.Ο. Αθηνών – Θεσσαλονίκης μέχρι την υψηλή γέφυρα Χαλκίδας (χ.θ. 12+300).

2. Την Κυριακή 17 Αυγούστου 2014 για το ρεύμα εισόδου και από ώρα 15:00 έως 22:00 θα ισχύσουν οι απαγορεύσεις :
α) Στη Ν.Ε.Ο. και στην Π.Ε.Ο. Πατρών – Κορίνθου – Αθηνών, από τα Διόδια Ρίου μέχρι τα Διόδια Ελευσίνας.
β) Στη Ν.Ε.Ο. Θεσσαλονίκης – Αθηνών, στο ρεύμα προς Αθήνα, από τον κόμβο Ραχών Φθιώτιδας μέχρι τον κόμβο Λαμίας και από τη διασταύρωση του Μπράλου μέχρι τον κόμβο Αγ. Στεφάνου (Κρυονέρι). Από την κάτω διάβαση περιοχή Σκοτίνα Πιερίας (χ.θ. 410) μέχρι και τη Λάρισα (χ.θ. 65+400), οι απαγορεύσεις θα έχουν ισχύ από ώρα 16:00 έως 23:00.
γ) Στην Εθνική Οδό Ν. Μουδανιών – Θεσσαλονίκης, από το 34ο χλμ. μέχρι την αερογέφυρα Θέρμης.
δ) Στην Εθνική Οδό Χαλκίδας – Σχηματαρίου, από την υψηλή γέφυρα Χαλκίδας (χ.θ. 12+300) μέχρι τη διασταύρωσή της με τη Ν.Ε.Ο. Αθηνών – Θεσσαλονίκης.

3. Εξαιρούνται της απαγόρευσης κυκλοφορίας :
α) Τα οχήματα που προσφέρουν οδική βοήθεια (ιδιωτικής και δημόσιας χρήσης), τα φορτηγά αυτοκίνητα των ΕΛ.ΤΑ, τα φορτηγά αυτοκίνητα των εταιρειών διανομής Τύπου, τα φορτηγά αυτοκίνητα που μεταφέρουν ζώντα ζώα, παστεριωμένο γάλα, νωπά ψάρια, κρέας και ευπαθή προϊόντα, εφόσον το ποσοστό του φορτίου των παραπάνω προϊόντων που μεταφέρονται είναι τουλάχιστον το 10% του ωφέλιμου φορτίου.
β) Τα φορτηγά αυτοκίνητα μεταφοράς νερού (υδροφόρα) όταν αυτά κινούνται για την αντιμετώπιση δασικών πυρκαγιών.
γ) Τα φορτηγά αυτοκίνητα δημοσίας χρήσεως (Φ.Δ.Χ.) και Φ.Ι.Χ. ψυγεία που μεταφέρουν νωπά οπωροκηπευτικά προϊόντα.
δ) Τα φορτηγά που μεταφέρουν υποπροϊόντα ζωικής προέλευσης για αδρανοποίηση, εφόσον διαθέτουν σχετική άδεια από τη Διεύθυνση Κτηνιατρικής της οικείας Περιφέρειας και συνοδεύονται από το προβλεπόμενο εμπορικό έγγραφο.
ε) Τα φορτηγά σιλοφόρα αυτοκίνητα δημοσίας χρήσεως (Φ.Δ.Χ.) που μεταφέρουν έτοιμο σκυρόδεμα, στο τμήμα της Π.Ε.Ο. Αθηνών – Πατρών από τα διόδια Ρίου έως το Δρέπανο, στο ρεύμα προς Αθήνα.
στ) Τα φορτηγά οχήματα των Οργανισμών Κοινής Ωφέλειας (Δ.Ε.Η., Ο.Τ.Ε, Φυσικό Αέριο κ.λπ) όταν κινούνται για αποκαταστάσεις εκτάκτων βλαβών των δικτύων τους και μόνο εφόσον συνοδεύονται από έγγραφη εντολή του οικείου οργανισμού.
ζ) Τα βυτιοφόρα οχήματα που μεταφέρουν καύσιμα για τον ανεφοδιασμό μέσων πυρόσβεσης, εφόσον αυτό αποδεικνύεται από κατάλληλα έγγραφα ή παραστατικά.
η) Τα φορτηγά οχήματα του εθελοντικού Οργανισμού « Το χαμόγελο του Παιδιού».
θ) Τα φορτηγά οχήματα μεταφοράς εξοπλισμού μουσικών και θεατρικών παραστάσεων.
ι) Τα φορτηγά οχήματα για την αντιμετώπιση έκτακτων περιστατικών, μετά από σχετική απόφαση της τοπικής Δ/νσης Τροχαίας.

newsbomb
Διαβάστε Περισσότερα » "Επί ποδός η Τροχαία εν όψει Δεκαπενταύγουστου"

Πώς νομιμοποιούνται οι βίλες πάνω στο κύμα με τη νέα χάραξη του αιγιαλού

Με τον νέο νόμο για τη χάραξη των ακτών η χώρα αποκτά κατά 46% μεγαλύτερη ακτογραμμή και βγαίνουν «λάδι» χιλιάδες καταπατητές

Στον αφρό βγάζει χιλιάδες καταπατητές η νέα γραμμή του αιγιαλού που χαράζει με διαδικασίες-εξπρές η κυβέρνηση. Με τον νέο νόμο που ψήφισε επιτρέπει σε χιλιάδες ιδιώτες να φέρουν στα μέτρα τους τη νέα ακτογραμμή στις περιοχές όπου έχουν ακίνητα, κερδίζοντας μέτρα παραλίας ή βγάζοντας από τη ζώνη αιγιαλού και παραλίας τις βίλες και τις πισίνες τις οποίες έχουν χτίσει παράνομα πάνω στο κύμα. Θέλοντας να χαράξει άρον άρον νέο αιγιαλό μέσα σε έξι μήνες σε ολόκληρη τη χώρα, η κυβέρνηση ψήφισε τον νόμο που θέτει μια προσωρινή γραμμή αιγιαλού, όπως την έχει ήδη υπολογίσει η Κτηματολόγιο Α.Ε.

Ουδέν μονιμότερον του προσωρινού
Ο νόμος προβλέπει πως στις περιπτώσεις αυτές, όπου υπάρχει ήδη αιγιαλός, θα πρέπει να ισχύσει ο παλιός αντί για τον νέο. Θέτει όμως και μία προϋπόθεση: να προλάβουν μέσα σε έξι μήνες οι Κτηματικές Υπηρεσίες του Δημοσίου που (σύμφωνα και με τις εκθέσεις των Οικονομικών Επιθεωρητών τελούν υπό διάλυση) να κάνουν αυτοψίες και να διαγράψουν τη γραμμή της Κτηματολόγιο Α.Ε. Αν όμως δεν προλάβουν και παρέλθει η προθεσμία, είτε λόγω αντικειμενικής έλλειψης χρόνου και προσωπικού, είτε με παρέμβαση κάποιων... άμεσα ενδιαφερόμενων (και φυσικά πάντα με το αζημίωτο), τότε αυτομάτως θα ισχύσει ως οριστική η γραμμή της Κτηματολόγιο Α.Ε., μετατρέποντας σε βορά για ιδιώτες μεγάλες εκτάσεις παραλίας. Αλλά και σε περιπτώσεις όπου θα διασωθεί η παλαιά χάραξη του αιγιαλού, ο νόμος αφήνει περιθώρια συνδιαλλαγής μεταξύ ιδιωτών και κρατικών υπηρεσιών για τη χάραξη γραμμής στα σημεία όπου θα ενώνεται ο παλαιός με τον νέο αιγιαλό. Στο σύνολο της χώρας, όμως, όπου πάνω από το 90% δεν έχει σήμερα οριοθετημένο αιγιαλό, μέσα σε 18 μήνες το πολύ θα πρέπει να χαραχτεί οριστική γραμμή αιγιαλού. Και όπως δείχνουν και οι αεροφωτογραφίες, η νέα χάραξη είναι συχνά πολύ πιο κοντά στο κύμα σε σχέση με περιοχές όπου υπάρχει ήδη αιγιαλός.

Νόμισμα με δύο όψεις - Οπως κάθε νόμισμα, έτσι και ο νέος νόμος έχει δύο όψεις:
Με τη νέα χάραξη θα αυξηθεί έως και 50% το μήκος της ακτογραμμής της χώρας και θα προστεθούν περίπου 18.000 χιλιόμετρα αιγιαλού στον χάρτη της Ελλάδας.

Από την άλλη, όμως, η λεπτή πράσινη γραμμή (προσωρινός αιγιαλός), που αποτελεί το θεωρητικό σύνορο ανάμεσα στη δημόσια και την ιδιωτική περιουσία, σε πολλές περιοχές θα καταστεί -μέσα σε 18 μήνες το πολύ- μόνιμη και οριστική, αποτελώντας πλέον την «κόκκινη γραμμή» διαρκών συγκρούσεων και αντιπαραθέσεων σε τοπικό και εθνικό επίπεδο, καθώς αλλάζει η μορφή των παραλίων της χώρας και σε πολλές περιπτώσεις λιγοστεύει η έκτασή τους. Πλέον οι αεροφωτογραφίες της Κτηματολόγιο Α.Ε., που δημοσιεύει σήμερα το «b.s.», «παντρεύονται» με την παλιά χάραξη που υπήρχε μόνο… στα φύλλα της Εφημερίδος της Κυβερνήσεως. Και όπως φαίνεται σε αυτές, συχνά βίλες ολόκληρες ήταν χτισμένες εκεί όπου ο νόμος πάντα απαγόρευε - αλλά ίσως πλέον να μην απαγορεύει η νέα, όπου τυχόν υπερισχύσει, πιο «στενή» χάραξη αιγιαλού.

Μπλέξαν οι γραμμές
Η κυβέρνηση έκανε όπισθεν ολοταχώς και έτσι ο νέος νόμος για τη χάραξη αιγιαλού ψηφίστηκε την περασμένη Τετάρτη στη Βουλή, χωρίς τα επίμαχα άρθρα με τα σχέδια εκμετάλλευσης των παραλιών. Και αν κατάφερε να αποφύγει το τσουνάμι των αντιδράσεων, η κυβέρνηση -αλλά και η χώρα ολόκληρη- κινδυνεύει να πνιγεί στα ρηχά νερά του αιγιαλού τον οποίο έχει χαράξει η Κτηματολόγιο Α.Ε.

Η σολομώντειος λύση που επέλεξε η κυβέρνηση φαντάζει απλή, αλλά, όπως πάντα, ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες. Το σχέδιό της προβλέπει ότι μέσα σε 18 μήνες (το αργότερο έως τις αρχές του 2016) θα έχει χαραχτεί παντού στην Ελλάδα ο αιγιαλός. Προσωρινά θα ισχύει η πράσινη γραμμή την οποία υπολόγισε και χάραξε η Κτηματολόγιο Α.Ε. Στα μόλις 1.000 χιλιόμετρα, όμως, όπου έχει χαραχτεί ήδη αιγιαλός (κόκκινη γραμμή), αν ο νέος δεν συμφωνεί με τον παλιό, τότε θα υπερισχύει ο υφιστάμενος. Και αυτό όμως προσωρινά ή υπό προϋποθέσεις, γεγονός που ενδεχομένως να ανοίξει και πάλι τις ορέξεις των καταπατητών, οι οποίοι θα ψάξουν νέους τρόπους για να επεκταθούν ως το κύμα.

Επιπλέον μια Ιρλανδία

Κάπως έτσι, η χάραξη του αιγιαλού στη χώρα μας μοιάζει εξίσου δύσκολη με εκείνη της… ΑΟΖ. Ωστόσο, με τις προηγμένης τεχνολογίας αεροφωτογραφίες στις οποίες βασίστηκε η Κτηματολόγιο Α.Ε., η ακτογραμμή της Ελλάδας μεγάλωσε κατά 46% - ή και 50%, αν συνυπολογιστούν και οι όχθες ποταμών και λιμνών της χώρας. Με βάση τους ναυτικούς χάρτες η ακτογραμμή υπολογιζόταν σε 13.623 χιλιόμετρα. Με τη μέτρηση της Κτηματολόγιο Α.Ε. όμως φτάνει πλέον και επισήμως στα 19.950 χιλιόμετρα. Προστέθηκαν δηλαδή 6.327 χιλιόμετρα θαλάσσιας ακτογραμμής (όσα έχει η Ιρλανδία).

Χάρτες με ισχύ ΦΕΚ

Οπως αποκαλύπτουν όμως οι φωτογραφίες που δημοσιεύει το «b.s.», σπάνια η υφιστάμενη χάραξη του αιγιαλού συμφωνεί με τη νέα προτεινόμενη της Κτηματολόγιο Α.Ε. Κι αν αντιμετωπίζεται με κάποιον τρόπο το θέμα εκεί όπου ήδη υπάρχει χαραγμένος αιγιαλός, είναι προφανές ότι στο 95% της χώρας όπου δεν υπάρχει καν χάραξη, η νέα γραμμή που θα χαραχτεί μπορεί να είναι σημαντικά πιο κοντά στο κύμα από εκείνη που θα γινόταν με το υφιστάμενο σύστημα από τις Κτηματικές Υπηρεσίες.

Πρακτικά βέβαια, με τους ρυθμούς που εργάζονται οι αποδεκατισμένες Κτηματικές Υπηρεσίες θα χρειάζονταν αιώνες ολόκληροι για να φτάσουν στη χάραξη του 100% των παραλίων της χώρας. Το οξύμωρο όμως είναι ότι η χάραξη της πράσινης γραμμής της Κτηματολόγιο Α.Ε. ως προσωρινής αμφισβητείται τόσο για την επιστημονικότητα όσο το νομικό κύρος της. Εως τώρα ο νόμος προέβλεπε ότι για τα λιγοστά χιλιόμετρα αιγιαλού που είχαν χαραχτεί (μετά από αίτηση ιδιωτών που ενδιαφέρονταν να χτίσουν συνήθως) εξετάζονταν πολλοί παράγοντες, όπως το πού φτάνει το χειμέριο κύμα, η παλίρροια, τα μετεωρολογικά φαινόμενα κ.λπ. Αυτά προβλέπονταν σε νόμους της τελευταίας δεκαετίας και η διαδικασία έπαιρνε χρόνια μέχρι να οδηγήσει στη χάραξη του αιγιαλού, που φαινόταν όμως μόνο στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και όχι στους χάρτες της χώρας. Αντιθέτως, στη χάραξη της Κτηματολόγιο Α.Ε. η μέτρηση έγινε μόνο με στοιχεία που φαίνονται στις αεροφωτογραφίες, όπως η βρεγμένη αμμουδιά ή το πού αρχίζει η βλάστηση.

Περιθώρια για συναλλαγές

Η χάραξη αιγιαλού από την Κτηματολόγιο Α.Ε. στο σύνολο της χώρας αποτυπώνεται σε ψηφιακούς χάρτες, τους οποίους οι Κτηματικές Υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών θα χρειαστούν μήνες για να αξιοποιήσουν - και χρόνια για να ελέγξουν κάνοντας τις αυτοψίες που προβλέπει ο νόμος. Και εκεί δίνεται πλέον το περιθώριο για αδιαφανείς συναλλαγές με ιδιώτες, εφόσον επαφίεται στην κρίση των υπαλλήλων που θα κάνουν τις αυτοψίες να φέρουν τη γραμμή του αιγιαλού… εκεί όπου πρέπει. Περιθώρια ύποπτων συναλλαγών με επίορκους κρατικούς λειτουργούς και τρύπες στους νόμους πάντα υπήρχαν (άλλωστε, συνήθως όσοι καταπάτησαν τον αιγιαλό είχαν πολεοδομική άδεια να χτίσουν πιο μακριά από αυτόν, αλλά την παραβίαζαν), αλλά τώρα πλέον δεν θα απαιτείται ο ιδιώτης να ζητά ειδική προμελέτη για χάραξη αιγιαλού και θα ενεργεί με μεγαλύτερη άνεση, χωρίς να δίνει εύκολα στόχο στις υπηρεσίες.

protothema
Διαβάστε Περισσότερα » "Πώς νομιμοποιούνται οι βίλες πάνω στο κύμα με τη νέα χάραξη του αιγιαλού"

Βούλτεψη: Οι αγρότες που πλήττονται από το εμπάργκο θα αποζημιωθούν

Oι αγρότες που πλήττονται από ρωσικό εμπάργκο θα αποζημιωθούν πλήρως είτε από την κυβέρνηση είτε από την ΕΕ, διαβεβαίωσε η κυβερνητική εκπρόσωπος Σοφία Βούλτεψη μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του Mega. Διευκρινίσε, πάντως, ότι η χώρα δεν θα αλλάξει συμμαχίες.

«Οι αγρότες έχουν απόλυτο δίκιο. Έχουν μια παραγωγή την οποία είχαν προσανατολίσει προς τη Ρωσία, που μένει απούλητη και οι ίδιοι απλήρωτοι. Και γι' αυτό το κράτος είπε από την πρώτη στιγμή πως ό,τι και να συμβεί οι ίδιοι θα αποζημιωθούν. Με κοινοτικά χρήματα, με εθνικά χρήματα, διότι οι άνθρωποι έχουν δίκιο και δεν μπορούμε να συζητούμε πάνω σε αυτό» σημείωσε η κ. Βούλτεψη.

Απαντώντας στις επικρίσεις της αντιπολίτευσης σχετικά με το ρωσικό εμπάργκο η κυβερνητική εκπρόσωπος επισήμανε ότι «μια υπεύθυνη πολιτεία καθορίζει την εξωτερική της πολιτική και τις σχέσεις της με τους εταίρους της και τις συμμαχίες της, όχι με βάση κάποια φορτία ροδάκινου. Αυτά θα αποζημιωθούν, θα τελειώσει αυτό».

Και πρόσθεσε: «Τα ροδάκινα και τα ακτινίδια θα αποζημιωθούν και οι άνθρωποι δεν θα πληγούν από αποφάσεις εξωτερικής πολιτικής της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Με βάση τα ροδάκινα δεν γίνεται εξωτερική πολιτική. Καμία σοβαρή χώρα δεν εγκαταλείπει τις συμμαχίες της, με βάση ένα πρόσκαιρο γεγονός.... Θα ήταν γελοίο να κάνουμε μονομερείς ενέργειες στην εξωτερική πολιτική».

newsit
Διαβάστε Περισσότερα » "Βούλτεψη: Οι αγρότες που πλήττονται από το εμπάργκο θα αποζημιωθούν"

Χρωστάς στην Εφορία; Θα μπουκάρουν στο σπίτι και το κατάστημά σου!

"Φοροεπιδρομή" στην κατοικία ή την επαγγελματική έδρα των φορολογουμένων για διενέργεια φορολογικών ελέγχων και αναζήτηση χρημάτων για είσπραξη φόρων ή άλλων οφειλών προς το Δημόσιο θα μπορούν να διενεργούν τα αρμόδια ελεγκτικά όργανα, ακόμα και χωρίς την παρουσία δικαστικού λειτουργού, κατά τα πρότυπα των υπηρεσιών των ΗΠΑ (IRS).

Το «πράσινο φως» για την «έφοδο» των ελεγκτών όχι μόνο για να ελέγξουν φορολογικά όταν έχουν ενδείξεις φοροδιαφυγής, αλλά και για να ψάξουν να βρουν «ζεστό χρήμα» ή να κατασχέσουν άλλα κινητά πράγματα για την είσπραξη οφειλομένων άναψε γνωμοδότηση-σοκ που εξέδωσε με οριακή πλειοψηφία (14-10 ψήφων) η Ολομέλεια του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους (ΝΣΚ) απαντώντας σε ερώτημα του υπουργείου Οικονομικών.

Έτσι τα φορολογικά όργανα, όπως αναφέρει το "Έθνος", χωρίς την εγγύηση της παρουσίας εισαγγελέα θα μπορούν να κάνουν "φύλλο και φτερό" όχι μόνο τα γραφεία, αλλά και χώρους σπιτιών, αναζητώντας π.χ. χρήματα σε ντουλάπες, στρώματα, μαξιλάρια κ.λπ., με ανοιχτό τον κίνδυνο καταχρήσεων και βέβαια υποβολής μηνύσεων και αγωγών.

Η πλειοψηφία της Ολομέλειας ΝΣΚ, δίνοντας τη δική της ερμηνεία στο Σύνταγμα, καταλήγει στο συμπέρασμα ότι είναι συνταγματικά επιτρεπτή η είσοδος φορολογικών οργάνων στην κατοικία "για φορολογικούς ελέγχους και έρευνες που αποσκοπούν ευθέως ή εμμέσως στην είσπραξη φόρων και λοιπών εσόδων" και ότι αρκεί η εισαγγελική εντολή που προβλέπει για την είσοδο ο νέος Κώδικας Φορολογικής Διαδικασίας "χωρίς να απαιτείται και η παρουσία εκπροσώπου της δικαστικής εξουσίας".

Το υπουργείο Οικονομικών, προκειμένου να εφαρμόσει τον ΦΔ, έστειλε το ερώτημα στο ΝΣΚ για το αν επιτρέπεται και υπό ποιες προϋποθέσεις η είσοδος φορολογικών οργάνων στην κατοικία φορολογούμενου για ελέγχους και έρευνες (που προβλέπει ο ΚΦΔ) "εν όψει του άρθρου 9 του Συντάγματος που θεσπίζει το άσυλο της κατοικίας και δεν επιτρέπει την έρευνα σε αυτή, παρά μόνο αν υπάρχει ρητή νομοθετική πρόβλεψη και πάντοτε με την παρουσία εκπροσώπου της δικαστικής αρχής".

Το ΝΣΚ επισήμανε κατ' αρχάς ότι ως κατοικία θεωρείται κάθε κατάλυμα που χρησιμοποιείται για διαβίωση, διαμονή ή εργασία και μπορεί να χρησιμοποιείται και για διαμονή και ως επαγγελματική έδρα.

newsbomb
Διαβάστε Περισσότερα » "Χρωστάς στην Εφορία; Θα μπουκάρουν στο σπίτι και το κατάστημά σου! "

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news