Δεν πέρασε ούτε μια βδομάδα από την τοποθέτηση του Ορέστη Μεσοχωρίτη, της γνωστής οικογενείας «Μεσοχωρίτης Κατασκευαστική», η οποία πτώχευσε, στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου στα ΕΛ.ΤΑ και άρχισαν τα μαγειρέματα, γράφει η εφημερίδα.
Τα «μαγειρέματα», όπως αναφέρει η εφημερίδα αφορούν τις τοποθετήσεις «ημετέρων» σε θέσεις-κλειδιά της επιχείρησης. «Πρώτο θύμα και ένα μέλος της ΠΑΣΚΕ συνδικαλιστής που έκανε κριτική στα τεκταινόμενα» γράφει.
Ας σημειωθεί ότι ο Ορέστης Μεσοχωρίτης του Νικολάου ανέλαβε τα ηνία των ΕΛΤΑ Ταχυμεταφορές.
Πρόσκειται στη ΝΔ
Σε δημοσίευμά της η «Ε» ανέφερε:
Συνεχίζεται το βόλεμα «ημετέρων» σε ΔΕΚΟ του (υπερ)υπουργείου Ανάπτυξης και Υποδομών. Υστερα από την τοποθέτηση στις «Οδικές Συγκοινωνίες» (ΕΘΕΛ - ΗΛΠΑΠ) του γεωπόνου και τέως γενικού γραμματέα της Δημοκρατικής Συμμαχίας, Γιάννη Οικονόμου, σειρά πήρε ο όμιλος των ΕΛ.ΤΑ.
Οι αλλαγές που ανακοινώθηκαν χθες αποκτούν επιπρόσθετη σημασία, αν αναλογιστεί κανείς ότι οι διαδικασίες για την αποκρατικοποίηση των ΕΛ.ΤΑ. ξεκινούν εντός του πρώτου τριμήνου.
Στο άρθρο 99
Νέος πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της θυγατρικής εταιρείας των ΕΛ.ΤΑ., «Ταχυμεταφορές ΕΛ.ΤΑ.», τοποθετήθηκε ο εργολήπτης Ορέστης Μεσοχωρίτης, της γνωστής κατασκευαστικής εταιρείας «Αφοί Μεσοχωρίτη», από τη βόρεια Ελλάδα, η οποία εταιρεία το 2010 κατέθεσε αίτηση υπαγωγής στο άρθρο 99.
Ο κ. Ορέστης Μεσοχωρίτης, ο οποίος είχε διατελέσει και αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Εργοληπτών Δημοσίων Έργων Θεσ/νίκης, ακούγεται ότι συνδέεται φιλικά με τον νυν γενικό γραμματέα Δημοσίων Εργων, Στράτο Σιμόπουλο. Ο νέος διευθύνων σύμβουλος των «Ταχυμεταφορών ΕΛ.ΤΑ.», ο οποίος πρόσκειται στο χώρο της Ν.Δ., θα πρέπει να μεταβεί στην Αθήνα και συνάμα να ενημερωθεί άμεσα για έναν κλάδο (ταχυδρομεία) τον οποίο γνωρίζει ελάχιστα.
Αλλαγές συντελέστηκαν και στην εταιρεία ΚΕΚ - ΕΛ.ΤΑ., στην οποία πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος τοποθετήθηκε ο κ. Χαράλαμπος Κόκκινος. Ο κ. Κόκκινος, ο οποίος διατέλεσε γενικός γραμματέας της Περιφέρειας Νότιου Αιγαίου από το 2004 έως το 2009, ήταν υποψήφιος περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου.
Ηταν για κλείσιμο
Το εντυπωσιακό είναι ότι τα ΚΕΚ - ΕΛ.ΤΑ. αποτελούν θυγατρική εταιρεία των ΕΛ.ΤΑ., χωρίς ουσιαστικό αντικείμενο (μέχρι και συνδικαλιστές έχουν ζητήσει, από το υπουργείο Μεταφορών, την κατάργησή της). Επειδή η εταιρεία δεν έχει σημαίνοντα ρόλο, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος ήταν ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της μητρικής εταιρείας. Τώρα η θέση «ανακαλύφθηκε» εκ νέου, προκειμένου να τοποθετηθεί ο κ. Κόκκινος, ο οποίος φλέρταρε κάποτε με το ΛΑΟΣ.
Τέλος, τη θέση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου των ΕΛ.ΤΑ. ανέλαβε ο κ. Κωνσταντίνος Μελαχροινός. Από το 1993 είναι πρόεδρος του Δ.Σ. της ιδιωτικής εταιρείας «Μελέτες Σύμβουλοι ΑΕ - Planning Group». Ο κ. Μελαχροινός αποτελεί επιλογή της Δημοκρατικής Αριστεράς, η οποία πήρε, έπειτα από τον έλεγχο του ΟΑΣΑ, τα ΕΛ.ΤΑ., ώστε να ενισχύσει το λαϊκό της προφίλ».
iefimerida
Τα «μαγειρέματα», όπως αναφέρει η εφημερίδα αφορούν τις τοποθετήσεις «ημετέρων» σε θέσεις-κλειδιά της επιχείρησης. «Πρώτο θύμα και ένα μέλος της ΠΑΣΚΕ συνδικαλιστής που έκανε κριτική στα τεκταινόμενα» γράφει.
Ας σημειωθεί ότι ο Ορέστης Μεσοχωρίτης του Νικολάου ανέλαβε τα ηνία των ΕΛΤΑ Ταχυμεταφορές.
Πρόσκειται στη ΝΔ
Σε δημοσίευμά της η «Ε» ανέφερε:
Συνεχίζεται το βόλεμα «ημετέρων» σε ΔΕΚΟ του (υπερ)υπουργείου Ανάπτυξης και Υποδομών. Υστερα από την τοποθέτηση στις «Οδικές Συγκοινωνίες» (ΕΘΕΛ - ΗΛΠΑΠ) του γεωπόνου και τέως γενικού γραμματέα της Δημοκρατικής Συμμαχίας, Γιάννη Οικονόμου, σειρά πήρε ο όμιλος των ΕΛ.ΤΑ.
Οι αλλαγές που ανακοινώθηκαν χθες αποκτούν επιπρόσθετη σημασία, αν αναλογιστεί κανείς ότι οι διαδικασίες για την αποκρατικοποίηση των ΕΛ.ΤΑ. ξεκινούν εντός του πρώτου τριμήνου.
Στο άρθρο 99
Νέος πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της θυγατρικής εταιρείας των ΕΛ.ΤΑ., «Ταχυμεταφορές ΕΛ.ΤΑ.», τοποθετήθηκε ο εργολήπτης Ορέστης Μεσοχωρίτης, της γνωστής κατασκευαστικής εταιρείας «Αφοί Μεσοχωρίτη», από τη βόρεια Ελλάδα, η οποία εταιρεία το 2010 κατέθεσε αίτηση υπαγωγής στο άρθρο 99.
Ο κ. Ορέστης Μεσοχωρίτης, ο οποίος είχε διατελέσει και αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Εργοληπτών Δημοσίων Έργων Θεσ/νίκης, ακούγεται ότι συνδέεται φιλικά με τον νυν γενικό γραμματέα Δημοσίων Εργων, Στράτο Σιμόπουλο. Ο νέος διευθύνων σύμβουλος των «Ταχυμεταφορών ΕΛ.ΤΑ.», ο οποίος πρόσκειται στο χώρο της Ν.Δ., θα πρέπει να μεταβεί στην Αθήνα και συνάμα να ενημερωθεί άμεσα για έναν κλάδο (ταχυδρομεία) τον οποίο γνωρίζει ελάχιστα.
Αλλαγές συντελέστηκαν και στην εταιρεία ΚΕΚ - ΕΛ.ΤΑ., στην οποία πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος τοποθετήθηκε ο κ. Χαράλαμπος Κόκκινος. Ο κ. Κόκκινος, ο οποίος διατέλεσε γενικός γραμματέας της Περιφέρειας Νότιου Αιγαίου από το 2004 έως το 2009, ήταν υποψήφιος περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου.
Ηταν για κλείσιμο
Το εντυπωσιακό είναι ότι τα ΚΕΚ - ΕΛ.ΤΑ. αποτελούν θυγατρική εταιρεία των ΕΛ.ΤΑ., χωρίς ουσιαστικό αντικείμενο (μέχρι και συνδικαλιστές έχουν ζητήσει, από το υπουργείο Μεταφορών, την κατάργησή της). Επειδή η εταιρεία δεν έχει σημαίνοντα ρόλο, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος ήταν ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της μητρικής εταιρείας. Τώρα η θέση «ανακαλύφθηκε» εκ νέου, προκειμένου να τοποθετηθεί ο κ. Κόκκινος, ο οποίος φλέρταρε κάποτε με το ΛΑΟΣ.
Τέλος, τη θέση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου των ΕΛ.ΤΑ. ανέλαβε ο κ. Κωνσταντίνος Μελαχροινός. Από το 1993 είναι πρόεδρος του Δ.Σ. της ιδιωτικής εταιρείας «Μελέτες Σύμβουλοι ΑΕ - Planning Group». Ο κ. Μελαχροινός αποτελεί επιλογή της Δημοκρατικής Αριστεράς, η οποία πήρε, έπειτα από τον έλεγχο του ΟΑΣΑ, τα ΕΛ.ΤΑ., ώστε να ενισχύσει το λαϊκό της προφίλ».
iefimerida