facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Κυριακή 1 Απριλίου 2018

Καστοριά: Συγκέντρωση συμπαράστασης προς τους δύο Eλληνες αξιωματικούς [εικόνες & βίντεο]

Συλλαλητήριο συμπαράστασης στους δύο Έλληνες στρατιωτικούς που κρατούνται στην Αδριανούπολη, πραγματοποιήθηκε σήμερα Κυριακή των Βαϊων 1 Απριλίου στην Καστοριά.

Η συγκέντρωση ξεκίνησε στις 12:ο0, μπροστά από την Αντιπεριφέρεια Καστοριάς, με ένα και μοναδικό αίτημα την επιστροφή στην Ελλάδα του ανθυπολοχαγού Αγγελου Μητρετώδη και του λοχία Δημήτρη Κούκλατζη, οι οποίοι συνελήφθησαν στα ελληνοτουρκικά σύνορα πριν από έναν μήνα.

Στο τέλος της εκδήλωσης εκδόθηκε ψήφισμα το οποίο θα αποσταλεί στην βουλή των Ελλήνων.

Το ψήφισμα της συγκέντρωσης, για την απελευθέρωση των δύο στρατιωτικών

ΠΡΟΣ:
1)ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
2)κ.ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
3)κ.ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ
4) κ.ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ
5) ΤΟΠΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ
6)Μ.Μ.Ε.

Αξιότιμοι κ.κ.,
μετά από τις δύο συγκεντρώσεις που πραγματοποιήθηκαν με παλμό και εθνική ανάταση, την Κυριακή 18 Μαρτίου του 2018 και σήμερα ανήμερα την Κυριακή των Βαΐων 1 Απριλίου του 2018 μπροστά από το μέγαρο της Περιφερειακής Ενότητας Καστοριάς, όλων εμάς των συμπατριωτών του Άγγελου Μητρετώδη και Δημητρίου Κούκλατζη και κάτω από το βάρος της ευθύνης που διακατέχει όλους τους Έλληνες ,εδώ και 3000 χρόνια -εντός και εκτός των ορίων της Ελληνικής επικράτειας - σε εθνικά, παλλαϊκά και όχι μόνο θέματα αναγκαζόμαστε στην επίδοση και δημοσίευση του συγκεκριμένου ψηφίσματος από εδώ, από τη γη της θυσίας του πρωτεργάτη του Μακεδονικού αγώνα Παύλου Μελά.
Ως Χριστιανοί Ορθόδοξοι και Έλληνες πατριώτες απαιτούμε και δεν εκλιπαρούμε την άμεση απελευθέρωση των δύο αυτών στρατιωτικών μας - που είναι δικά μας παιδιά, παιδιά όλων των Ελλήνων - οι οποίοι σε ώρα εντεταλμένης υπηρεσίας αρπάχθηκαν και κρατούνται ως όμηροι πολιτικών παιχνιδιών από τη «φίλη» μας και γείτονά μας Τουρκία.
Γι΄αυτό, αποφασίζουμε ομόφωνα ως λαός και όπου φωνή λαού οργή Θεού τα παρακάτω ως αρχικές αντιδράσεις μας:
Α) Μποϋκοτάζ όλων των τουρκικών προϊόντων που έρχονται στην Ελλάδα.
Β) Μποϋκοτάζ όλων των τουρκικών τηλεοπτικών σειρών και έργων που παίζονται σε ελληνικά τηλεοπτικά κανάλια.
Γ) Αρχής γενομένης από την γενέτειρα του Άγγελου Μητρετώδη θεωρούνται ανεπιθύμητοι όλοι οι εκπρόσωποι του Τουρκικού κράτους και της κυβέρνησής του, όπως σε λίγες ημέρες κατά την διάρκεια της έκθεσης γούνας στην Καστοριά, θα εμφανισθούν ο Τούρκος Εμπορικός Ακόλουθος ή και ο Τούρκος Πρέσβης ή Πρόξενος για να στηρίξουν και προωθήσουν τα προϊόντα τουρκικών συμφερόντων .
Ως πολιτικοί μας άρχοντες – ταγοί και ως κραυγή αγωνίας μας αλλά και επισήμανσης περαιτέρω ενεργειών μας απαιτούμε όπως ενεργήσετε άμεσα για την απελευθέρωση τους όχι με λόγια και επιστολές μόνο αλλά με έργα γι’ αυτούς που «φυλάττουν Θερμοπύλες» για να μπορούμε όλοι εμείς να κοιμόμαστε ήσυχοι, να εκτελούμε τις εργασίες μας απερίσπαστοι αλλά και να κρατάμε ασφαλείς τις θέσεις μας.
Δεν εκλιπαρούμε αλλά διεκδικούμε ως λαός και το απαιτούμε και αυτό από τους πολιτικούς άρχοντες.

Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΣΕΜΕΡΤΖΙΔΗΣ
ΑΛΕΞΙΑ ΤΗΛΑΒΕΡΙΔΟΥ
ΔΗΜΗΤΡΑ ΝΙΚΟΥ
ΠΑΥΛΟΣ ΦΙΛΟΣ







Δείτε βίντεο από την συγκέντρωση για την απελευθέρωση των δύο στρατιωτικών



svouranews
Διαβάστε Περισσότερα » "Καστοριά: Συγκέντρωση συμπαράστασης προς τους δύο Eλληνες αξιωματικούς [εικόνες & βίντεο]"

Από τον ιό της γρίπης Β πέθανε ο Στέλιος Σκλαβενίτης -Το ιατρικό ανακοινωθέν

Ιατρικό ανακοινωθέν εξέδωσε το νοσοκομείο Υγεία αναφορικά με τον αιφνίδιο θάνατο του επιχειρηματία Στυλιανού Σκλαβενίτη.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση «ο Στυλιανός Σκλαβενίτης προσήλθε εκτάκτως στα Εξωτερικά Ιατρεία του ΥΓΕΙΑ στις 31/03/2018 και ώρα 22:00 μ.μ. λόγω οξείας αναπνευστικής δυσχέρειας.
Μεταφέρθηκε άμεσα στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) όπου διεγνώσθη σύνδρομο οξείας αναπνευστικής δυσχέρειας (ARDS) επί εδάφους λοίμωξης από τον ιό της γρίπης τύπου Β».
«Παρά την φαρμακευτική και μηχανική υποστήριξη, ανέπτυξε σύνδρομο πολυοργανικής ανεπάρκειας και κατέληξε λόγω ενδοπνευμονικής αιμορραγίας στις 07:18 π.μ. της επόμενης ημέρας» σημειώνεται στην ανακοίνωση.
Η εξόδιος ακολουθία θα τελεστεί στις 15:00, στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου Πειραιά.
Ο Στέλιος Σκλαβενίτης, ηλικίας 52 ετών δεν αντιμετώπιζε κάποιο πρόβλημα υγείας, ωστόσο από την περασμένη Πέμπτη νοσηλευόταν σε νοσοκομείο εξαιτίας γρίπης με την οποία διαγνώστηκε.
Ο Στέλιος Σκλαβενίτης μαζί με τα αδέλφια του Μαρία και Γεράσιμο, βρισκόταν στη διοίκηση του ομίλου και σήκωσαν το βάρος της συγχώνευσης με τον Μαρινόπουλο. Ο Στέλιος Σκλαβενίτης ήταν πατέρας τεσσάρων παιδιών.
Κυριάκος Μητσοτάκης: Ηταν υπόδειγμα για όλο τον επιχειρηματικό κόσμο
Τη βαθιά του θλίψη για την απώλεια του Στέλιο Σκλαβενίτη εξέφρασε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
«Θέλω να εκφράσω τη βαθιά μου θλίψη για τον τόσο πρόωρο θάνατό του και τα πιο ειλικρινή μου συλλυπητήρια στην οικογένειά του», δήλωσε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας για την απώλεια του επιχειρηματία.
«Ο Στέλιος Σκλαβενίτης δεν ήταν μόνον ένας νέος και δυναμικός επιχειρηματίας που κατόρθωσε να κρατήσει όρθια την εταιρία του σε έναν χώρο που κατεξοχήν επλήγη από την κρίση. Το γεγονός ότι στάθηκε δίπλα στους εργαζομένους του σε πολύ δύσκολους καιρούς, διατηρώντας τις θέσεις εργασίας τους, τον καθιστά υπόδειγμα για όλο τον επιχειρηματικό κόσμο», πρόσθεσε.
Θεοδωράκης: Ηταν θαυμάσιος και σεμνός άνθρωπος
«Ο Στέλιος Σκλαβενίτης ήταν ένας θαυμάσιος, σεμνός άνθρωπος. Δυναμικός επιχειρηματίας με κοινωνικές ευαισθησίες. Η πρώτη έγνοια του ήταν οι εργαζόμενοι του & όχι απλώς η επέκταση των δραστηριοτήτων του. Το κενό θα είναι μεγάλο, όχι μόνο για την οικογένεια του. Τα συλλυπητήριά μου» έγραψε ο επικεφαλής του Ποταμιού Σταύρος Θεοδωράκης.
Η πορεία του
Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1954 από τους Ιωάννη Σκλαβενίτη, Σπύρο Σκλαβενίτη και τον Μιλτιάδη Παπαδόπουλο, αρχικά ως Χονδρέμπορος. Το πρώτο σούπερ μάρκετ άνοιξε το 1969 στο Περιστέρι της Αθήνας.  Μετά από 64 χρόνια, η Σκλαβενίτης έχει εξελιχτεί στον μεγαλύτερο εργοδότη του λιανεμπορίου, καθώς ο όµιλος πλέον διαθέτει 43 υπερµάρκετ, 466 σούπερ µάρκετ και 11 cash and carry, ενώ απασχολεί περίπου 23.000 εργαζοµένους.
Σήμερα ο Ομιλος μετά την εξαγορά της «Μαρινόπουλος»  αριθμεί 538 καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο. Την 1η Μαρτίου 2017, ο Όμιλος Μαρινόπουλος έκλεισε, και το μεγαλύτερο μέρος του συγχωνεύτηκε στη νεοσυσταθείσα εταιρεία Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη Α.Ε., θυγατρική του ομίλου Σκλαβενίτη στην οποία εντάχθηκαν όλα τα καταστήματα Carrefour Express και Carrefour Μαρινόπουλος.
Μέχρι την εξαγορά η αλυσίδα δεν είχε επεκταθεί ποτέ εκτός Αττικής και αριθμούσε μόλις 160 καταστήματα, εκ των οποίων 112 καταστήματα με την επωνυμία «Σκλαβενίτης», 39 καταστήματα «Χαλκιαδάκης» στην Κρήτη και 9 καταστήματα υπό το σήμα «The Mart» (πρώην Makro).
Σοκ και θλίψη στον επιχειρηματικό κόσμο για την απώλεια του Στέλιου Σκλαβενίτη
Για δυσαναπλήρωτη απώλεια κάνει λόγο ο πρόεδρος της Κεντρικής Ενωσης Επιμελητηρίων Ελλάδας, Κωνσταντίνος Μίχαλος ενώ ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ, Βασίλης Κορκίδης με ανάρτησή του στο twitter σχολιάζει ότι «τους καλούς ανθρώπους τους παίρνει γρήγορα ο Θεός κοντά του.»
Ειδικότερα σε δήλωσή του ο κ. Μίχαλος σημειώνει: 
Η Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων και ο επιμελητηριακός κόσμος της χώρας με βαθύτατη οδύνη πληροφορήθηκαν τον πρόωρο  θάνατο του Στέλιου Σκλαβενίτη. 
Η απώλεια  του Στέλιου Σκλαβενίτη σκορπίζει θλίψη στην οικογένειά  του, στον επιχειρηματικό κόσμο της χώρας, στους χιλιάδες εργαζομένους στις επιχειρήσεις του, σε ολόκληρη την  κοινωνία. 
Έφυγε από τη ζωή ένας άνθρωπος, που αποτελούσε φωτεινό παράδειγμα για τον άμεμπτο χαρακτήρα του και τη  δημιουργικότητα του. Γεμάτος όρεξη για ζωή και προσφορά, ακούραστος, πάντα με το χαμόγελο στα χείλη, δραστήριος και αποτελεσματικός όσο λίγοι επιχειρηματίες. Η απώλειά του είναι δυσαναπλήρωτη.
Η Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδας δια του προέδρου της κ. Κωνσταντίνου Μίχαλου εκφράζει  τα θερμά  συλλυπητήρια στην οικογένειά του και στη μεγάλη οικογένεια των επιχειρήσεων του.
Κορκίδης: Καλό ταξίδι στον Παράδεισο
Ο επιχειρηματικός κόσμος της χώρας θα τον θυμάται με θαυμασμό για την λαμπρή του πορεία ως ανθρώπου και επιχειρηματία και για  το ουσιαστικό έργο που αφήνει πίσω του.
Είμαι σοκαρισμένος από τον ξαφνικό θάνατο του φίλου Στέλιου Σκλαβενίτη. Τους καλούς ανθρώπους τους παίρνει νωρίτερα ο Θεός κοντά του. Η μνήμη του θα είναι αιωνία στον εμπορικό κόσμο για όλα τα καλά που προσέφερε. Καλό ταξίδι στον Παράδεισο! σχολίασε ο κ. Κορκίδης.

 
iefimerida
Διαβάστε Περισσότερα » "Από τον ιό της γρίπης Β πέθανε ο Στέλιος Σκλαβενίτης -Το ιατρικό ανακοινωθέν"

Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Εγνατία Οδό

Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Εγνατία Οδό, με κατεύθυνση από Θεσσαλονίκη προς Κοζάνη, θα ισχύσουν από αύριο μέχρι και τις 4 Απριλίου, σύμφωνα με απόφαση της αστυνομικής διεύθυνσης Ημαθίας, λόγω ειδικής μεταφοράς υπέρβαρων και ογκωδών φορτίων από το λιμάνι Θεσσαλονίκης προς το ορυχείο της ΔΕΗ στην Πτολεμαΐδα.

Ειδικότερα, πρωινές ώρες της 2ας, 3ης και 4ης Απριλίου, κατά την κίνηση των υπερμεγεθών φορτηγών που εκτελούν τη μεταφορά των φορτίων, θα διακοπεί η κυκλοφορία όλων των οχημάτων από τον ανισόπεδο κόμβο Βέροιας (253ο χιλιόμετρο) έως και τον ανισόπεδο κόμβο Πολυμύλου (227ο χιλιόμετρο) της Εγνατίας Οδού, στην κατεύθυνση προς Κοζάνη.

Κατά τη διάρκεια των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, η κίνηση των επιβατικών οχημάτων θα διεξάγεται από την παλαιά Εθνική Οδό, στο οδικό τμήμα Βέροια - Πολύμυλος, ενώ τα οχήματα μικτού βάρους άνω των 3,5 τόνων, θα εκτρέπονται μέσω της επαρχιακής οδού Βέροιας - Νάουσας.

skai
Διαβάστε Περισσότερα » "Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Εγνατία Οδό"

Δ. Καμμένος για Κούλογλου: Χωρίς εμάς, δεν θα τους ήξερε ούτε η μάνα τους

Πυρά τόσο κατά του Στέλιου Κούλογλου, όσο και κατά του Φώτη Κουβέλη εξαπέλυσε ο Δημήτρης Καμμένος με νέες δηλώσεις που παραχώρησε σε τηλεοπτική εκπομπή.

Μιλώντας στο epsilontv και σχολιάζοντας τις τοποθετήσεις του Φώτη Κουβέλη στην εφημερίδα «Τα Νέα», ο βουλευτής των ΑΝΕΛ τόνισε μεταξύ άλλων ότι «ο κύριος Κουβέλης πρέπει να είναι πιο προσεκτικός στις δηλώσεις του. Στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας δεν υπάρχουν δύο γραμμές αλλά μία, αυτή του υπουργού Πάνου Καμμένου».

Απαντώντας στη δήλωση του Στέλιου Κούλογλου ότι μετά το τέλος του Μνημονίου θα τελειώσει και η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ ήταν... ιδιαίτερα καυστικός.

«Αυτή η άποψη είναι ανώμαλη και δεν την σέβομαι. Χωρίς εμάς δεν θα τους ήξερε ούτε η μάνα τους».

Για τα ελληνοτουρκικά και την ένταση ανάμεσα στις δύο χώρες ο κ. Καμμένος τόνισε «ότι η Τουρκία ακολουθεί επιθετική πολιτική. Σύσσωμη η πολιτική ηγεσία του τόπου πρέπει να διατηρεί την ίδια πολιτική γραμμή για τους δύο στρατιωτικούς».
Διαβάστε Περισσότερα » "Δ. Καμμένος για Κούλογλου: Χωρίς εμάς, δεν θα τους ήξερε ούτε η μάνα τους"

Βίντεο της ΝΔ: Κάθε μέρα πρωταπριλιά με τον ΣΥΡΙΖΑ... ΔΙΟΡΙΖΑ

Με αφορμή την Πρωταπριλιά, η ΝΔ ετοίμασε ένα βίντεο αφιερωμένο στον ΣΥΡΙΖΑ.

«Ελλάδα του ΣΥΡΙΖΑ: Κάθε μέρα πρωταπριλιά» είναι ο τίτλος του και ξεκινά με δήλωση του Αλέξη Τσίπρα στην οποία ανέφερε: «Αποσυμφορούμε το δημόσιο τομέα από τις στρατιές των συμβούλων και των μετακλητών υπαλλήλων».

Στη συνέχεια, το βίντεο παρουσιάζει διορισμούς συγγενών και φίλων που έχουν κάνει στελέχη της κυβέρνησης και του ΣΥΡΙΖΑ- που τον μετονομάζει «ΔΙΟΡΙΖΑ» το βίντεο στο τέλος- υπό τους ήχους του «We are family».

Το βίντεο καταλήγει με τη φωνή του κ. Τσίπρα να λέει «ήταν δίκαιο και έγινε πράξη».



Διαβάστε Περισσότερα » "Βίντεο της ΝΔ: Κάθε μέρα πρωταπριλιά με τον ΣΥΡΙΖΑ... ΔΙΟΡΙΖΑ"

Πυρπόλησαν δύο συμβολαιογραφεία στα Εξάρχεια προκαλώντας υλικές ζημιές

Εμπρηστικές επιθέσεις κατά συμβολαιογραφείων στα Εξάρχεια πραγματοποίησαν άγνωστοι προκαλώντας υλικές ζημιές. Στο στόχαστρο των δραστών μπήκε ένα συμβολαιογραφείο στην οδό Σιροπούλου και ακόμη ένα στην Ζωοδόχου Πηγής.

Στις 22:45 το βράδυ της Παρασκευής άγνωστοι προκάλεσαν εμπρησμό σε συμβολαιογραφείο που βρίσκεται στον πέμπτο όροφο πολυκατοικίας, στην Ζωοδόχου Πηγής.

Λίγη ώρα νωρίτερα και συγκεκριμένα στις 21:15, άγνωστοι πυρπόλησαν την είσοδο συμβολαιογραφείου στην οδό Σιροπούλου που βρίσκονται στον 4ο όροφο πολυκατοικίας.

Οι αξιωματικοί της ασφάλειας που ανέλαβαν την υπόθεση εκτιμούν πως οι δράστες και των δυο περιπτώσεων είναι τα ίδια άτομα καθώς και στις δυο περιπτώσεις, αυτόπτες μάρτυρες έκαναν λόγο για δυο δράστες.

skai
Διαβάστε Περισσότερα » "Πυρπόλησαν δύο συμβολαιογραφεία στα Εξάρχεια προκαλώντας υλικές ζημιές"

Παυλόπουλος από Μεσολόγγι:Διαρκές χρέος η υπεράσπιση πατρίδας και συνόρων

Για διαρκές χρέος της υπεράσπισης της πατρίδας, άρα των συνόρων μας, του εδάφους μας και της κυριαρχίας μας, που είναι σύνορα, έδαφος και κυριαρχία και της Ευρωπαϊκής Ένωσης έκανε λόγο, από το Μεσολόγγι, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Προκόπης Παυλόπουλος.

Σε δηλώσεις του μετά την δοξολογία για την 192ή επέτειο της Εξόδου της ηρωικής Φρουράς της πόλης, ο αρχηγός του κράτους σημείωσε ότι «εκείνον τον «σκληρό Απρίλη» του 1826, όταν «έστησ’ ο Έρωτας χορό με τον ξανθόν Απρίλη», το Μεσολόγγι έστειλε, στην Ευρώπη αλλά και σ’ όλο τον πολιτισμένο κόσμο, το πανανθρώπινο μήνυμα της Ελευθερίας, ως υπαρξιακής αρχής της Δημοκρατίας και του Πολιτισμού που ταιριάζουν στον Άνθρωπο. Και κατά τούτο, το συγκλονιστικό κίνημα του φιλελληνισμού που άνθισε στο Μεσολόγγι ήταν, κατ’ ουσίαν, κίνημα για τον Άνθρωπο, την Ελευθερία και την Δημοκρατία».

Ο κ. Παυλόπουλος πρόσθεσε ότι το χρέος της υπεράσπισης των συνόρων της Ελλάδας «οφείλουμε να το εκτελούμε αποφασισμένοι, ανυποχώρητοι και, κατ’ εξοχήν, ενωμένοι. Και τούτο διότι δεν πρέπει να λησμονάμε, ποτέ και κατ’ ουδένα τρόπο, ότι η ενότητα ήταν πάντα το θεμέλιο της εθνικής μας δημιουργίας. Ενώ ο διχασμός ήταν, δυστυχώς, η προκρούστεια κλίνη της εθνικής μας συνείδησης και του εθνικού μας κορμού».

naftemporiki
Διαβάστε Περισσότερα » "Παυλόπουλος από Μεσολόγγι:Διαρκές χρέος η υπεράσπιση πατρίδας και συνόρων"

Εφυγε ξαφνικά από τη ζωή ο Στέλιος Σκλαβενίτης μόλις 52 ετών

Έφυγε από τη ζωή το πρωί της Κυριακής ο Στέλιος Σκλαβενίτης, ένα από τα τέσσερα αδέλφια της οικογένειας πίσω από την ομώνυμη αλυσίδα σούπερ μάρκετ.

Ο Στέλιος Σκλαβενίτης άφησε την τελευταία του πνοή σήμερα, σε ηλικία 54 ετών βυθίζοντας στο πένθος τους οικείους του αλλά και τον επιχειρηματικό κόσμο.

Σύμφωνα με πληροφορίες, δεν αντιμετώπιζε κάποιο πρόβλημα υγείας. Την περασμένη εβδομάδα διαγνώστηκε με γρίπη και από την περασμένη Πέμπτη νοσηλευόταν σε νοσοκομείο.

Ο Στέλιος Σκλαβενίτης μαζί με τα αδέλφια του Μαρία και Γεράσιμο, βρισκόταν στη διοίκηση του ομίλου και σήκωσαν το βάρος της συγχώνευσης με τον Μαρινόπουλο.

Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1954 από τους Ιωάννη Σκλαβενίτη, Σπύρο Σκλαβενίτη και τον Μιλτιάδη Παπαδόπουλο, αρχικά ως Χονδρέμπορος. Το πρώτο σούπερ μάρκετ άνοιξε το 1969 στο Περιστέρι της Αθήνας

Ο όμιλος Σκλαβενίτη, μετά την εξαγορά της «Μαρινόπουλος», αριθμεί 538 καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο.

Διαβάστε Περισσότερα » "Εφυγε ξαφνικά από τη ζωή ο Στέλιος Σκλαβενίτης μόλις 52 ετών"

Παρέμβαση εισαγγελέα για τις διακοπές νερού στη Θεσσαλονίκη

Παρέμβαση εισαγγελέα προκλήθηκε μετά τα συνεχιζόμενα προβλήματα υδροδότησης στη Θεσσαλονίκη, συνέπεια της βλάβης που υπέστη ο αγωγός της Αραβησσού.

Ο εισαγγελέας ζήτησε να διενεργηθεί διπλή έρευνα και να εξεταστεί εάν έχουν τελεστεί κακουργήματα.

Πρώτον ζήτησε να γίνει έρευνα για την αναζήτηση ευθυνών σχετικά με τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί με την υδροδότηση της πόλης. Κατά πληροφορίες ζήτησε να εξεταστεί ποιος φταίει για την όλη κατάσταση που δημιουργήθηκε μετά τη βλάβη στον αγωγό της Αραβησσού και αν προέκυψε κίνδυνος για ανθρώπους, ειδικά μετά το κλείσιμο σχολείων για τον φόβο μολύνσεων.

Δεύτερον, ο εισαγγελέας ζήτησε να γίνει οικονομικός έλεγχος στα κονδύλια που διακινήθηκαν και αν διακινήθηκαν στην ΕΥΑΘ για τη συντήρηση των υποδομών και δικτύων.

Διαβάστε Περισσότερα » "Παρέμβαση εισαγγελέα για τις διακοπές νερού στη Θεσσαλονίκη"

Χάνει τη φορολογική ενημερότητα όποιος δεν πληρώνει τα πρόστιμα που προβλέπει ο ΚΟΚ

Στόχος της κυβέρνησης ήταν να δείξει ότι «υπάρχει ένας πολύ ισχυρός συμβολισμός στον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, ότι για εμάς προέχει, όχι η είσπραξη οποιουδήποτε προστίμου, αλλά το να συμβολίσουμε ότι εδώ προέχει η ανθρώπινη ζωή», τόνισε σε χθεσινή του συνέντευξη ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Μαυραγάνης, όπου αναφέρθηκε αναλυτικά στα νέα πρόστιμα που προβλέπει ο ΚΟΚ για τις τροχαίες παραβάσεις.

Μάλιστα, ο κ. Μαυραγάνης τόνισε πως όποιος δεν πληρώνει πρόστιμο που του βεβαιώνεται από παράβαση στο δρόμο, θα χάνει τη φορολογική ενημερότητα. «Από εδώ και πέρα με τη διασύνδεση που θα κάνουμε στα μητρώα, θα βεβαιώνονται τα πάντα στην εφορία και θα χάνει ο άλλος τη φορολογική του ενημερότητα, άρα θα τον συμφέρει έτσι κι αλλιώς να πάει να πληρώσει το πρόστιμο» είπε ο αρμόδιος υφυπουργός μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Πρακτορείο FM 104,9».

Πότε θα συνδεθούν τα πρόστιμα του ΚΟΚ με εισοδηματικά κριτήρια

Όπως είπε αν και σε αυτή τη φάση δεν υπάρχει σύνδεση με τα εισοδηματικά κριτήρια, αυτό θα γίνει στο μέλλον.

Υπάρχει πράγματι μία εξουσιοδότηση στον νόμο, για να συνδεθούν τα πρόστιμα με εισοδηματικά κριτήρια προς την κατεύθυνση περαιτέρω αποτελεσματικότητας των μέτρων, ανέφερε ο κ. Μαυραγάνης. Ενώ όπως είπε θα δοθεί ένα χρονικό διάστημα για να εξεταστεί η αποτελεσματικότητα της εφαρμογής του παρόντος ΚΟΚ, και στη συνέχεια πιθανόν να γίνει διασύνδεση με εισοδηματικά κριτήρια.

Στην κατηγορία από 50.000 έως 100.000 ευρώ εισοδήματος θα πληρώνουν το πρόστιμο το οποίο ίσχυε μέχρι σήμερα [...] Πάνω από 100.000 εισοδήματος το πρόστιμο θα τριπλασιάζεται, προανήγγειλε ο κ. Μαυραγάνης.

Σε ποιες παραβάσεις γίνεται μείωση προστίμου έως 50%

«Αυτό, το οποίο σήμερα ουσιαστικά αρχίζει να ισχύει δεν έχει σχέση άμεσα με τα εισοδηματικά κριτήρια, έχει σχέση με τη μείωση των προστίμων κατά 50% στις περισσότερες παραβάσεις, εκτός από τις πολύ σοβαρές, που είναι η υπέρβαση της διπλής διαχωριστικής γραμμής, ή η παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη, ή η παραβίαση του stop, η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ» εξήγησε ο υφυπουργός.

Σύμφωνα με τον ίδιο, «στις πολύ σοβαρές παραβάσεις, το πρόστιμο παραμένει στο ύψος που ήταν προ της παρεμβάσεώς μας, ενώ όλα τα υπόλοιπα μειώνονται κατά 50% και υπάρχουν συγκεκριμένες παραβάσεις, στις οποίες δεν υπάρχει καν χρηματικό πρόστιμο, αλλά υπάρχει αφαίρεση - για λόγους συμβολισμού - του διπλώματος και της άδειας κυκλοφορίας, για 60 μέρες την πρώτη φορά και 120 την δεύτερη φορά, κι΄ αυτά είναι η ζώνη ασφαλείας, το κράνος, η χρήση κινητού τηλεφώνου, το παρκάρισμα σε ράμπα, ούτως ώστε να καταλαβαίνει κάποιος ότι δεν προέχει εδώ το χρηματικό πρόστιμο, αλλά πόσο μεγάλη είναι η ηθική και κοινωνική απαξία της πράξης»

Πώς θα βεβαιώνεται το πρόστιμο

«Η κλήση θα βεβαιώνεται και θα στέλνεται στο σπίτι όταν θα αρχίσει - και αν θα αρχίσει - να εφαρμόζεται το μέτρο της διασύνδεσης με εισοδηματικά κριτήρια, γιατί δεν θέλουμε να γνωρίζει ο αστυνομικός, ο οποίος βεβαιώνει εκείνη τη στιγμή την παράβαση, ποιο είναι το εισόδημα του ανθρώπου που του βεβαιώνει την παράβαση. Θα βεβαιώνει αυστηρά και μόνο τον τύπο της παράβασης. Αυτό θα γίνεται αυτομάτως με τη διασύνδεση που θα υπάρχει στα μητρώα της αστυνομίας, του Μεταφορών και της ΑΑΔΕ, θα πηγαίνει στην ΑΑΔΕ, η οποία θα το αποστέλλει στο σπίτι, εφαρμόζοντας ουσιαστικά το κριτήριο της διασύνδεσης με το εισοδηματικό κριτήριο», πρόσθεσε.

newsbeast
Διαβάστε Περισσότερα » "Χάνει τη φορολογική ενημερότητα όποιος δεν πληρώνει τα πρόστιμα που προβλέπει ο ΚΟΚ"

«Πόλεμο» στη μαφία των κτηνοτρόφων προαναγγέλλει η ΕΛΑΣ

Θα «ξεσκονίζονται» οι πάντες με σωματικούς ελέγχους, προσαγωγές, έρευνες σε σπίτια, αποθηκευτικούς χώρους και ποιμνιοστάσια

Πόλεμο στον …πόλεμο που έχει ξεσπάσει μεταξύ συγκεκριμένων κτηνοτρόφων στην ευρύτερη περιοχή του Καστελίου κηρύσσει η ΕΛΑΣ.

Δημοσιογραφικές πληροφορίες αναφέρουν ότι για μεγάλο χρονικό διάστημα ολόκληρη η περιοχή θα βρεθεί υπό ασφυκτικό αστυνομικό κλοιό με κυρίαρχο ρόλο να αναλαμβάνουν άνδρες των ειδικών δυνάμεων.

«Ό,τι κινείται, θα εκτελείται» ανέφερε στο Cretalive έγκυρη αστυνομική πηγή, θέλοντας να καταδείξει ότι θα «ξεσκονίζονται» οι πάντες με σωματικούς ελέγχους, προσαγωγές, έρευνες σε σπίτια, αποθηκευτικούς χώρους και ποιμνιοστάσια. Τα ανησυχητικά μηνύματα είχαν ληφθεί από καιρό στην τοπική ΕΛΑΣ, έγιναν κάποιες προσπάθειες να πέσουν οι τόνοι και να επέλθει ηρεμία, όμως η τακτική των «ήπιων δράσεων» απέτυχε παταγωδώς, όπως αποδείχτηκε περίτρανα.

«Τα άτομα αυτά δείχνουν ότι δεν υπολογίζουν καθόλου την Αστυνομία. Έχουν αποθρασυνθεί πλήρως». Έτσι πλέον η Αστυνομία προχωρά σε ένα πιο σκληροπυρηνικό δόγμα και της δίνεται μία πρώτης τάξεως ευκαιρία να ξεκαθαρίσει το τοπίο και από άλλες καταστάσεις ποινικού χαρακτήρα. Με βάση την εμπειρία του παρελθόντος αλλά και πληροφορίες του σήμερα υπάρχουν σαφείς υποψίες για διασύνδεση κάποιων εκ των εμπλεκομένων και με άλλες σοβαρές παραβατικές δράσεις.

Η αλήθεια είναι ότι οι «πρωταγωνιστές» αυτής της ιστορίας άνοιξαν μόνοι τους την Κερκόπορτα στην ΕΛΑΣ που ήδη προχωρά σε συγκεκριμένο σχέδιο ώστε να σπάσει το καθεστώς παρανομίας και ασυδοσίας που έχει εδραιωθεί στην περιοχή. Στις «λίστες» φιγουράρουν 15-20 ονόματα με εμπλοκή στα τωρινά περιστατικά αλλά και με «βαρύ» παρελθόν.

Ανάμεσα σε αυτά τα πρόσωπα φιγουράρουν και νέα «φιντάνια»-όπως τα αποκαλούν οι Αρχές-που έχουν «σηκώσει» κεφάλι, διεκδικώντας τα δικά τους αξιώματα στην παρανομία. Υπάρχει δηλαδή πλήρης «χαρτογράφηση» του εγκλήματος στην περιοχή. Στόχος είναι να ζήσουν στο πετσί τους το ασφυκτικό πρέσινγκ της Αστυνομίας, να μην μπορούν να πάρουν ανάσα και να νιώσουν ότι κάθε κίνηση τους βρίσκεται υπό παρακολούθηση και έλεγχο. Και αυτό δεν θα γίνεται κρυφά ή διακριτικά αλλά ολοφάνερα.

cretalive
Διαβάστε Περισσότερα » "«Πόλεμο» στη μαφία των κτηνοτρόφων προαναγγέλλει η ΕΛΑΣ"

Σπίρτζης: Το 2019 η υπογραφή σύμβασης για επέκταση του προαστιακού έως το Λαύριο - Μέχρι Μ. Τετάρτη ολοκληρώνεται ο διαγωνισμός για τα αναλογικά διόδια

Την ανάγκη να προχωρήσει άμεσα η οδική και σιδηροδρομική σύνδεση των λιμανιών του Λαυρίου και της Ραφήνας, με το διεθνές αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», επεσήμανε από το βήμα του 12ου Περιφερειακού Συνεδρίου, στο Λαύριο, ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης.

«Το σχέδιο είναι να υλοποιηθεί η επέκταση του προαστιακού σιδηροδρόμου έως το Λαύριο πολύ γρήγορα, με την υπογραφή της σχετικής σύμβασης στις αρχές του 2019, τέλος του 2018», τόνισε ο υπουργός και πρόσθεσε ότι προβλέπονται να γίνουν σταθμοί σε μια σειρά από διερχόμενες περιοχές και συγκεκριμένα στους οικισμούς Μαρκόπουλο, Καλύβια, Κερατέα, Δασκαλιό, Θωρικό και Λαύριο.

Δεν απέκλεισε το γεγονός να υπάρξει ένα κέντρο έναρξης και ολοκλήρωσης της κρουαζιέρας καθώς όπως είπε, υπάρχει σχέδιο για σοβαρή ανάπτυξη τουριστικών υποδομών και πλούσια πολιτιστική ιστορία.

Τόνισε ότι θα πρέπει να σταματήσει αυτό που υπάρχει εδώ και δεκαετίες, να μην μπορεί να μεταφερθεί μέρος της δραστηριότητας του λιμανιού του Πειραιά στο λιμάνι του Λαυρίου ή της Ραφήνας.

Αναφερόμενος στα έργα της Αττικής οδού δήλωσε ότι προχωράνε οι μελέτες για επέκτασή της προς τα δύο λιμάνια της Ανατολικής Αττικής, σύνδεσή της με την Εθνική οδό μέσω Κύμης, αλλά και σύνδεσής της από την Κατεχάκη με τη Βουλιαγμένη προκειμένου να μπορεί να εξυπηρετείται και το Ελληνικό.

Για το νέο σύστημα αναλογικών ηλεκτρονικών διοδίων που θα είναι με βάση τη διανυόμενη χιλιομετρική απόσταση και θα ισχύσει σε όλους τους αυτοκινητόδρομους, τόνισε ότι ο σχετικός διαγωνισμός ολοκληρώνεται μέχρι τη Μεγάλη Τετάρτη προκειμένου να προχωρήσει η εγκατάστασή του.

Έκανε λόγο για συμφέροντα που εμποδίζουν την εφαρμογή του προσθέτοντας ότι κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να περάσει, γιατί «πολύ απλά αποσκοπεί στη μείωση της τιμής παραχώρησης της Εγνατίας Οδού και σε κανέναν άλλο λόγο».

Έχει προβλεφθεί το πιο σύγχρονο σύστημα που μπορεί να τοποθετηθεί στην Ευρώπη και θα επιτηρούμε τις εισόδους και τις εξόδους της χώρας, ανέφερε ο κ.Σπίρτζης υπογραμμίζοντας υπουργική απόφαση που απαγορεύει σε βαρέα οχήματα να κινούνται από το παράπλευρο δίκτυο.

Για τους αυτοκινητόδρομους της Αττικής είπε ότι υπήρξε διαπραγμάτευση με τους παραχωρησιούχους προκειμένου να μην εγκατασταθούν σταθμοί μετωπικών και πλευρικών διοδίων ενώ αναφερόμενος στην πολιτική του υπουργείου που αφορά την υλοποίηση κάθε έργου στην Ελλάδα είπε ότι πλέον έχει αλλάξει το θεσμικό πλαίσιο με στρατηγικό σχεδιασμό, με τη δημιουργία δύο γενικών διευθύνσεων (στρατηγικού σχεδιασμού υποδομών και στρατηγικού σχεδιασμού συνδυασμένων μεταφορών) αλλά και ηλεκτρονικών συστημάτων προκειμένου να ξέρει ο πολίτης ποια είναι τα έργα και οι υποδομές που πρέπει να γίνουν στη χώρα, ποιά η ιεράρχησή τους, ποιός ο μελετητής εργολήπτης και το κόστος.

«Πρέπει να δείξουμε στην ελληνική κοινωνία πως ένας χώρος που ήταν γνωστό σε όλους ότι σχετιζόταν με αυτό που λέμε διαπλοκή είναι ένα χώρος διαφάνειας και εξυπηρέτησης του δημοσίου συμφέροντος» συμπλήρωσε.

Αναφερόμενος στις παραχωρήσεις των αυτοκινητοδρόμων είπε ότι πρόσφατα το ευρωπαϊκό ελεγκτικό συνέδριο έδωσε στη δημοσιότητα την έκθεση που αφορούν έργα από το 2010 έως το 2014 που αποκαλύπτει ότι υπήρχαν τεράστιες καθυστερήσεις απαλλοτριώσεων στις αδειοδοτήσεις και στην υλοποίησή τους και αυτά κόστισαν 1,2 δισ. Περισσότερο.

ΑΠΕ-ΜΠΕ/iefimerida
Διαβάστε Περισσότερα » "Σπίρτζης: Το 2019 η υπογραφή σύμβασης για επέκταση του προαστιακού έως το Λαύριο - Μέχρι Μ. Τετάρτη ολοκληρώνεται ο διαγωνισμός για τα αναλογικά διόδια"

Άρθρο - απάντηση Φ. Γεννηματά για τη θέση της περί συνταγματικής αναθεώρησης

Με άρθρο - τοποθέτηση για την ανάγκη να κινηθεί η διαδικασία της συνταγματικής αναθεώρησης απαντά η επικεφαλής του Κινήματος Αλλαγής Φώφη Γεννηματά σε όσους την επέκριναν για πρωτοβουλία που ευνοεί τον ΣΥΡΙΖΑ και τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα.
«Όσοι αρνούνται τη συζήτηση γι' αυτό με τον ΣΥΡΙΖΑ, ξεχνούν ότι η συζήτηση γίνεται στα πλαίσια της κοινοβουλευτικής διαδικασίας και αποσιωπούν τη δυνατότητα της σημερινής πλειοψηφίας να καθορίσει τα άρθρα της αναθεώρησης μόνη της, ερήμην μας», τονίζει η κ. Γεννηματά στο άρθρο της στην εφημερίδα «Τα Νέα Σαββατοκύριακο».
Υπενθυμίζεται ότι τόσο ο πρώην πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Ευάγγελός Βενιζέλος, όσο και ο βουλευτής της «Δημοκρατικής Συμπαράταξης» (ΔΗΣΥ) Ανδρέας Λοβέρδος έχουν τοποθετηθεί κατά οποιασδήποτε σύμπραξης σε έναρξη διαδικασίας συνταγματικής αναθεώρησης υπό κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, ενώ σε ανάλογη θέση έχει καταλήξει και η Ν.Δ. του Κυριάκου Μητσοτάκη.
«Η αναθεώρηση του Συντάγματος είναι απαραίτητη για την ενίσχυση της αξιοπιστίας του πολιτικού συστήματος, τη σταθεροποίηση του εκλογικού κύκλου, τη θωράκιση της δικαστικής ανεξαρτησίας, την αναβάθμιση του κύρους των θεσμών, τη θεσμική θωράκιση του κράτους Δικαίου, την κατάργηση σειράς προνομίων του πολιτικού συστήματος», αναφέρει η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και επικεφαλής της Κ.Ο. της ΔΗΣΥ.
«Να μη χαθεί μια ιστορική ευκαιρία»
«Ήδη από το 2016 επεξεργαστήκαμε –με την συμβολή βουλευτών, συνταγματολόγων, εξειδικευμένων επιστημόνων- και καταθέσαμε σε δημόσιο διάλογο, ένα συνολικό σχέδιο αναθεώρησης του Συντάγματος.
»Ακολούθησε η ανακοίνωση από τον πρωθυπουργό, τον Ιούλιο του 2016, της πρόθεσης να προχωρήσει σε αναθεώρηση του Συντάγματος και μίας σειράς προτάσεων, στις οποίες ασκήθηκε σφοδρή κριτική τόσο από εμάς όσο και από μεγάλο αριθμό συνταγματολόγων.
»Η εξαγγελία του πρωθυπουργού περιλάμβανε επίσης μία εξωθεσμική και παρακοινοβουλευτική διαδικασία δήθεν δημόσιας διαβούλευσης, ενώ άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο διεξαγωγής δημοψηφίσματος. Τον προσχηματικό και αντισυνταγματικό χαρακτήρα αυτών των διαδικαστικών "καινοτομιών" καταγγείλαμε με έμφαση από την πρώτη στιγμή», συμπληρώνει η κ. Γεννηματά.
Η επικεφαλής του Κινήματος Αλλαγής αναφέρει τέλος ότι υποστηρίζει σθεναρά την αναγκαιότητα να αρχίσει άμεσα η διαδικασία αναθεώρησης, προκειμένου να μην χαθεί «μία ακόμη ιστορική ευκαιρία βελτίωσης του καταστατικού χάρτη της πολιτείας μας».
naftemporiki
Διαβάστε Περισσότερα » "Άρθρο - απάντηση Φ. Γεννηματά για τη θέση της περί συνταγματικής αναθεώρησης"

Εντός των ημερών στη Βουλή το νομοσχέδιο για πώληση λιγνιτικών μονάδων της ΔΕΗ

Προκήρυξη του διαγωνισμού για την πώληση των λιγνιτικών μονάδων της ΔΕΗ το Μάιο, ολοκλήρωση της πώλησης τον Οκτώβριο και διασφάλιση για έξι χρόνια των θέσεων εργασίας όσων μετακινηθούν στις μονάδες με το νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς προβλέπει το νομοσχέδιο για την αποεπένδυση της ΔΕΗ από τον λιγνίτη, που κατατίθεται εντός των ημερών στη Βουλή.
Οι μονάδες που τίθενται προς πώληση είναι οι 3 και 4 της Μεγαλόπολης και ο ΑΗΣ Φλώρινας (υφιστάμενη μονάδα και άδεια για κατασκευή δεύτερης), μαζί με τα δικαιώματα εκμετάλλευσης των λιγνιτωρυχείων που τις τροφοδοτούν. Οι εγκαταστάσεις, ο μηχανολογικός εξοπλισμός, τα δικαιώματα εκμετάλλευσης στα ορυχεία, καθώς και το σύνολο της σχετικής αδειοδότησης θα εισφερθούν σε δύο ξεχωριστές θυγατρικές της ΔΕΗ, για τον Βορρά και τον Νότο αντίστοιχα. Η ιδιοκτησία εκτάσεων που είχαν απαλλοτριωθεί στο παρελθόν θα παραμείνει στη ΔΕΗ και θα παραχωρηθεί μόνο η χρήση τους.
Υπενθυμίζεται ότι η πώληση των μονάδων γίνεται σε εφαρμογή σχετικής απόφασης του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου για το μονοπώλιο της ΔΕΗ στη λιγνιτική παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Προηγήθηκε market test από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο πλαίσιο του οποίου 15 επιχειρήσεις εκδήλωσαν ενδιαφέρον για συμμετοχή στον διαγωνισμό.
Τι προβλέπεται
Σύμφωνα με τις προβλέψεις του νομοσχεδίου η διαδικασία που θα ακολουθηθεί έχει ως εξής:
- Ο διαχωρισμός των μονάδων και η εισφορά τους σε θυγατρικές θα αποτυπωθεί στις λογιστικές καταστάσεις πρώτου τριμήνου 2018 της ΔΕΗ, οι οποίες θα εγκριθούν από το ΔΣ μέχρι το τέλος Μαΐου. Θα υπάρξει περιθώριο ενός μήνα για τυχόν προσφυγές πιστωτών και στη συνέχεια θα συνεδριάσει η γενική συνέλευση των μετόχων για να εγκρίνει την απόσχιση. Υπενθυμίζεται ότι το Δημόσιο ελέγχει το 51,123% των μετοχών της ΔΕΗ (34,123% η Ελληνική Εταιρία Συμμετοχών και Περιουσίας και 17% το ΤΑΙΠΕΔ).
- Τον Μάιο, επίσης, θα προκηρυχθεί από τη ΔΕΗ ο διαγωνισμός για την πώληση των μονάδων με κριτήρια προεπιλογής που περιλαμβάνουν εμπειρία στη διαχείριση των μονάδων και των ορυχείων, χρηματοοικονομική καταλληλότητα, επάρκεια κλπ.
- Το μετοχικό κεφάλαιο των δύο θυγατρικών θα προκύψει από τη λογιστική αξία (book value) των παγίων που θα μεταβιβαστούν σε αυτές. Δεν θα υπάρξει ειδική διαδικασία αποτίμησης, καθώς κάτι τέτοιο είναι χρονοβόρο και δεν θα επέτρεπε την ολοκλήρωση της διαδικασίας εντός του χρονοδιαγράμματος που έχει συμφωνηθεί. Όμως, θα προσληφθούν από τη ΔΕΗ δύο ανεξάρτητοι διεθνείς εκτιμητές για να προσδιορισθεί, πριν προχωρήσει η υπογραφή της σύμβασης πώλησης, αφενός το δίκαιο εύρος της εμπορικής αξίας των μονάδων και αφετέρου το δίκαιο και το εύλογο του προσφερόμενου τιμήματος.
- Η υπογραφή της σύμβασης αγοροπωλησίας αναμένεται στα μέσα Οκτωβρίου. Θα ακολουθήσει η έγκριση από την Επιτροπή Ανταγωνισμού και η καταβολή του τιμήματος.
Τα εργασιακά
Σε ό,τι αφορά τα εργασιακά, οι ρυθμίσεις του νομοσχεδίου προβλέπουν τα εξής:
- Όλα τα εργασιακά δικαιώματα του προσωπικού της ΔΕΗ μεταβιβάζονται και διατηρούνται στις νέες εταιρείες.
- Οι νέες εταιρείες δεν μπορούν να προχωρήσουν σε απολύσεις για έξι χρόνια.
- Στις νέες εταιρείες θα μεταφερθεί το απαραίτητο προσωπικό, ώστε να λειτουργούν κανονικά τα εργοστάσια και ορυχεία, σύμφωνα με απόφαση της ΔΕΗ. Το υπόλοιπο προσωπικό θα μετακινηθεί σε άλλες θυγατρικές του ομίλου ΔΕΗ ή θα ενταχθεί στο πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου που έχει ήδη αναγγείλει η επιχείρηση.
- Στα προγράμματα κινητικότητας και εθελουσίας θα μπορούν να ενταχθούν και εργαζόμενοι σε μονάδες που τίθενται εκτός λειτουργίας.
- Προκειμένου να υποστηριχθεί το πρόγραμμα εθελουσίας, καταργείται ο συμψηφισμός της αποζημίωσης καταγγελίας σύμβασης με το εφάπαξ, κάτι που αποτελούσε αίτημα της ΓΕΝΟΠ.
Δικαίωμα έρευνας και εκμετάλλευσης
Για τα λιγνιτωρυχεία προβλέπεται παραχώρηση του δικαιώματος έρευνας και εκμετάλλευσης λιγνίτη, όπως επίσης και επιμερισμός του κόστους αποκατάστασης των λιγνιτικών πεδίων και αποξήλωσης των μονάδων που θα μεταβιβαστούν μεταξύ της ΔΕΗ και του νέου ιδιοκτήτη. Επίσης, καταργείται ο λιγνιτικός πόρος που αποδίδεται στις Περιφέρειες Δυτικής Μακεδονίας και Πελοποννήσου, ο οποίος ήταν το 0,5% του τζίρου της ΔΕΗ και αντικαθίσταται από ειδικό τέλος ύψους 1,2 ευρώ ανά μεγαβατώρα παραγόμενης από λιγνίτη ηλεκτρικής ενέργειας, το οποίο θα επιβληθεί σε όλους τους παραγωγούς και όχι μόνο στη ΔΕΗ.
Σύμφωνα με μελέτη του Πολυτεχνείου, στην περίπτωση που δεν πουληθούν οι μονάδες, το μερίδιο της ΔΕΗ στην παραγωγή που ήταν πέρυσι 56% θα πέσει το 2030 στο 45%, ενώ αν υλοποιηθεί η αποεπένδυση θα φθάσει στο 39%. Δηλαδή, το μερίδιο που χάνει η ΔΕΗ στην παραγωγή ενέργειας πουλώντας τις λιγνιτικές μονάδες κυμαίνεται στις 6 ποσοστιαίες μονάδες. Αντίστοιχα, στη λιανική το μερίδιο της ΔΕΗ από 84% πέρυσι προβλέπεται να πέσει στο 70% αν δεν γίνει η πώληση και στο 60,2% αν γίνει (μείωση 9,8 ποσοστιαίων μονάδων).
Από το ΥΠΕΝ επισημαίνεται, τέλος, ότι μετά την πώληση η ΔΕΗ διατηρεί το 90,9% του συνολικού παραγωγικού δυναμικού της και το 78,6% του λιγνιτικού δυναμικού.
ΑΜΠΕ/naftemporiki
Διαβάστε Περισσότερα » "Εντός των ημερών στη Βουλή το νομοσχέδιο για πώληση λιγνιτικών μονάδων της ΔΕΗ"

Απαγορεύεται η κυκλοφορία φορτηγών άνω του 1,5 τόνου την περίοδο του Πάσχα

Με σκοπό την ασφαλέστερη κίνηση των οχημάτων και την βελτίωση της οδικής κυκλοφορίας κατά την εορταστική περίοδο του Πάσχα, εκτός των μέτρων διευκόλυνσης της κυκλοφορίας που θα ληφθούν σε τοπικό επίπεδο, θα ισχύσει, σύμφωνα με την αστυνομία και απαγόρευση κίνησης φορτηγών αυτοκινήτων ωφελίμου φορτίου άνω του 1,5 τόνου, ως εξής:

1. Την Μεγάλη Πέμπτη 5 Απριλίου 2018, για το ρεύμα εξόδου και από ώρα 15:00 έως 22:00 και την Μ. Παρασκευή 6 Απριλίου 2018 για το ρεύμα εξόδου και από ώρα 06:00 έως 16:00, θα ισχύουν οι απαγορεύσεις:

(α) Στον Αυτοκινητόδρομο Α8 (Αθήνα-Πάτρα) από τα Διόδια Ελευσίνας (Χ.Θ. 26+500) μέχρι τα Διόδια Ρίου (Χ.Θ. 199+660).

(β) Στον Αυτοκινητόδρομο Α1 (Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι), από τον κόμβο Αγ. Στεφάνου (Κρυονέρι) (Χ.Θ. 27+960) μέχρι τη διασταύρωση του Μπράλου (Χ.Θ. 203+065), από τον κόμβο Ροδίτσας (Λαμία) (Χ.Θ. 212+625) μέχρι τον κόμβο Ραχών Φθιώτιδας (Χ.Θ. 242+479), από τη Λάρισα (Χ.Θ. 367+319) μέχρι τον κόμβο Λεπτοκαρυάς (Χ.Θ. 410+359).

(γ) Στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης – Ν. Μουδανιών, από την αερογέφυρα Θέρμης μέχρι το 34ο χιλιόμετρο.

(δ) Στον Αυτοκινητόδρομο Α11 (Σχηματάρι -Χαλκίδα), από τη διασταύρωσή της με τον Αυτοκινητόδρομο Α1 (Χ.Θ. 65+820) μέχρι την υψηλή γέφυρα Χαλκίδας (Χ.Θ. 12+300).

(ε) Στην Εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Καβάλας, από το 11ο χλμ. (Χ.Θ.11+340) μέχρι τη γέφυρα του Στρυμόνα (Χ.Θ. 97+650).

(στ) Στον Αυτοκινητόδρομο Α5 (Ιόνια Οδός) από τη γέφυρα «Χαρίλαος Τρικούπης» (Χ.Θ. 0+000) έως το τέλος της Ιόνιας Οδού (Χ.Θ. 200+991).

(ζ) Στον Αυτοκινητόδρομο Α7 (Κεντρικής Πελοποννήσου), στο ρεύμα προς Καλαμάτα, από τον Α/Κ Κορίνθου (Χ.Θ. 85+300) έως τον Ισόπεδο Κυκλικό Κόμβο Σπάρτης (Χ.Θ. 240+800) (Περιμετρική Καλαμάτας).

(η) Στον Αυτοκινητόδρομο Α71 (Λεύκτρο-Σπάρτη) από τον Α/Κ Λεύκτρου (0+000) έως τον Α/Κ Σπάρτης (Χ.Θ. 45+000).

2. Τη Δευτέρα 9 Απριλίου 2018 για το ρεύμα εισόδου και από ώρα 12:00 έως 22:00, θα ισχύσουν οι απαγορεύσεις:

(α) Στον Αυτοκινητόδρομο Α8 (Αθήνα-Πάτρα), στο ρεύμα προς Αθήνα, από τα Διόδια Ρίου (Χ.Θ. 199+660) μέχρι τα Διόδια Ελευσίνας (Χ.Θ. 26+500).

(β) Στον Αυτοκινητόδρομο Α1 (Αθήνα-Θεσσαλονίκη- Εύζωνοι), στο ρεύμα προς Αθήνα, από τον κόμβο Λεπτοκαρυάς (Χ.Θ. 410+359) μέχρι τη Λάρισα (Χ.Θ. 367+319), από τον κόμβο Ραχών Φθιώτιδας (Χ.Θ. 242+479) μέχρι τον κόμβο Ροδίτσας (Λαμία) (Χ.Θ. 212+625), και από τη διασταύρωση του Μπράλου (Χ.Θ. 203+065) μέχρι τον κόμβο Αγ. Στεφάνου (Κρυονέρι) (Χ.Θ. 27+960).

(γ) Στην Εθνική Οδό Ν. Μουδανιών − Θεσσαλονίκης από το 34ο χιλιόμετρο μέχρι την αερογέφυρα Θέρμης.

(δ) Στον Αυτοκινητόδρομο Α11 (Σχηματάρι -Χαλκίδα), στο ρεύμα προς Σχηματάρι, από την υψηλή γέφυρα Χαλκίδας (Χ.Θ. 12+300) μέχρι τη διασταύρωσή της με τον Αυτοκινητόδρομο Α1 (Χ.Θ. 65+820).

(ε) Στην Εθνική Οδό Καβάλας -Θεσσαλονίκης από την γέφυρα Στρυμόνα μέχρι το 11ο χλμ. (Χ.Θ.11+340) αυτής.

(στ) Στον Αυτοκινητόδρομο Α5 (Ιόνια Οδός), στο ρεύμα προς Αντίρριο, από το τέλος της Ιόνιας Οδού (Χ.Θ. 200+991) έως τη γέφυρα «Χαρίλαος Τρικούπης» (Χ.Θ. 0+000).

(ζ) Στον Αυτοκινητόδρομο Α7 (Κεντρικής Πελοποννήσου), στο ρεύμα προς Αθήνα, από τον Ισόπεδο Κυκλικό Κόμβο Σπάρτης (Χ.Θ. 240+800) (Περιμετρική Καλαμάτας) έως τον Α/Κ Κορίνθου (Χ.Θ. 85+300).

(η) Στον Αυτοκινητόδρομο Α71 (Λεύκτρο-Σπάρτη), στο ρεύμα προς Λεύκτρο, από Α/Κ Σπάρτης (Χ.Θ. 45+000) έως τον τον Α/Κ Λεύκτρου (0+000).

3. Την Τρίτη 10 Απριλίου 2018 για το ρεύμα εισόδου και από ώρα 11:00 έως 23;00, θα ισχύουν απαγορεύσεις:

(α) Στον Αυτοκινητόδρομο Α8 (Αθήνα-Πάτρα), στο ρεύμα προς Αθήνα, από τα Διόδια Ρίου (Χ.Θ. 199+660) μέχρι τα Διόδια Ελευσίνας (Χ.Θ. 26+500).

(β) Στον Αυτοκινητόδρομο Α1 (Αθήνα-Θεσσαλονίκη- Εύζωνοι), στο ρεύμα προς Αθήνα, από τον κόμβο Λεπτοκαρυάς (Χ.Θ. 410+359) μέχρι τη Λάρισα (Χ.Θ. 367+319), από τον κόμβο Ραχών Φθιώτιδας (Χ.Θ. 242+479) μέχρι τον κόμβο Ροδίτσας (Λαμία) (Χ.Θ. 212+625), και από τη διασταύρωση του Μπράλου (Χ.Θ. 203+065) μέχρι τον κόμβο Αγ. Στεφάνου (Κρυονέρι) (Χ.Θ. 27+960).

4. Την Κυριακή 8 Απριλίου 2018 δεν ισχύουν οι απαγορεύσεις.

5. Εξαιρούνται της απαγόρευσης κυκλοφορίας:

(α) Τα οχήματα που προσφέρουν οδική βοήθεια, σύμφωνα με ν. 3651/2008, τα φορτηγά αυτοκίνητα των ΕΛ.ΤΑ, τα φορτηγά αυτοκίνητα των εταιρειών διανομής τύπου, τα φορτηγά αυτοκίνητα δημόσιας (Φ.Δ.Χ.) και ιδιωτικής χρήσης (Φ.Ι.Χ.) που μεταφέρουν ζώντα ζώα, ευπαθή τρόφιμα όπως αυτά αναφέρονται στη διεθνή συμφωνία ΑΤΡ (άρθρο 3 του Κεφαλαίου ΙΙ της κοινής υπουργικής απόφασης 50786/3319/2014 (Β΄ 2418), εφόσον το ποσοστό του φορτίου των παραπάνω προϊόντων που μεταφέρονται είναι τουλάχιστον το 10% του ωφέλιμου φορτίου.

(β) Τα βυτιοφόρα οχήματα μεταφοράς νερού (υδροφόρα) όταν αυτά κινούνται για την αντιμετώπιση δασικών πυρκαγιών.

(γ) Τα φορτηγά οχήματα (ψυγεία) δημοσίας (Φ.Δ.Χ.) και ιδιωτικής χρήσης (Φ.Ι.Χ.) που μεταφέρουν νωπά οπωροκηπευτικά προϊόντα.

(δ) Τα φορτηγά οχήματα που μεταφέρουν υποπροϊόντα ζωικής προέλευσης για αδρανοποίηση, σύμφωνα με τον κανονισμό ΕΚ 1069/2009, εφόσον διαθέτουν σχετική άδεια από τη Διεύθυνση Κτηνιατρικής της οικείας Περιφέρειας και συνοδεύονται από το προβλεπόμενο εμπορικό έγγραφο.

(ε) Τα φορτηγά οχήματα των Οργανισμών Κοινής Ωφέλειας (Δ.Ε.Η., Ο.Τ.Ε, Φυσικό Αέριο κ.λπ) όταν κινούνται για αποκατάσταση έκτακτων βλαβών των δικτύων τους και μόνο εφόσον συνοδεύονται από έγγραφη εντολή του οικείου οργανισμού.

(στ) Τα βυτιοφόρα οχήματα που μεταφέρουν καύσιμα για τον ανεφοδιασμό μέσων πυρόσβεσης, εφόσον αυτό αποδεικνύεται από κατάλληλα έγγραφα ή παραστατικά.

(ζ) Τα φορτηγά οχήματα μεταφοράς εξοπλισμού μουσικών και θεατρικών παραστάσεων και τα φορτηγά οχήματα που χρησιμοποιούνται για την εκτέλεση και μεταφορά εξοπλισμού για την κάλυψη τηλεοπτικών και κινηματογραφικών γεγονότων.

(η) Τα φορτηγά αυτοκίνητα που μεταφέρουν οξυγόνο για ιατρικούς σκοπούς.

(θ) Τα μηχανήματα έργου της ΔΕΣΕ και τα φορτηγά οχήματα που χρησιμοποιούνται για την αντιμετώπιση έκτακτων περιστατικών, μετά από αίτημα της αρμόδιας Υπηρεσίας Πολιτικής Προστασίας και με σχετική απόφαση της κατά τόπου αρμόδιας Διεύθυνσης Τροχαίας.

(ι) Τα οχήματα έκτακτης ανάγκης.

Διαβάστε Περισσότερα » "Απαγορεύεται η κυκλοφορία φορτηγών άνω του 1,5 τόνου την περίοδο του Πάσχα"

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news