Δεκάδες χιλιάδες ευρώ για ενέργειες, για τις οποίες ένας ιδιώτης δεν θα πλήρωνε τίποτα, ξόδεψε το ελληνικό δημόσιο με απόφαση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας που αναρτήθηκε στο πρόγραμμα Διαύγεια.
H Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας ξόδεψε ούτε ένα, ούτε δύο αλλά 52.000 για ενέργειες στα social media τα οποία στην ουσία κοστίζουν 0 ευρώ αλλά απαιτούν 1 ώρα διαδικασίας.
Πιο συγκεκριμένα, με την υπ’ αριθμ. 55/2012 απόφασή της η Επιτροπή Αναπτυξιακής και Κοινωνικής Πολιτικής Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτικής Ελλάδας με θέμα «Έγκριση σύναψης Προγραμματικής Σύμβασης μεταξύ της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και της Νομαρχιακής Επιχείρησης Ανάπτυξης (Ν.ΕΑ.) Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, ενέκρινε την υλοποίηση του υποέργου 1 με τίτλο «Ηλεκτρονικές Υποδομές και Μέσα Προώθησης του Τουρισμού στη Δυτική Ελλάδα» και το υποέργο 3: με τίτλο «Συμμετοχή σε Διεθνείς και Εθνικές Τουριστικές Εκθέσεις» του προγράμματος «Τουριστικής Προβολής Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας», άξονας Προτεραιότητας 07: Αειφόρος Ανάπτυξη & Ποιότητα Ζωής Δυτικής Ελλάδος, το οποίο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης.
Σύμφωνα με την εν λόγω απόφαση:
Για το υποέργο 1
Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας ως πρώτος συμβαλλόμενος, να αναλάβει τα εξής:
Να παρακολουθεί την εξέλιξη του φυσικού αντικειμένου της προγραμματικής σύμβασης για όλες τις δράσεις που αναφέρονται στο άρθρο 1 της παρούσας Σύμβασης.
Να ανοίξει έναν τραπεζικό λογαριασμό τον οποίο θα διατηρεί αποκλειστικά και μόνο για την διαχείριση του προγράμματος «Τουριστικής Προβολής Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, άξονας Προτεραιότητας 07: Αειφόρος Ανάπτυξη & Ποιότητα Ζωής Δυτικής Ελλάδος».
Να χρηματοδοτήσει τον δεύτερο συμβαλλόμενο σύμφωνα με το άρθρο 2 της παρούσας σύμβασης.
Η Νομαρχιακή Επιχείρηση Ανάπτυξης – ΝΕΑ ως δεύτερος συμβαλλόμενος να αναλάβει, μεταξύ άλλων, τα έξης:
1. Να υλοποιήσει τις παρακάτω δράσεις όπως παρουσιάζονται στο εγκεκριμένο Τεχνικό Δελτίο:
1.1: Δημιουργία καναλιού YouTube.
1.2: Δημιουργία λογαριασμού και διαχείριση Δικτύου στο Facebook.
1.3: Δημιουργία λογαριασμού και διαχείριση Δικτύου στο Twitter.
1.4: Δημιουργία λογαριασμού και διαχείριση Δικτύου στο Google+
1.5: Δημιουργία και διαχείριση πλατφόρμας ψηφιακής σήμανσης με πολυμεσικό περιεχόμενο.
1.6: Λογότυπο & slogan.
2. Τη συνεργασία με τον υπεύθυνο διαχείρισης του έργου προκειμένου να τηρηθούν όλες οι απαιτούμενες διαδικασίες κατά τη διάρκεια της υλοποίησης σύμφωνα με την Ελληνική Νομοθεσία και τον οδηγό Εφαρμογής του προγράμματος.
3. Την ενημέρωση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας για την πρόοδο του έργου σε τακτά χρονικά διαστήματα.
Με λίγα λόγια για να δημιουργήσουν στο facebook και στο twitter σελιδα της Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας / Region of Western Greece χρειάστηκαν 30.504 ευρώ ενώ για ένα κανάλι στο youtube 6.150 ευρώ.
briefingnews
H Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας ξόδεψε ούτε ένα, ούτε δύο αλλά 52.000 για ενέργειες στα social media τα οποία στην ουσία κοστίζουν 0 ευρώ αλλά απαιτούν 1 ώρα διαδικασίας.
Πιο συγκεκριμένα, με την υπ’ αριθμ. 55/2012 απόφασή της η Επιτροπή Αναπτυξιακής και Κοινωνικής Πολιτικής Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτικής Ελλάδας με θέμα «Έγκριση σύναψης Προγραμματικής Σύμβασης μεταξύ της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και της Νομαρχιακής Επιχείρησης Ανάπτυξης (Ν.ΕΑ.) Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, ενέκρινε την υλοποίηση του υποέργου 1 με τίτλο «Ηλεκτρονικές Υποδομές και Μέσα Προώθησης του Τουρισμού στη Δυτική Ελλάδα» και το υποέργο 3: με τίτλο «Συμμετοχή σε Διεθνείς και Εθνικές Τουριστικές Εκθέσεις» του προγράμματος «Τουριστικής Προβολής Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας», άξονας Προτεραιότητας 07: Αειφόρος Ανάπτυξη & Ποιότητα Ζωής Δυτικής Ελλάδος, το οποίο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης.
Σύμφωνα με την εν λόγω απόφαση:
Για το υποέργο 1
Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας ως πρώτος συμβαλλόμενος, να αναλάβει τα εξής:
Να παρακολουθεί την εξέλιξη του φυσικού αντικειμένου της προγραμματικής σύμβασης για όλες τις δράσεις που αναφέρονται στο άρθρο 1 της παρούσας Σύμβασης.
Να ανοίξει έναν τραπεζικό λογαριασμό τον οποίο θα διατηρεί αποκλειστικά και μόνο για την διαχείριση του προγράμματος «Τουριστικής Προβολής Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, άξονας Προτεραιότητας 07: Αειφόρος Ανάπτυξη & Ποιότητα Ζωής Δυτικής Ελλάδος».
Να χρηματοδοτήσει τον δεύτερο συμβαλλόμενο σύμφωνα με το άρθρο 2 της παρούσας σύμβασης.
Η Νομαρχιακή Επιχείρηση Ανάπτυξης – ΝΕΑ ως δεύτερος συμβαλλόμενος να αναλάβει, μεταξύ άλλων, τα έξης:
1. Να υλοποιήσει τις παρακάτω δράσεις όπως παρουσιάζονται στο εγκεκριμένο Τεχνικό Δελτίο:
1.1: Δημιουργία καναλιού YouTube.
1.2: Δημιουργία λογαριασμού και διαχείριση Δικτύου στο Facebook.
1.3: Δημιουργία λογαριασμού και διαχείριση Δικτύου στο Twitter.
1.4: Δημιουργία λογαριασμού και διαχείριση Δικτύου στο Google+
1.5: Δημιουργία και διαχείριση πλατφόρμας ψηφιακής σήμανσης με πολυμεσικό περιεχόμενο.
1.6: Λογότυπο & slogan.
2. Τη συνεργασία με τον υπεύθυνο διαχείρισης του έργου προκειμένου να τηρηθούν όλες οι απαιτούμενες διαδικασίες κατά τη διάρκεια της υλοποίησης σύμφωνα με την Ελληνική Νομοθεσία και τον οδηγό Εφαρμογής του προγράμματος.
3. Την ενημέρωση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας για την πρόοδο του έργου σε τακτά χρονικά διαστήματα.
Με λίγα λόγια για να δημιουργήσουν στο facebook και στο twitter σελιδα της Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας / Region of Western Greece χρειάστηκαν 30.504 ευρώ ενώ για ένα κανάλι στο youtube 6.150 ευρώ.
briefingnews