facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Χρόνια Πολλά σε όλους από το ΔΗΜΟΣΙΟ ΓΡΑΝΑΖΙ

Ευχόμαστε σε όλους Καλά Χριστούγεννα με αγάπη, υγεία και αισιοδοξία! Σας ευχόμαστε Χρόνια Πολλά και κάθε δυνατή ευτυχία για το νέο έτος!

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024

Ανακοινώθηκαν οι μεσημεριανές ώρες με φθηνό ρεύμα - Τέλος το παλιό νυχτερινό ρεύμα

Μεγάλες αλλαγές έρχονται σε πολύ λίγο καιρό στο ρεύμα. Το υπουργείο Ενέργειας και Περιβάλλοντος εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία ενημερώνει ότι το παλιό νυχτερινό ρεύμα αλλάζει και μέχρι τέλος Ιανουαρίου 2025, όσοι διαθέτουν, θα πρέπει να επιλέξουν τι θα κάνουν.

Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με την ανακοίνωση, σε πρώτη φάση αφορά στους καταναλωτές που διαθέτουν κατάλληλο μετρητή και ενεργό διζωνικό (νυκτερινό) τιμολόγιο (μετρητή με δυνατότητα καταγραφής σε δύο ζώνες ή νέο έξυπνο μετρητή).

Το διζωνικό τιμολόγιο αποτελείται από τη μεσημβρινή ζώνη και από τη νυχτερινή ζώνη.

Το ωράριο αυτών των ζωνών θα είναι διαφορετικό τον χειμώνα από το καλοκαίρι. Σκοπός της πρωτοβουλίας είναι η πρόσβαση των καταναλωτών σε ηλεκτρικό ρεύμα τις ώρες που είναι πιο φθηνό. Πιο συγκεκριμένα τα ωράρια ανά ζώνη και εποχή, τα οποία θα ισχύουν από Δευτέρα έως και Κυριακή, διαμορφώνονται ως εξής:

Το νέο χειμερινό ωράριο στο ρεύμα το 2025

Χειμερινό ωράριο, με διάρκεια από τον Νοέμβριο έως τον Μάρτιο:

  • Μεσημβρινή ζώνη: 12 μ.μ. – 3 μ.μ.
  • Νυχτερινή ζώνη: 2 π.μ. – 5 π.μ.
Το νέο θερινό ωράριο στο ρεύμα το 2025

Θερινό ωράριο, με διάρκεια από τον Απρίλιο έως τον Οκτώβριο:

  • Μεσημβρινή ζώνη: 11 π.μ. – 3 μ.μ.
  • Νυχτερινή ζώνη: 2 π.μ. – 4 π.μ.
Τι πρέπει να κάνουν όσοι έχουν νυχτερινό ρεύμα σήμερα

Σημειώνεται ότι θα υπάρξει νομοθετική πρόβλεψη, ώστε οι υφιστάμενες συμβάσεις προμήθειας με διζωνικό τιμολόγιο να παραμείνουν σε ισχύ ενσωματώνοντας το νέο ωράριο. Επίσης, στην περίπτωση που κάποιος καταναλωτής δεν επιθυμεί να παραμείνει σε διζωνικό τιμολόγιο θα μπορεί να ζητήσει τη λήξη της τρέχουσας σύμβασης προμήθειας χωρίς κόστος για τον ίδιο (δηλαδή χωρίς κόστος που τυχόν προβλέπεται βάσει σχετικής ρήτρας στην υφιστάμενη σύμβασή του, για την περίπτωση πρόωρης αποχώρησης).

Ο Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ), ως υπεύθυνος για την εφαρμογή του ωραρίου μειωμένης τιμολόγησης έχει αναλάβει να ολοκληρώσει όλες τις απαραίτητες ενέργειες, προκειμένου να ισχύει το νέο ωράριο μειωμένης τιμολόγησης από τις αρχές Φεβρουαρίου.

Η μετάβαση στο νέο ωράριο θα γίνει αυτομάτως, χωρίς να απαιτείται καμία ενέργεια από την πλευρά των καταναλωτών. Το ίδιο θα ισχύει και για τις όποιες πιθανές μελλοντικές αλλαγές.

Εξαίρεση στην εφαρμογή των παραπάνω, θα αποτελούν περίπου 150.000 καταναλωτές που είναι ενταγμένοι στο ισχύον ωράριο μειωμένης τιμολόγησης, λόγω των προδιαγραφών των υφιστάμενων εγκατεστημένων μετρητών τους. Αυτοί οι καταναλωτές θα ενημερωθούν μέσω επιστολής από την εταιρία προμήθειας ενέργειας με την οποία συνεργάζονται.

Προκειμένου να ισχύσει και γι’ αυτούς το νέο ωράριο, εφόσον επιθυμούν, θα πρέπει να προχωρήσουν σε σχετικό αίτημα προς τον ΔΕΔΔΗΕ. Η αλλαγή θα γίνει χωρίς κόστος για τον καταναλωτή.

Σε αντίθετη περίπτωση θα παραμείνουν ενταγμένοι στο ωράριο μειωμένης τιμολόγησης όπως αυτό ισχύει έως και την 31.1.2025.

ieidiseis

Διαβάστε Περισσότερα » " Ανακοινώθηκαν οι μεσημεριανές ώρες με φθηνό ρεύμα - Τέλος το παλιό νυχτερινό ρεύμα "

Honda – Nissan: Ένας κολοσσός 50 δισ. στα σκαριά – Τι σημαίνει η συνένωση δυνάμεων

Μπορεί η συμφωνία να μην έχει κλείσει, αλλά φαίνεται να τη θέλουν όλοι οι εμπλεκόμενοι πολύ, ενώ έχει λάβει τις ευλογίες και της ιαπωνικής κυβέρνησης. Ο λόγος για τη σχεδιαζόμενη συγχώνευση των Honda και Nissan, η οποία θα δημιουργήσει την τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο.

Οι δύο ιαπωνικές εταιρείες επιβεβαίωσαν σήμερα ότι είναι σε διαπραγματεύσεις για να συνενώσουν δυνάμεις και να ανταποκριθούν έτσι σε ένα νέο περιβάλλον σκληρού ανταγωνισμού και προκλήσεων από τη λεγόμενη «πράσινη μετάβαση».

Οι δύο εταιρείες υπέγραψαν MoU (μνημόνιο κατανόησης) με το οποίο διευκρινίζεται και ότι ο μικρότερος εταίρος της Nissan, η Mitsubishi Motors, συμμετέχει στις συζητήσεις συγχώνευσης.

Ο πρόεδρος της Honda, Τοσιχίρο Μίμπε, δήλωσε ότι η Honda και η Nissan θα επιδιώξουν να ενώσουν τις λειτουργίες τους υπό μια κοινή εταιρεία συμμετοχών. Η Honda θα ηγηθεί αρχικά της νέας διοίκησης, ενώ τα εμπορικά σήματα κάθε εταιρείας θα διατηρηθούν. Στόχος είναι να υπάρξει επίσημη συμφωνία συγχώνευσης μέχρι τον Ιούνιο και να ολοκληρωθεί το deal με την εισαγωγή της νέας εταιρείας συμμετοχών στο Χρηματιστήριο του Τόκιο έως τον Αύγουστο του 2026. Υπάρχουν «σημεία που πρέπει να μελετηθούν και να συζητηθούν», είπε ο Μίμπε. «Ειλικρινά, η πιθανότητα να μην υλοποιηθεί αυτό δεν είναι μηδενική», διευκρίνισε. Ωστόσο ένα ναυάγιο σε καμία περίπτωση δεν συγκεντρώνει υψηλές πιθανότητες, πιστεύουν αναλυτές.

Οι ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες υστερούν σε σχέση με τους μεγάλους αντιπάλους τους στα ηλεκτρικά οχήματα και προσπαθούν να μειώσουν τα κόστη και να αναπληρώσουν το χαμένο έδαφος. Μια συγχώνευση θα μπορούσε να οδηγήσει σε έναν κολοσσό αξίας άνω των 50 δισεκατομμυρίων δολαρίων με βάση την κεφαλαιοποίηση των τριών εταιρειών.

Πώς θα σταθεί η νέα εταιρεία απέναντι στον ανταγωνισμό

Μαζί, η Honda, η Nissan και η Mitsubishi θα μπορούσαν να ανταγωνιστούν την κορυφαία ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, Toyota Motor Corp. και τη γερμανική Volkswagen AG. Είναι οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες με τις υψηλότερες πωλήσεις παγκοσμίως. Θα σταθούν επίσης καλύτερα απέναντι στον αυξανόμενο ανταγωνισμό από τις κινεζικές εταιρείες, που έχουν πατήσει γκάζι στην ηλεκτροκίνηση.

Τα νέα για μια ενδεχόμενη συγχώνευση εμφανίστηκαν νωρίτερα αυτόν τον μήνα, με αδιασταύρωτες αναφορές να λένε ότι οι συζητήσεις για στενότερη συνεργασία ήταν εν μέρει καθοδηγούμενες από τις φιλοδοξίες της Foxconn, να συνεργαστεί με την Nissan αγοράζοντας μετοχές από τον άλλο σύμμαχο της ιαπωνικής εταιρείας, τη Renault SA της Γαλλίας. Ο CEO της Nissan, Μακότο Ουσίντα, δήλωσε ότι δεν υπήρξε άμεση προσέγγιση στην εταιρεία του από την Foxconn. Αναγνώρισε επίσης ότι η κατάσταση της εταιρείας του ήταν «σοβαρή».

Ακόμα και μετά από μια συγχώνευση, η Toyota, η οποία παρήγαγε 11,5 εκατομμύρια οχήματα το 2023, θα παραμείνει ο ηγέτης της Ιαπωνικής βιομηχανίας αυτοκινήτων. Αν ενωθούν, οι τρεις μικρότερες εταιρείες θα παράγουν περίπου 8 εκατομμύρια οχήματα. Το 2023, η Honda παρήγαγε 4 εκατομμύρια και η Nissan 3,4 εκατομμύρια. Η Mitsubishi Motors παρήγαγε λίγο πάνω από 1 εκατομμύριο.

Η Nissan, η Honda και η Mitsubishi ανακοίνωσαν τον Αύγουστο ότι θα μοιράζονται εξαρτήματα για ηλεκτρικά οχήματα, όπως μπαταρίες, και θα ερευνήσουν από κοινού το λογισμικό για αυτόνομα οχήματα, προκειμένου να προσαρμοστούν καλύτερα στις δραματικές αλλαγές που επικεντρώνονται στην ηλεκτροκίνηση.

Το σκάνδαλο Γκοσν στοιχειώνει τη Nissan

Η Nissan αντιμετωπίζει σημαντικές δυσκολίες μετά το σκάνδαλο που ξέσπασε με τη σύλληψη του πρώην προέδρου της, Κάρλος Γκοσν, στα τέλη του 2018 με την κατηγορία της απάτης και κατάχρησης εταιρικών πόρων.

Ο ίδιος αρνείται όλες τις κατηγορίες και θεωρεί ότι είναι θύμα συνωμοσίας από δυνάμεις που δεν ήθελαν να προχωρήσει η συνεργασία της Nissan με τη Renault. Aφέθηκε ελεύθερος με εγγύηση και διέφυγε στον Λίβανο, σε μία κινηματογραφική απόδραση από τη χώρα.

Ο Γκοσν, μιλώντας σε δημοσιογράφους στο Τόκιο μέσω βιντεοσύνδεσης, χαρακτήρισε την προγραμματισμένη συγχώνευση «κίνηση απελπισίας».

Για τους αναλυτές όμως είναι ένα βήμα που έχει νόημα. Και δεν ευνοεί μόνο τη δοκιμαζόμενη Nissan, αλλά και τη Honda.

Τι κερδίζουν από τη συμφωνία

H τελευταία θα μπορούσε να αποκτήσει μέσω της συγχώνευσης με τη Nissan μεγάλα SUV και φορτηγά, όπως τα Armada και Infiniti QX80, με ισχυρές ικανότητες ρυμούλκησης, που η ίδια δεν διαθέτει, όπως εξήγησε ο Σαμ Φιοράνι, αντιπρόεδρος της AutoForecast Solutions, στο Associated Press.

Η Nissan έχει επίσης χρόνια εμπειρίας στην κατασκευή μπαταριών και ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς και σε υβριδικούς κινητήρες (βενζίνη – ηλεκτροκίνηση) που θα μπορούσαν να βοηθήσουν την Honda στην ανάπτυξη των δικών της ηλεκτρικών οχημάτων και της επόμενης γενιάς υβριδικών.

Από την άλλη η εταιρεία ανακοίνωσε πριν από ένα μήνα ότι θα καταργήσει 9.000 θέσεις εργασίας, περίπου το 6% του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού της, και θα μειώσει τη συνολική παραγωγική της ικανότητα κατά 20%, καθώς ήρθε αντιμέτωπη με ζημιές 9,3 δισεκατομμυρίων γιεν (61 εκατ. δολαρίων).

Πρόσφατα αναδιάρθρωσε τη διοίκησή της και ο CEO, Μακότο Ουσίντα, δέχθηκε μείωση 50% στον μισθό του για να αναλάβει την ευθύνη για τα οικονομικά προβλήματα, λέγοντας ότι η Nissan πρέπει να γίνει πιο αποδοτική και να ανταποκριθεί καλύτερα στις προτιμήσεις της αγοράς, το αυξανόμενο κόστος και τα νέα δεδομένα.

«Προβλέπουμε ότι αν αυτή η ενοποίηση ολοκληρωθεί, θα μπορέσουμε να προσφέρουμε ακόμη μεγαλύτερη αξία σε ένα ευρύτερο πελατειακό κοινό», δήλωσε ο Ουσίντα.

Η Fitch Ratings υποβάθμισε πρόσφατα την πιστοληπτική ικανότητα της Nissan σε «αρνητική», επικαλούμενη την επιδείνωση της κερδοφορίας, εν μέρει λόγω των εκπτώσεων στις τιμές στη βόρεια Αμερική. Αλλά σημείωσε ότι η Nissan διαθέτει ισχυρή οικονομική δομή και σταθερά χρηματικά διαθέσιμα που ανέρχονται σε 1,44 τρισεκατομμύρια γιεν (9,4 δισεκατομμύρια δολάρια).

Σήμερα, Δευτέρα, οι μετοχές της Nissan, οι οποίες διαπραγματεύονται στο Τόκιο, κατέγραψαν αύξηση 1,6%. Έχουν σκαρφαλώσει πάνω από 20% από την προηγούμενη εβδομάδα, όταν έγινε γνωστή η είδηση της πιθανής συγχώνευσης.

Ευρύτερες τάσεις συγκέντρωσης

Η συγχώνευση αντικατοπτρίζει μια γενική τάση στον κλάδο για συγχωνεύσεις. Και το Τόκιο θέλει να δει τις μικρότερες αυτοκινητοβιομηχανίες του να ενώνουν δυνάμεις για να αντεπεξέλθουν στον διεθνή ανταγωνισμό.

Στην καθιερωμένη ενημέρωση των δημοσιογράφων, σήμερα, Δευτέρα, ο Γραμματέας του Υπουργικού Συμβουλίου, Γοσιμάσα Χαγιάσι, είπε ότι δεν θα σχολιάσει τις λεπτομέρειες των σχεδίων των αυτοκινητοβιομηχανιών, αλλά έσπευσε να επισημάνει πως οι ιαπωνικές εταιρείες πρέπει να παραμείνουν ανταγωνιστικές στην ταχέως μεταβαλλόμενη αγορά.

«Καθώς το επιχειρηματικό περιβάλλον γύρω από τη βιομηχανία αυτοκινήτων αλλάζει σημαντικά, με τον ανταγωνισμό στην ηλεκτροκίνηση και το προηγμένο λογισμικό να είναι ολοένα και πιο σημαντικός, αναμένουμε ότι θα ληφθούν μέτρα που απαιτούνται για να επιβιώσουν στον διεθνή ανταγωνισμό», είπε ο Χαγιάσι χαρακτηριστικά.

naftemporiki

Διαβάστε Περισσότερα » "Honda – Nissan: Ένας κολοσσός 50 δισ. στα σκαριά – Τι σημαίνει η συνένωση δυνάμεων"

Μενίδι: Αστυνομικοί χτύπησαν το κουδούνι ενώ οι ληστές βρίσκονταν μέσα στο σπίτι – Δεν άνοιξε κανείς και… έφυγαν! (βίντεο)

Απίθανη καταγγελία του δικηγόρου Χρήστου Σαλαλέ, θύμα ληστείας στο Μενίδι, δημιουργεί πολλά ερωτηματικά…

Συγκεκριμένα, ο γνωστός δικηγόρος και η σύζυγός του δέχθηκαν επίθεση στο σπίτι τους από συμμορία κουκουλοφόρων, με τον κ. Σαλαλέ να μιλά στο τηλέφωνο με την κόρη του την ώρα του περιστατικού. Πρόλαβε και της είπε ότι κουκουλοφόροι είχαν μπουκάρει στο σπίτι τους, ενώ η κόρη του επικοινώνησε με ένα ξάδερφό της και φίλους της στην Ελλάδα και τους είπε να καλέσουν αμέσως την αστυνομία.

Ο ανιψιός του ζευγαριού πήρε τηλέφωνο την ΕΛ.ΑΣ. και του είπαν ότι πρέπει να πάρει τηλέφωνο το ίδιο το θύμα για να επέμβουν!

Φιμωμένα τα θύματα – Η αντίδραση της αστυνομίας

Μετά από μία περίπου ώρα ο ανιψιός του δικηγόρου κατάφερε να τους πείσει ότι πρέπει να πάνε στο σημείο. Πράγματι πήγαν, χτύπησαν το κουδούνι και επειδή δεν τους άνοιξε κανείς, έφυγαν. Να σημειωθεί πως ο κ. Σαλαλές και η σύζυγός του είχαν χτυπηθεί, στη συνέχεια είχαν φιμωθεί με ταινία και τους είχαν κλείσει οι ληστές στην τουαλέτα.

Τελικά οι ληστές έφυγαν από την πίσω πλευρά του σπιτιού και ενώ το περιπολικό βρισκόταν στη μπροστινή είσοδο. Όταν ο δικηγόρος τους ρώτησε γιατί δεν μπήκαν μέσα στο σπίτι, εκείνοι απάντησαν: «Δεν είχαμε άδεια για να μπούμε», με εκείνον να τους λέει πως «σε κακουργηματικού χαρακτήρα αδίκημα σε εξέλιξη δεν χρειάζεται άδεια για να μπείτε σε ένα σπίτι».

Στη συνέχεια τους ρώτησε «γιατί δεν βάλατε τη σειρήνα για να σας ακούσουν και να φύγουν;» με τους άνδρες της ΕΛ.ΑΣ. να αποκρίνονται: «Πάμε στο σημείο εμπλοκής χωρίς σειρήνα για να τους πιάσουμε επ’ αυτοφώρω».

lawandorder

Διαβάστε Περισσότερα » "Μενίδι: Αστυνομικοί χτύπησαν το κουδούνι ενώ οι ληστές βρίσκονταν μέσα στο σπίτι – Δεν άνοιξε κανείς και… έφυγαν! (βίντεο)"

Mega φορολοταρία: Πραγματοποιήθηκε η ετήσια κλήρωση – Δείτε αν κερδίσατε έως 100.000 ευρώ

Πραγματοποιήθηκε σήμερα (23.12.2024) η ετήσια κλήρωση της φορολοταρίας από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ).

Η ετήσια κλήρωση της φορολοταρίας της ΑΑΔΕ διενεργείται στο τελευταίο δεκαήμερο κάθε ημερολογιακού έτους διεξάγεται κλήρωση στην οποία συμμετέχουν, αθροιστικά, όλοι οι λαχνοί που συγκεντρώθηκαν για κάθε πολίτη, κατά τις διενεργηθείσες στο ίδιο ημερολογιακό έτος 12 μηνιαίες κληρώσεις.

Δείτε αν ανήκετε στους τυχερούς εδώ.

Δείτε τους τυχερούς λαχνούς εδώ.

Στους φορολογούμενους που κληρώνονται και δεν έχουν δηλώσει τραπεζικό λογαριασμό, δίνεται προθεσμία τριών μηνών από την ημερομηνία της κλήρωσης, προκειμένου να δηλώσουν τον τραπεζικό λογαριασμό στον οποίο επιθυμούν να πιστωθεί το χρηματικό έπαθλο, στην εφαρμογή προσωποποιημένης πληροφόρησης του TAXISnet.

Σημειώνεται πως στη συγκεκριμένη κλήρωση:

  • 12 τυχεροί λαχνοί κερδίζουν χρηματικό έπαθλο 100.000 ευρώ έκαστος,
  • τυχεροί λαχνοί που κερδίζουν χρηματικό έπαθλα των 1.000 ευρώ, που το πλήθος τους προσδιορίζεται από το συνολικό χρηματικό ποσό που τυχόν παρέμεινε αδιάθετο κατά τις προηγηθείσες μηνιαίες κληρώσεις.
Διαβάστε Περισσότερα » " Mega φορολοταρία: Πραγματοποιήθηκε η ετήσια κλήρωση – Δείτε αν κερδίσατε έως 100.000 ευρώ"

Πάτρα: 8χρονος κατήγγειλε βιασμό από ανήλικους, μια σύλληψη

Θύμα βιασμού κατήγγειλε σύμφωνα με πληροφορίες του pelop.gr πως έπεσε 8χρονος  και όχι 18χρονος όπως αρχικά διακινήθηκε απο μερίδα του τύπου, από δυο ανήλικους στην Πάτρα.

Σύμφωνα με την καταγγελία του αγοριού στην Ασφάλεια Πατρών, το απόγευμα του Σαββάτου 21/12/2024, επί της οδού Σωκράτους, δυο αγόρια 16 ετών τον πλησίασαν και με την χρήση σωματικής βίας τον εξανάγκασαν σε γενετήσιες πράξεις.

Συνελήφθη 16χρονος με την κατηγορία του βιασμού του 8χρονου Ρομά, αλλά και ο πατέρας του για παραμέληση ανηλίκου.

Σήμερα ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στον Εισαγγελέα, ενώ για το αγόρι παραγγέλθηκε  ιατροδικαστική εξέταση.

pelop

Διαβάστε Περισσότερα » "Πάτρα: 8χρονος κατήγγειλε βιασμό από ανήλικους, μια σύλληψη"

Θεσσαλονίκη: Άγνωστοι πριόνισαν και κατέστρεψαν δέντρα κατά μήκος της Νέας Παραλίας

Οργή και πολλά ερωτηματικά προκαλεί το γεγονός πως άγνωστοι δράστες, κατέστρεψαν τα δέντρα που είχαν φυτευτεί σε πάρκο της Θεσσαλονίκης. 

Σοκαρισμένοι κάτοικοι και περαστικοί όταν αντίκρυσαν σπασμένα δέντρα κατά μήκος της Νέας Παραλίας και άμεσα ενημέρωσαν τον Δήμο Θεσσαλονίκης.

Πρόκειται για δέντρα, ηλικίας άνω των τριών ετών και ύψους δύο έως τεσσάρων μέτρων, που είχαν φυτευτεί τις τελευταίες εβδομάδες και βρέθηκαν πριονισμένα.

«Τα δένδρα δεν είναι σπασμένα από την πρόσφατη θεομηνία Bora. Eίναι από την “θεομηνία άνθρωπος” όπως φαίνεται άλλωστε από την τομή.

Προφανώς κάποιοι τα πριόνισαν για να μην τους κόβουν τη θέα αργότερα» δήλωσε στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Θεσσαλονίκης, αρμόδιος για θέματα πρασίνου, Βασίλης Διαμαντάκης.

Ο ίδιος διευκρίνισε ότι τα συγκεκριμένα δέντρα φυτεύτηκαν στο πλαίσιο της φύτευσης 420 δέντρων στη νέα παραλία, με χορηγία της ΕΥΑΘ και γνωστοποίησε ότι ο Δήμος αναζητά υλικό από κάμερες ώστε να εντοπιστούν οι υπεύθυνοι. Παρόμοια περιστατικά, όπως ανέφερε, είχαν σημειωθεί και σε πεζοδρόμια στην περιοχή της Τούμπας όπου οι δράστες έκοψαν τις κορυφές των δέντρων μπροστά στα καταστήματα.

Σε σχετική ανάρτησή του, άλλωστε, στα social media, ο κ. Διαμαντάκης σημείωσε ότι το πρόστιμο που προβλέπεται σε αυτές τις περιπτώσεις είναι 600 ευρώ ενώ ο Δήμος θα προχωρήσει και σε μηνύσεις.

«Όσο εσείς θα κόβετε, άλλο τόσο εμείς θα πυκνώνουμε» τόνισε ο κ. Διαμαντάκης και πρόσθεσε: «Φέτος βάλαμε 7.500 δέντρα στην πόλη. Ευτυχώς περιστατικά όπως τα παραπάνω είναι λίγα όμως θα συνεχίσουμε την προσπάθεια και τις δενδροφυτεύσεις».

newsit 

Διαβάστε Περισσότερα » " Θεσσαλονίκη: Άγνωστοι πριόνισαν και κατέστρεψαν δέντρα κατά μήκος της Νέας Παραλίας"

Λάρισα: 12χρονοι λήστεψαν συνομήλικούς τους – Τους άρπαξαν μέχρι και τα παπούτσια

Σε τόπο συνάντησης και συναναστροφής, αλλά και αρκετών περιστατικών βίας μεταξύ ενηλικών αναδεικνύεται η περιοχή του Φρουρίου στη Λάρισα, εκεί όπου το βράδυ του Σαββάτου έλαβε χώρα ένα ακόμη σοβαρό περιστατικό, του οποίου επιλήφθηκε η αστυνομία.

Κατά πληροφορίες δύο δωδεκάχρονοι, με τη χρήση απειλών και λεκτικής βίας λήστεψαν άλλους δύο δωδεκάχρονους, τους οποίους εξανάγκασαν να βγάλουν τα – αρκετών δεκάδων ευρώ – αθλητικά τους παπούτσια!

Τα θύματα ειδοποίησαν τις οικογένειές τους και την αστυνομία, η οποία εντόπισε τον έναν εκ των δύο δραστών ο οποίος μάλιστα φορούσε τα κλεμμένα παπούτσια. Ο άλλος ανήλικος – τα στοιχεία του οποίου είναι γνωστά – διέφυγε της σύλληψης, ενώ αναζητούνται και οι γονείς τους για το αδίκημα της παραμέλησης ανηλίκου.

onlarissa

Διαβάστε Περισσότερα » " Λάρισα: 12χρονοι λήστεψαν συνομήλικούς τους – Τους άρπαξαν μέχρι και τα παπούτσια "

Νέα στοιχεία για τον δεύτερο αστυνομικό της Βουλής που κατηγορείται για ενδοοικογενειακή βία – «Καθαρό» το παρελθόν του

Νέα στοιχεία αναφορικά με τον δεύτερο αστυνομικό της Βουλής που κατηγορείται για ενδοοικογενειακή βία από την πρώην σύζυγό του βλέπουν το «φως» της δημοσιότητας. Το παρελθόν του φαίνεται να είναι «καθαρό» ενώ και ο ίδιος μήνυσε τη γυναίκα.

Η 35χρονη προχθές (21/12) υπέβαλλε μήνυση σε βάρος του αστυνομικού για ενδοοικογενειακή βία και απειλές. Στην καταγγελία της αναφέρει πως στο παρελθόν ο αστυνομικός είχε αποπειραθεί να την πνίξει.

Έτσι ο αστυνομικός συνελήφθη στο πλαίσιο του αυτοφώρου, ενώ η γυναίκα εγκατέστησε την εφαρμογή Panic Button και αρνήθηκε να μεταφερθεί σε δομή.

Ο ίδιος, όπως μετέδωσε το Mega το πρωί της Δευτέρας 23/12 δεν είχε απασχολήσει ουδέποτε τις αρχές με τον φάκελό του να είναι «καθαρός».

Απομακρύνθηκε από το πόστο του, τέθηκε σε διαθεσιμότητα και του αφαιρέθηκε ο οπλισμός

Όπως έγινε γνωστό από την ΕΛΑΣ, ο αστυνομικός απομακρύνθηκε από το πόστο του στη Βουλή σε άλλη υπηρεσία, ενώ παράλληλα τέθηκε σε διαθεσιμότητα και του αφαιρέθηκε ο οπλισμός.

newsbeast

Διαβάστε Περισσότερα » "Νέα στοιχεία για τον δεύτερο αστυνομικό της Βουλής που κατηγορείται για ενδοοικογενειακή βία – «Καθαρό» το παρελθόν του"

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news