facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Χριστός Ανέστη!!!

Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά! 
Η Ανάσταση του Κυρίου να φέρει και Ανάσταση στις ψυχές μας!!! 
Σας εύχομαι υγεία σε εσάς και στις οικογένειές σας.!

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2021

Επιμένει ο Μπογδάνος: «Αντεθνικές διαχρονικά οι θέσεις του ΚΚΕ»

Επέμεινε στις θέσεις του για το ΚΚΕ ο διαγραφείς από την Κ.Ο της ΝΔ βουλευτής Κωνσταντίνος Μπογδάνος, μιλώντας στο δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1, ενώ κατηγόρησε τον Νίκο Δένδια ότι «είχε κακή ενημέρωση».

Μόνο δύο… λάθη στο δημόσιό του λόγο, αναγνώρισε ο Κωνσταντίνος Μπογδάνος, μιλώντας για πρώτη φορά μετά τη διαγραφή του από την ΚΟ της Νέας Δημοκρατίας. «Δύο είναι τα λάθη μου. Αυτό στην ΕΡΤ και τα νήπια» ανέφερε ο ανεξάρτητος πλέον βουλευτής.

Για τη συμμετοχή σε αντιμεταναστευτική κινητοποίηση στην πλατεία Βικτωρίας, μαζί με τον Ηλία Κασιδιάρη, ανέφερε: «Η παρουσία ήταν απέναντι στον Κασιδιάρη, είχε κακή πληροφόρηση ο Δένδιας. Γνωρίζετε ότι έχω δεχτεί τραμπουκισμό από τη Χρυσή Αυγή και από την Άκρα Αριστερά».

Σχετικά με το αν πρόκειται να συνεργαστεί με Θάνο Τζήμερο και Φαήλο Κρανιδιώτη, ο βουλευτής, απάντησε: «Μέχρι χθες, πολλοί καλοθελητές προσπαθούσαν να πουν ότι είμαι λαγός που πουλά πατριωτικό σανό. Έλαβαν τις απαντήσεις τους. Οι ίδιοι υποθέτω ασχολούνται με σενάρια που φτιάχνουν οι ίδιοι και ουδεμία σχέση έχουν με τις επιδιώξεις, τους σχεδιασμούς και τις επιθυμίες μου. Αρχής γενομένης με την ιστορική συμφωνία, η κυβέρνηση της ΝΔ θα εξακολουθήσει να λαμβάνει 15θ ψήφους. Θέλω να πω ότι θα παραμείνω συντεταγμένος σε αρχές που διέπουν έναν ολόκληρο πολιτικό χώρο.

 Οι εκλογές όπως έχει πει ο πρωθυπουργός αργούν. Ως εκ τούτου στην πολιτική ο χρόνος. Δεν πιστεύω, δεν ελπίζω τίποτα, είμαι ελεύθερος. Αναγνωρίζω ότι είμαι άπειρος κοινοβουλευτικά βουλευτής ενδεχόμενως να είπα σωστά πράγματα σε λάθος τόπο και χρόνο, επαφύεται στους εμπειρότερους να προσφέρουν στον πρωθυπουργό τις καλές υπηρεσίες που ο συγκεκριμένος βουλευτής δεν παρείχε».

Ερωτώμενος σχετικά με την τοποθέτησή του που εξέτρεψε την πορεία της συζήτησης σχετικά με τη συμφωνία Ελλάδας – Γαλλίας στη Βουλή, ο Κωνσταντίνος Μπογδάνος, τόνισε: «Ο αντικομμουνισμός είναι απαραίτητη αρχή του φιλελευθερισμού, που αφήνει έξω κάθιε ολοκληρωτισμού. Εγώ έχω ένα πλεονέκτημα και μειονέκτημα. Πολλές φορές λέω δημόσια, αυτά που οι πολίτες οι ψηφοφόροι μου λένε στα τραπέζια ή στα καφενεία».

Ο ανεξάρτητος βουλευτής, αρνήθηκε ότι αποκάλεσε τους κομμουνιστές «χειρότερους εχθρούς από τους Τούρκους» και σημείωσε πως απλά αναπαρήγαγε ρήση του Γεώργιου Γρίβα.

«Καλώ όλους να δουν τη συγκεκριμένη ομιλία. Να μην βασίζονται σε αποσπάσματα και ομιλίες. Ο τρόπος που απευθύνθηκα στον ΣΥΡΙΖΑ ήταν απολύτως συναινετικός. Τον κάλεσα να ψηφίσει. Αλίμονο αν η αναφορά βάσει ιστορικών πηγών στις διαχρονικά αντεθνικές θέσεις του ΚΚΕ αντιβαίνει τις αρχές της Δημοκρατίας μας. Καμία διάθεση για πρόκληση. Το ΚΚΕ απουσίαζε και από την αίθουσα στη διάρκεια της ομιλίας μου. Και εμφανίστηκε ο κ. Παφίλης που με χαρακτήρισε ρουφιάνο. Η αιτία της διαγραφής μου είναι μετά την ομιλία».

*Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης και ενώ ο Κωνσταντίνος Μπογδάνος έλεγε πως ο Θανάσης Παφίλης χαρακτήρισε τη Νέα Δημοκρατία «απογόνους δοσιλόγων και ταγματασφαλιτών», παρενέβη το γραφείο Τύπου του ΚΚΕ, που διευκρίνησε ότι η συγκεκριμένη αναφορά αφορούσε αποκλειστικά τον Κωνσταντίνο Μπογδάνο. 

Στο τέλος της συζήτησης θέλησε να παρέμβει ο ίδιος ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΚΚΕ, Θανάσης Παφίλης, όμως ο Κωνσταντίνος Μπογδάνος επέλεξε να μην συνομιλήσει μαζί του και να αποχωρήσει.


Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news