Τα αεροσκάφη της Ryanair δεν θα επιστρέψουν στους ουρανούς εάν η αεροπορική εταιρεία αναγκαστεί να αφήσει κενά τα ενδιαέμεσα καθίσματα τηρώντας έτσι τους «ηλίθιους» (sic) κανόνες κοινωνικής απoστασιοποίησης κατά την πτήση, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της χαμηλού κόστους αεροπορικής εταιρείας, Michael O’Leary.
Ο επικεφαλής και ιδιοκτήτης του αερομεταφορέα που ευδοκίμησε με τις πτήσεις του ρίχνοντας το κόστος των εισιτηρίων μέσω των πολύ περιορισμένων υπηρεσιών και ανέσεων κατά τη διάρκεια των πτήσεων, τόνισε ότι το μπλοκάρισμα του χώρου μεταξύ των καθισμάτων είναι «ανοησία» και ότι δεν θα έχει κανένα ευεργετικό αποτέλεσμα.
Επανερχόμενος χθες Τετάρτη, με νέα δήλωσή του, σημείωσε ότι εάν οι κυβερνήσεις επιμείνουν στα μέτρα κοινωνικής αποστασιοποίησης εντός των αεροσκαφών, τότε το επιχειρηματικό μοντέλο της Ryanair θα διαταραχθεί και ο αερομεταφορέας δεν θα πετάξει.
Ο O’Leary είπε ότι η Ryanair έχει ήδη διαμηνύσει στην ιρλανδική κυβέρνηση ότι εάν επιβάλει αυτό τον περιορισμό, τότε «είτε η κυβέρνηση θα πληρώσει για τη μεσαία κενή θέση, είτε δεν θα πετάξουμε».
Το επιχειρηματικό μοντέλο του αερομεταφορέα που εδρεύει στο Δουβλίνο βασίζεται στις όσο το δυνατόν συχνότερες πτήσεις των αεροσκαφών του, στον εξάλειψη του κόστους και στη λειτουργία ενός εξαιρετικά υψηλού «συντελεστή φόρτωσης», που είναι ένας όρος της αεροπορικής βιομηχανίας ο οποίος υποδηλώνει πόσο πλήρες είναι ένα αεροσκάφος.
«Δεν μπορούμε να βγάλουμε λεφτά από ένα αεροπλάνο φορτωμένο μόνο κατά 66%», κατέληξε ο O’ Leary.
aftodioikisi
Ο επικεφαλής και ιδιοκτήτης του αερομεταφορέα που ευδοκίμησε με τις πτήσεις του ρίχνοντας το κόστος των εισιτηρίων μέσω των πολύ περιορισμένων υπηρεσιών και ανέσεων κατά τη διάρκεια των πτήσεων, τόνισε ότι το μπλοκάρισμα του χώρου μεταξύ των καθισμάτων είναι «ανοησία» και ότι δεν θα έχει κανένα ευεργετικό αποτέλεσμα.
Επανερχόμενος χθες Τετάρτη, με νέα δήλωσή του, σημείωσε ότι εάν οι κυβερνήσεις επιμείνουν στα μέτρα κοινωνικής αποστασιοποίησης εντός των αεροσκαφών, τότε το επιχειρηματικό μοντέλο της Ryanair θα διαταραχθεί και ο αερομεταφορέας δεν θα πετάξει.
Ο O’Leary είπε ότι η Ryanair έχει ήδη διαμηνύσει στην ιρλανδική κυβέρνηση ότι εάν επιβάλει αυτό τον περιορισμό, τότε «είτε η κυβέρνηση θα πληρώσει για τη μεσαία κενή θέση, είτε δεν θα πετάξουμε».
Το επιχειρηματικό μοντέλο του αερομεταφορέα που εδρεύει στο Δουβλίνο βασίζεται στις όσο το δυνατόν συχνότερες πτήσεις των αεροσκαφών του, στον εξάλειψη του κόστους και στη λειτουργία ενός εξαιρετικά υψηλού «συντελεστή φόρτωσης», που είναι ένας όρος της αεροπορικής βιομηχανίας ο οποίος υποδηλώνει πόσο πλήρες είναι ένα αεροσκάφος.
«Δεν μπορούμε να βγάλουμε λεφτά από ένα αεροπλάνο φορτωμένο μόνο κατά 66%», κατέληξε ο O’ Leary.
aftodioikisi
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου