«Άμεση Δράση. Είσαστε σε γραμμή προτεραιότητας». Πρόκειται για τη φράση που ακούσαμε από τον τηλεφωνητή του «100» στη ΓΑΔΑ όταν καλέσαμε χθες στις 17.04. Ακολούθησε μουσική αναμονής.
Η υποστελέχωση στο τηλεφωνικό κέντρο της ΕΛ.ΑΣ. έχει ως αποτέλεσμα οι τηλεφωνητές να μη μπορούν να ανταποκριθούν άμεσα σε όλες τις κλήσεις. Και μπορεί το «Έθνος» να κάλεσε στο πλαίσιο του ρεπορτάζ αλλά το ίδιο δεν ισχύει για τους πολίτες. Ιδιαίτερα για αυτούς που έχουν άμεση ανάγκη, για παράδειγμα τα θύματα ληστείας ή κάποιος τραυματίας, τα λίγα λεπτά αναμονής φαίνονται αιώνες.
Μεγαλύτερη είναι η καθυστέρηση τις ώρες αιχμής, συνήθως το μεσημέρι, με το χρόνο αναμονής να κυμαίνεται από ένα έως και οχτώ λεπτά. Αστυνομικές πηγές αναφέρουν ότι ο όγκος τηλεφωνημάτων έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια με την Άμεση Δράση να καλείται να διαχειριστεί καθημερινά κατά μέσο όρο από 8.500-10.000 κλήσεις. Το κάθε τηλεφώνημα διαρκεί κατά μέσο όρο δύο λεπτά.
Ο Παναγιώτης Κυριακάκος, συνδικαλιστής αστυνομικός που υπηρετεί για χρόνια στην Άμεση Δράση, εξηγεί στο «Έθνος» ότι «πριν τη φονική πυρκαγιά στο Μάτι υπήρχαν στο τηλεφωνικό κέντρο 8-10 αστυνομικοί ανά βάρδια. Μετά την τραγωδία, η οποία ανέδειξε τα προβλήματα διαχείρισης των κλήσεων, οι αστυνομικοί ανά βάρδια έγιναν 16-18 σε κάθε αλλαγή. Ωστόσο, δεν επαρκούν. Στο παρελθόν οι τηλεφωνητές ήταν 25, αριθμός που μπορούσε να καλύψει επαρκώς τις ανάγκες. Το ‘100’ είναι η πρώτη επαφή του πολίτη που έχει ανάγκη με την Αστυνομία. Δε μπορεί να είναι υποστελεχωμένο».
Χθες, αστυνομικός που υπηρετεί στο Τμήμα Ασφαλείας Ηλιούπολης ένιωσε αδιαθεσία κατά τη διάρκεια μεταγωγής, κάλεσε το «100» αλλά δεν του απάντησε κανείς. Το περιστατικό έγινε στη 13.00 όταν το περιπολικό πήγαινε στην Ομόνοια για να παραλάβει κρατούμενο και να τον μεταφέρει στα δικαστήρια της Ευελπίδων. Στη συμβολή των οδών Αχιλλέως και Κολοκυνθούς ο οδηγός ένιωσε ότι δεν είναι καλά. Ο συνοδηγός αστυνομικός δεν είχε δίπλωμα οδήγησης και έτσι το περιπολικό ακινητοποιήθηκε. Το «100» έβαλε το πλήρωμα σε αναμονή για αρκετά λεπτά. Τελικά ενημερώθηκε τηλεφωνικά αξιωματικός του επιχειρησιακού κέντρου, ο οποίος έστειλε στο σημείο δύο μηχανές της ομάδας «Ζ».
Ο αστυνομικός, ο οποίος είχε ανεβάσει πίεση, μεταφέρθηκε στο 401 Στρατιωτικό Νοσοκομείο με ασθενοφόρο. Εκεί υποβλήθηκε σε εξετάσεις και διαπιστώθηκε από τους θεράποντες γιατρούς ότι δεν διατρέχει κάποιον σοβαρό κίνδυνο.
katechaki
Η υποστελέχωση στο τηλεφωνικό κέντρο της ΕΛ.ΑΣ. έχει ως αποτέλεσμα οι τηλεφωνητές να μη μπορούν να ανταποκριθούν άμεσα σε όλες τις κλήσεις. Και μπορεί το «Έθνος» να κάλεσε στο πλαίσιο του ρεπορτάζ αλλά το ίδιο δεν ισχύει για τους πολίτες. Ιδιαίτερα για αυτούς που έχουν άμεση ανάγκη, για παράδειγμα τα θύματα ληστείας ή κάποιος τραυματίας, τα λίγα λεπτά αναμονής φαίνονται αιώνες.
Μεγαλύτερη είναι η καθυστέρηση τις ώρες αιχμής, συνήθως το μεσημέρι, με το χρόνο αναμονής να κυμαίνεται από ένα έως και οχτώ λεπτά. Αστυνομικές πηγές αναφέρουν ότι ο όγκος τηλεφωνημάτων έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια με την Άμεση Δράση να καλείται να διαχειριστεί καθημερινά κατά μέσο όρο από 8.500-10.000 κλήσεις. Το κάθε τηλεφώνημα διαρκεί κατά μέσο όρο δύο λεπτά.
Ο Παναγιώτης Κυριακάκος, συνδικαλιστής αστυνομικός που υπηρετεί για χρόνια στην Άμεση Δράση, εξηγεί στο «Έθνος» ότι «πριν τη φονική πυρκαγιά στο Μάτι υπήρχαν στο τηλεφωνικό κέντρο 8-10 αστυνομικοί ανά βάρδια. Μετά την τραγωδία, η οποία ανέδειξε τα προβλήματα διαχείρισης των κλήσεων, οι αστυνομικοί ανά βάρδια έγιναν 16-18 σε κάθε αλλαγή. Ωστόσο, δεν επαρκούν. Στο παρελθόν οι τηλεφωνητές ήταν 25, αριθμός που μπορούσε να καλύψει επαρκώς τις ανάγκες. Το ‘100’ είναι η πρώτη επαφή του πολίτη που έχει ανάγκη με την Αστυνομία. Δε μπορεί να είναι υποστελεχωμένο».
Χθες, αστυνομικός που υπηρετεί στο Τμήμα Ασφαλείας Ηλιούπολης ένιωσε αδιαθεσία κατά τη διάρκεια μεταγωγής, κάλεσε το «100» αλλά δεν του απάντησε κανείς. Το περιστατικό έγινε στη 13.00 όταν το περιπολικό πήγαινε στην Ομόνοια για να παραλάβει κρατούμενο και να τον μεταφέρει στα δικαστήρια της Ευελπίδων. Στη συμβολή των οδών Αχιλλέως και Κολοκυνθούς ο οδηγός ένιωσε ότι δεν είναι καλά. Ο συνοδηγός αστυνομικός δεν είχε δίπλωμα οδήγησης και έτσι το περιπολικό ακινητοποιήθηκε. Το «100» έβαλε το πλήρωμα σε αναμονή για αρκετά λεπτά. Τελικά ενημερώθηκε τηλεφωνικά αξιωματικός του επιχειρησιακού κέντρου, ο οποίος έστειλε στο σημείο δύο μηχανές της ομάδας «Ζ».
Ο αστυνομικός, ο οποίος είχε ανεβάσει πίεση, μεταφέρθηκε στο 401 Στρατιωτικό Νοσοκομείο με ασθενοφόρο. Εκεί υποβλήθηκε σε εξετάσεις και διαπιστώθηκε από τους θεράποντες γιατρούς ότι δεν διατρέχει κάποιον σοβαρό κίνδυνο.
katechaki
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου