Την αισιοδοξία για την εξυγίανση των ναυπηγείων εξέφρασε σήμερα ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης Στέργιος Πιτσιόρλας.
Όπως ανέφερε, σε ό,τι αφορά το Νεώριο Σύρου, αυτό που απομένει είναι η απόφαση του δικαστηρίου για το σχέδιο εξυγίανσης που έχει κατατεθεί και αποκάλυψε ότι έχει εκδηλωθεί εγγράφως το ενδιαφέρον τριών εταιρειών για την απόκτηση των ναυπηγείων Ελευσίνας. Μάλιστα, σημείωσε ότι οι συζητήσεις με τους ενδιαφερόμενους επενδυτές για την Ελευσίνα θα ξεκινήσουν εντός του Οκτωβρίου.
Σχετικά με τον Σκαραμαγκά, ο κ. Πιτσιόρλας ανέφερε ότι εντός του Νοεμβρίου θα πραγματοποιηθούν τρεις διαγωνισμοί. Οι δύο από τον εκκαθαριστή που αφορούν το στρατιωτικό αλλά και εμπορικό σκέλος του ναυπηγείου και ένας από την ΕΤΑΔ, που αφορά τη δεξαμενή και 120 στρέμματα στη γύρω περιοχή.
Απαντώντας σε σχετικό ερώτημα, ο κ. Πιτσιόρλας τόνισε ότι δεν έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον για τα ναυπηγεία από την COSCO. Η κινεζική εταιρεία ανέφερε ότι εκδήλωσε ενδιαφέρον για τη δημιουργία ναυπηγείου στη ζώνη του Περάματος. Ωστόσο, δεν έλαβε άδεια, διότι σύμφωνα με το θεσμικό πλαίσιο, δεν επιτρέπεται -λόγω βαθμού όχλησης- η δημιουργία νέου ναυπηγείου στην Αττική.
euro2day
Όπως ανέφερε, σε ό,τι αφορά το Νεώριο Σύρου, αυτό που απομένει είναι η απόφαση του δικαστηρίου για το σχέδιο εξυγίανσης που έχει κατατεθεί και αποκάλυψε ότι έχει εκδηλωθεί εγγράφως το ενδιαφέρον τριών εταιρειών για την απόκτηση των ναυπηγείων Ελευσίνας. Μάλιστα, σημείωσε ότι οι συζητήσεις με τους ενδιαφερόμενους επενδυτές για την Ελευσίνα θα ξεκινήσουν εντός του Οκτωβρίου.
Σχετικά με τον Σκαραμαγκά, ο κ. Πιτσιόρλας ανέφερε ότι εντός του Νοεμβρίου θα πραγματοποιηθούν τρεις διαγωνισμοί. Οι δύο από τον εκκαθαριστή που αφορούν το στρατιωτικό αλλά και εμπορικό σκέλος του ναυπηγείου και ένας από την ΕΤΑΔ, που αφορά τη δεξαμενή και 120 στρέμματα στη γύρω περιοχή.
Απαντώντας σε σχετικό ερώτημα, ο κ. Πιτσιόρλας τόνισε ότι δεν έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον για τα ναυπηγεία από την COSCO. Η κινεζική εταιρεία ανέφερε ότι εκδήλωσε ενδιαφέρον για τη δημιουργία ναυπηγείου στη ζώνη του Περάματος. Ωστόσο, δεν έλαβε άδεια, διότι σύμφωνα με το θεσμικό πλαίσιο, δεν επιτρέπεται -λόγω βαθμού όχλησης- η δημιουργία νέου ναυπηγείου στην Αττική.
euro2day
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου