Σάλος επικρατεί στην εκπαιδευτική κοινότητα Ηρακλείου, καθώς Διευθυντές σχολείων τα οποία είχαν έστω και μια ημέρα κατάληψη, έχουν λάβει κλήτευση να εμφανιστούν στην αστυνομία προκειμένου να κατονομάσουν τους μαθητές που κάνουν κατάληψη.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ΕΛΜΕ Ηρακλείου έχουν κληθεί διευθυντές γυμνασίων και Λυκείων που τελούν υπό κατάληψη, να πάνε στην αστυνομία, καθώς αυτοί φέρουν τη διοικητική ευθύνη για το σχολείο.
Όπως τονίζουν στην ΕΛΜΕ, θα τους ζητηθεί να απαντήσουν ποιοί ευθύνονται που είναι το σχολείο κλειστό και προφανώς θα τους ζητηθεί να δώσουν ονόματα μαθητών.
Στόχος όπως υποστηρίζουν, είναι να εκφοβίσουν τη μαθητική κοινότητα.
Είναι τέτοιος ο θόρυβος και ο αναβρασμός που επικρατεί αυτή τη στιγμή, που η ΕΛΜΕ Ηρακλείου συγκάλεσε άμεσα συνεδρίαση για να συζητήσει το θέμα.
Εντωμεταξύ, σε επίπεδο Χανίων, δεν έχει γίνει παρόμοια κίνηση ούτε έχει ζητηθεί κάτι τέτοιο αντίστοιχα από Διευθυντές υπο κατάληψη σχολείων της Β΄ Βάθμιας Εκπαίδευσης.
Λίγο μετά τις 21.00 η ΕΛΜΕ Ηρακλείου εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:
"Τα αστυνομικά τμήματα του Νομού Ηρακλείου καλούν τους Διευθυντές των σχολείων σε ένορκη κατάθεση σχετικά με τις καταλήψεις που παρήγγειλε η εισαγγελία (!!!!!!) προκειμένου να διερευνηθεί η τυχόν διάπραξη ποινικών αδικημάτων και η ύπαρξη ποινικών ευθυνών προσώπων – διευθυντών σχολείων, καθηγητών, γονέων ή μαθητών – κατά το διάστημα των μαθητικών καταλήψεων .
Οφείλουμε κατ’ αρχήν να επισημάνουμε την κοινή μας εκτίμηση, ότι η εμπλοκή των διωκτικών αρχών στα ζητήματα που αφορούν την παιδεία, πολλώ δε μάλλον το σχολείο, αποτελεί ενέργεια άστοχη, απρόσφορη, άδικη και επικίνδυνη.
Άστοχη διότι, τα εκρηκτικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν όλοι οι παράγοντες της σχολικής «κοινωνίας» (μαθητές, καθηγητές, διευθυντές και γονείς), όπως η εντεινόμενη υποχρηματοδότηση, τα τεράστια προβλήματα σε υλικοτεχνική υποδομή, η τάση προς ιδιωτικοποίηση, η συνεχής εξεταστική εντατικοποίηση ταυτόχρονα με τις ελλείψεις ακόμη και βιβλίων κ.ά., οφείλονται σε πράξεις και παραλήψεις της πολιτείας, η οποία, θα έπρεπε, τουλάχιστον, να κινηθεί προς την κατεύθυνση της επίλυσης των προβλημάτων, αντί να ερευνά τους «ενόχους» που τα αναδεικνύουν.
Απρόσφορη διότι, όπως απέδειξε και το προηγούμενο της ποινικοποίησης των καταλήψεων του 1998, αλλά και του 2007, η προσπάθεια ποινικής αξιολόγησης της συμπεριφοράς οιουδήποτε από τους μαθητές, καθηγητές, διευθυντές ή γονείς, πολύ δε περισσότερο η προσπάθεια δημιουργίας σχέσεων δυσπιστίας μεταξύ τους, με την ασκούμενη πίεση προς όλους να ενοχοποιήσουν αλλήλους, δε θα οδηγήσει στο παραμικρό αποτέλεσμα. Η ενότητα και η αλληλεγγύη μεταξύ μας είναι περισσότερο από δεδομένη.
Άδικη, διότι αντιτίθεται στο κοινό περί δικαίου αίσθημα, το οποίο, υποχρεωτικά, θα πρέπει να αντανακλάται στις ενέργειες της Δικαιοσύνης. Η ποινικοποίηση των καταλήψεων περασμένων ετών έχει ήδη αποτυπωθεί στην κοινωνική συνείδηση με την απαξιωτική λέξη «μαθητοδικεία».
Επικίνδυνη τέλος, διότι εισάγει εκ νέου τη δυνατότητα της εκάστοτε κυβέρνησης να καταστέλλει ποινικά τους κοινωνικοπολιτικούς αγώνες και μάλιστα ανήλικων μαθητών, κάθε φορά που αυτοί αντιδρούν συλλογικά στην ασκούμενη από αυτήν, πολιτική, που απαξιώνει το σχολείο τους. Επικίνδυνη επιπλέον διότι ποινικοποιεί την αλληλεγγύη των γονέων στα παιδιά τους, το σεβασμό των καθηγητών στους μαθητές τους και τον σεβασμό των διευθυντών στους μαθητές, τους καθηγητές και τους γονείς.
Επιχειρεί την απόσπαση του διευθυντή του σχολείου από την σχολική κοινότητα και την αναγόρευσή του σε «αστυνόμο» του σχολείου.
Επιχειρεί την τρομοκράτηση και την διαμόρφωση σχέσεων δυσπιστίας μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας.
Οι γονείς επιθυμούν να φοιτούν καθημερινά τα παιδιά τους στο σχολείο και μάλιστα σε σχολείο δημόσιο και δωρεάν, το οποίο θα τα μορφώνει πλατιά, απελευθερώνοντας όλες τις δημιουργικές τους ικανότητες. Οι καθηγητές, θέλουμε να διδάσκουμε καθημερινά τους μαθητές που είναι και δικά μας παιδιά. Οι διευθυντές, θέλουν ένα σχολείο που λειτουργεί καθημερινά χωρίς προβλήματα και αγωνίες, είτε αυτές είναι οι καταλήψεις είτε τα επί μήνες αναμενόμενα βιβλία είτε τα ακατάλληλα κτίρια είτε τα κενά εκπαιδευτικών είτε άλλα πολλά.
Καμία ποινικοποίηση των μαθητικών, εκπαιδευτικών και λαϊκών αγώνων.
Υποστηρίζουμε τα δίκαια αιτήματα του μαθητικού κινήματος.
Σας ενημερώνουμε, για ακόμη μία φορά, ότι το συνδικαλιστικό μας κίνημα όχι μόνο δε συμφωνεί αλλά καταδικάζει κάθε προσπάθεια να επιλυθούν τα όποια προβλήματα στο χώρο της εκπαίδευσης με τη συνδρομή αστυνομικών και εισαγγελέων.
Μαζική απάντηση στην αστυνομοκρατία, στην καταστολή και στην αντιλαϊκή πολιτική με τη συμμετοχή μας στην απεργία και το συλλαλητήριο της Πέμπτης 27 Νοεμβρίου 2014.
Πρόγραμμα Δράσης:
Τρίτη 25/11/14:
1) Παράσταση διαμαρτυρίας Δ.Σ. ΕΛΜΕ στον αστυνομικό διευθυντή Ηρακλείου
2) Συνέντευξη τύπου Δ.Σ. ΕΛΜΕ στις 13:00
Τετάρτη 26/11/14:
Παράσταση στην Εισαγγελία Εφετών
Πέμπτη 27/11/14:
Μαζική συμμετοχή στην Απεργία
ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΜΑΖΙΚΑ – ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ"
flashnews
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ΕΛΜΕ Ηρακλείου έχουν κληθεί διευθυντές γυμνασίων και Λυκείων που τελούν υπό κατάληψη, να πάνε στην αστυνομία, καθώς αυτοί φέρουν τη διοικητική ευθύνη για το σχολείο.
Όπως τονίζουν στην ΕΛΜΕ, θα τους ζητηθεί να απαντήσουν ποιοί ευθύνονται που είναι το σχολείο κλειστό και προφανώς θα τους ζητηθεί να δώσουν ονόματα μαθητών.
Στόχος όπως υποστηρίζουν, είναι να εκφοβίσουν τη μαθητική κοινότητα.
Είναι τέτοιος ο θόρυβος και ο αναβρασμός που επικρατεί αυτή τη στιγμή, που η ΕΛΜΕ Ηρακλείου συγκάλεσε άμεσα συνεδρίαση για να συζητήσει το θέμα.
Εντωμεταξύ, σε επίπεδο Χανίων, δεν έχει γίνει παρόμοια κίνηση ούτε έχει ζητηθεί κάτι τέτοιο αντίστοιχα από Διευθυντές υπο κατάληψη σχολείων της Β΄ Βάθμιας Εκπαίδευσης.
Λίγο μετά τις 21.00 η ΕΛΜΕ Ηρακλείου εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:
"Τα αστυνομικά τμήματα του Νομού Ηρακλείου καλούν τους Διευθυντές των σχολείων σε ένορκη κατάθεση σχετικά με τις καταλήψεις που παρήγγειλε η εισαγγελία (!!!!!!) προκειμένου να διερευνηθεί η τυχόν διάπραξη ποινικών αδικημάτων και η ύπαρξη ποινικών ευθυνών προσώπων – διευθυντών σχολείων, καθηγητών, γονέων ή μαθητών – κατά το διάστημα των μαθητικών καταλήψεων .
Οφείλουμε κατ’ αρχήν να επισημάνουμε την κοινή μας εκτίμηση, ότι η εμπλοκή των διωκτικών αρχών στα ζητήματα που αφορούν την παιδεία, πολλώ δε μάλλον το σχολείο, αποτελεί ενέργεια άστοχη, απρόσφορη, άδικη και επικίνδυνη.
Άστοχη διότι, τα εκρηκτικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν όλοι οι παράγοντες της σχολικής «κοινωνίας» (μαθητές, καθηγητές, διευθυντές και γονείς), όπως η εντεινόμενη υποχρηματοδότηση, τα τεράστια προβλήματα σε υλικοτεχνική υποδομή, η τάση προς ιδιωτικοποίηση, η συνεχής εξεταστική εντατικοποίηση ταυτόχρονα με τις ελλείψεις ακόμη και βιβλίων κ.ά., οφείλονται σε πράξεις και παραλήψεις της πολιτείας, η οποία, θα έπρεπε, τουλάχιστον, να κινηθεί προς την κατεύθυνση της επίλυσης των προβλημάτων, αντί να ερευνά τους «ενόχους» που τα αναδεικνύουν.
Απρόσφορη διότι, όπως απέδειξε και το προηγούμενο της ποινικοποίησης των καταλήψεων του 1998, αλλά και του 2007, η προσπάθεια ποινικής αξιολόγησης της συμπεριφοράς οιουδήποτε από τους μαθητές, καθηγητές, διευθυντές ή γονείς, πολύ δε περισσότερο η προσπάθεια δημιουργίας σχέσεων δυσπιστίας μεταξύ τους, με την ασκούμενη πίεση προς όλους να ενοχοποιήσουν αλλήλους, δε θα οδηγήσει στο παραμικρό αποτέλεσμα. Η ενότητα και η αλληλεγγύη μεταξύ μας είναι περισσότερο από δεδομένη.
Άδικη, διότι αντιτίθεται στο κοινό περί δικαίου αίσθημα, το οποίο, υποχρεωτικά, θα πρέπει να αντανακλάται στις ενέργειες της Δικαιοσύνης. Η ποινικοποίηση των καταλήψεων περασμένων ετών έχει ήδη αποτυπωθεί στην κοινωνική συνείδηση με την απαξιωτική λέξη «μαθητοδικεία».
Επικίνδυνη τέλος, διότι εισάγει εκ νέου τη δυνατότητα της εκάστοτε κυβέρνησης να καταστέλλει ποινικά τους κοινωνικοπολιτικούς αγώνες και μάλιστα ανήλικων μαθητών, κάθε φορά που αυτοί αντιδρούν συλλογικά στην ασκούμενη από αυτήν, πολιτική, που απαξιώνει το σχολείο τους. Επικίνδυνη επιπλέον διότι ποινικοποιεί την αλληλεγγύη των γονέων στα παιδιά τους, το σεβασμό των καθηγητών στους μαθητές τους και τον σεβασμό των διευθυντών στους μαθητές, τους καθηγητές και τους γονείς.
Επιχειρεί την απόσπαση του διευθυντή του σχολείου από την σχολική κοινότητα και την αναγόρευσή του σε «αστυνόμο» του σχολείου.
Επιχειρεί την τρομοκράτηση και την διαμόρφωση σχέσεων δυσπιστίας μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας.
Οι γονείς επιθυμούν να φοιτούν καθημερινά τα παιδιά τους στο σχολείο και μάλιστα σε σχολείο δημόσιο και δωρεάν, το οποίο θα τα μορφώνει πλατιά, απελευθερώνοντας όλες τις δημιουργικές τους ικανότητες. Οι καθηγητές, θέλουμε να διδάσκουμε καθημερινά τους μαθητές που είναι και δικά μας παιδιά. Οι διευθυντές, θέλουν ένα σχολείο που λειτουργεί καθημερινά χωρίς προβλήματα και αγωνίες, είτε αυτές είναι οι καταλήψεις είτε τα επί μήνες αναμενόμενα βιβλία είτε τα ακατάλληλα κτίρια είτε τα κενά εκπαιδευτικών είτε άλλα πολλά.
Καμία ποινικοποίηση των μαθητικών, εκπαιδευτικών και λαϊκών αγώνων.
Υποστηρίζουμε τα δίκαια αιτήματα του μαθητικού κινήματος.
Σας ενημερώνουμε, για ακόμη μία φορά, ότι το συνδικαλιστικό μας κίνημα όχι μόνο δε συμφωνεί αλλά καταδικάζει κάθε προσπάθεια να επιλυθούν τα όποια προβλήματα στο χώρο της εκπαίδευσης με τη συνδρομή αστυνομικών και εισαγγελέων.
Μαζική απάντηση στην αστυνομοκρατία, στην καταστολή και στην αντιλαϊκή πολιτική με τη συμμετοχή μας στην απεργία και το συλλαλητήριο της Πέμπτης 27 Νοεμβρίου 2014.
Πρόγραμμα Δράσης:
Τρίτη 25/11/14:
1) Παράσταση διαμαρτυρίας Δ.Σ. ΕΛΜΕ στον αστυνομικό διευθυντή Ηρακλείου
2) Συνέντευξη τύπου Δ.Σ. ΕΛΜΕ στις 13:00
Τετάρτη 26/11/14:
Παράσταση στην Εισαγγελία Εφετών
Πέμπτη 27/11/14:
Μαζική συμμετοχή στην Απεργία
ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΜΑΖΙΚΑ – ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ"
flashnews
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου