Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει επιβάλει στις αυτοκινητοβιομηχανίες από την 1η του Νοέμβρη, να τοποθετούν σε όλα τα νέα αυτοκίνητα και ελαφρά ελαφρά επαγγελματικά με μικτό βάρος έως 3,5 τόνους, σύστημα ESP στον βασικό εξοπλισμό τους, ενώ στα υπόλοιπα οχήματα, η οδηγία αυτή θα ισχύσει από τον Νοέμβριο του 2015.
Το ESP έχει βελτιώσει την ενεργητική ασφάλεια των αυτοκινήτων, με την Bosch να αναφέρει πως το 2011, παρότι το 40% των οχημάτων διέθετε ESP, συνέβαλε στην αποφυγή 33.000 ατυχημάτων, έχοντας σώσει τη ζωή σε περισσότερα από 1.000 άτομα στα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η Bosch έχει βγάλει το ESP στην αγορά από το 1995 και δηλώνει πως έχει αποτρέψει 190.000 ατυχήματα, και έχει σώσει τις ζωές σε περισσότερους από 6.000 ανθρώπους.
H γερμανική εταιρία έχει κατασκευάσει 100 εκατομμύρια συστήματα ESP από το 1995 έως σήμερα. Μάλιστα, φέτος, το 84% των νέων οχημάτων στην Ευρώπη διαθέτουν σύστημα ESP, με το αντίστοιχο ποσοστό παγκοσμίως να κυμαίνεται σε 59%. Σύμφωνα με έρευνες, το ESP είναι το δεύτερο πιο αποτελεσματικό σύστημα ασφαλείας μετά τη ζώνη ασφαλείας.
Το ESP έχει βελτιώσει την ενεργητική ασφάλεια των αυτοκινήτων, με την Bosch να αναφέρει πως το 2011, παρότι το 40% των οχημάτων διέθετε ESP, συνέβαλε στην αποφυγή 33.000 ατυχημάτων, έχοντας σώσει τη ζωή σε περισσότερα από 1.000 άτομα στα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η Bosch έχει βγάλει το ESP στην αγορά από το 1995 και δηλώνει πως έχει αποτρέψει 190.000 ατυχήματα, και έχει σώσει τις ζωές σε περισσότερους από 6.000 ανθρώπους.
H γερμανική εταιρία έχει κατασκευάσει 100 εκατομμύρια συστήματα ESP από το 1995 έως σήμερα. Μάλιστα, φέτος, το 84% των νέων οχημάτων στην Ευρώπη διαθέτουν σύστημα ESP, με το αντίστοιχο ποσοστό παγκοσμίως να κυμαίνεται σε 59%. Σύμφωνα με έρευνες, το ESP είναι το δεύτερο πιο αποτελεσματικό σύστημα ασφαλείας μετά τη ζώνη ασφαλείας.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου