Σε περαιτέρω εξειδίκευση και επικαιροποίηση των προδιαγραφών ασφαλείας οχημάτων προχωρά η Ευρωπαϊκή Επιτροπή με στόχο την ελαχιστοποίηση των απωλειών σε ανθρώπινες ζωές στους ευρωπαϊκούς δρόμους.
Με βάση το νέο πλαίσιο κανόνων, που εγκρίθηκε από την Επιτροπή, ενισχύεται και γίνεται υποχρεωτικός ο τεχνικός έλεγχος δικύκλων και μοτοποδηλάτων σε ολόκληρη την ΕΕ, ενώ αυξάνονται και γίνονται πολύ πιο αυστηροί οι έλεγχοι των παλαιότερων οχημάτων. Τα οχήματα πενταετίας και άνω ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό για πολλές τροχαίες τραγωδίες.
Στόχος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής είναι επίσης να τεθούν άμεσα κοινά ελάχιστα πρότυπα για τους ελέγχους στις 27 χώρες - μέλη της Ένωσης, για την ενίσχυση της αξιοπιστίας και της αποτελεσματικότητάς τους. Τέλος, προωθείται η ηλεκτρονική καταγραφή των χιλιομέτρων, για να μπει τέλος στη γνωστή μέθοδο της παραποίησης στους μετρητές των οχημάτων.
Κάθε χρόνο, σε επίπεδο ΕΕ, χάνονται κατά μέσο όρο 1800 ζωές από τεχνικές αστοχίες που οδηγούν σε τροχαία ατυχήματα. Πολλά τεχνικά ελαττώματα με σοβαρές συνέπειες στην ασφάλεια (όπως το σύστημα ABS και ο ηλεκτρονικός έλεγχος ευστάθειας) δεν ελέγχονται σήμερα με τους ισχύοντες κανόνες, που χρονολογούνται από το 1977, με μικρές επικαιροποιήσεις.
naftemporiki
Με βάση το νέο πλαίσιο κανόνων, που εγκρίθηκε από την Επιτροπή, ενισχύεται και γίνεται υποχρεωτικός ο τεχνικός έλεγχος δικύκλων και μοτοποδηλάτων σε ολόκληρη την ΕΕ, ενώ αυξάνονται και γίνονται πολύ πιο αυστηροί οι έλεγχοι των παλαιότερων οχημάτων. Τα οχήματα πενταετίας και άνω ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό για πολλές τροχαίες τραγωδίες.
Στόχος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής είναι επίσης να τεθούν άμεσα κοινά ελάχιστα πρότυπα για τους ελέγχους στις 27 χώρες - μέλη της Ένωσης, για την ενίσχυση της αξιοπιστίας και της αποτελεσματικότητάς τους. Τέλος, προωθείται η ηλεκτρονική καταγραφή των χιλιομέτρων, για να μπει τέλος στη γνωστή μέθοδο της παραποίησης στους μετρητές των οχημάτων.
Κάθε χρόνο, σε επίπεδο ΕΕ, χάνονται κατά μέσο όρο 1800 ζωές από τεχνικές αστοχίες που οδηγούν σε τροχαία ατυχήματα. Πολλά τεχνικά ελαττώματα με σοβαρές συνέπειες στην ασφάλεια (όπως το σύστημα ABS και ο ηλεκτρονικός έλεγχος ευστάθειας) δεν ελέγχονται σήμερα με τους ισχύοντες κανόνες, που χρονολογούνται από το 1977, με μικρές επικαιροποιήσεις.
naftemporiki
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου