Την υπογραφή, από τον υπουργό Οικονομικών, Γιάννη Στουρνάρα, της απόφασης πώλησης από το ελληνικό Δημόσιο, των τεσσάρων αεροσκαφών τύπου Airbus A340-300, που χρησιμοποιούσαν η παλιά «Ολυμπιακή Αεροπορία» και οι «Ολυμπιακές Αερογραμμές», γνωστοποίησε την Κυριακή, με ανακοίνωσή του, το ΥΠΟΙΚ.
Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση, η πώληση αυτή είναι ενταγμένη στο πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων, προβλέπεται στο Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα Δημοσιονομικής Στρατηγικής και συνιστά υποχρέωση της χώρας, αφού είχε αποφασιστεί έπειτα από δημόσιο διαγωνισμό, ο οποίος έληξε με επιτυχία τον περασμένο Αύγουστο, αλλά δεν είχε ολοκληρωθεί μέχρι σήμερα.
Στο διαγωνισμό αυτό πλειοδότης ανακηρύχθηκε η εταιρεία Apollo Aviation Group, η οποία και προσέφερε το μεγαλύτερο τίμημα (40,4 εκατ. δολάρια) μεταξύ των εταιρειών που συμμετείχαν στην τελική φάση της διαδικασίας.
Οι άλλες τρεις εταιρείες που συμμετείχαν στην τελική φάση της διαδικασίας ήταν η AerSale Inc. (35 εκατ. δολάρια), η AAR Corp. (33,6 εκατ. δολάρια) και η Universal Asset Management Inc. (24,04 εκατ. δολάρια).
Σημειώνεται ότι, από το Σεπτέμβριο του 2009 έως σήμερα, την καθημερινή διαχείριση και επίβλεψη των αεροσκαφών (στάθμευση, ασφάλιση, ελάχιστη συντήρηση κλπ.) ασκεί η υπό εκκαθάριση εταιρεία «Ολυμπιακές Αερογραμμές», με βάση σχετική σύμβαση που έχει υπογράψει με το ελληνικό Δημόσιο.
Σύμφωνα με πρόσφατη εκτίμηση των τεχνικών συμβούλων της Lazard, μόνο το κόστος της επένδυσης που θα απαιτείτο για να καταστούν τα τέσσερα αεροσκάφη πλήρως αξιόπλοα, σήμερα θα υπερέβαινε τα 47 εκατ. δολάρια.
protothema
Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση, η πώληση αυτή είναι ενταγμένη στο πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων, προβλέπεται στο Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα Δημοσιονομικής Στρατηγικής και συνιστά υποχρέωση της χώρας, αφού είχε αποφασιστεί έπειτα από δημόσιο διαγωνισμό, ο οποίος έληξε με επιτυχία τον περασμένο Αύγουστο, αλλά δεν είχε ολοκληρωθεί μέχρι σήμερα.
Στο διαγωνισμό αυτό πλειοδότης ανακηρύχθηκε η εταιρεία Apollo Aviation Group, η οποία και προσέφερε το μεγαλύτερο τίμημα (40,4 εκατ. δολάρια) μεταξύ των εταιρειών που συμμετείχαν στην τελική φάση της διαδικασίας.
Οι άλλες τρεις εταιρείες που συμμετείχαν στην τελική φάση της διαδικασίας ήταν η AerSale Inc. (35 εκατ. δολάρια), η AAR Corp. (33,6 εκατ. δολάρια) και η Universal Asset Management Inc. (24,04 εκατ. δολάρια).
Σημειώνεται ότι, από το Σεπτέμβριο του 2009 έως σήμερα, την καθημερινή διαχείριση και επίβλεψη των αεροσκαφών (στάθμευση, ασφάλιση, ελάχιστη συντήρηση κλπ.) ασκεί η υπό εκκαθάριση εταιρεία «Ολυμπιακές Αερογραμμές», με βάση σχετική σύμβαση που έχει υπογράψει με το ελληνικό Δημόσιο.
Σύμφωνα με πρόσφατη εκτίμηση των τεχνικών συμβούλων της Lazard, μόνο το κόστος της επένδυσης που θα απαιτείτο για να καταστούν τα τέσσερα αεροσκάφη πλήρως αξιόπλοα, σήμερα θα υπερέβαινε τα 47 εκατ. δολάρια.
protothema
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου