facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

Η πρώτη σύμβαση με τη "νέα" Siemens

Από Βορίδη στη Βουλή..

Σχεδόν δύο χρόνια μετά την αποκάλυψη του σκανδάλου των «μαύρων ταμείων» της Siemens, και το «πάγωμα» κάθε συναλλαγής του ελληνικού δημοσίου με την γερμανική εταιρεία, ο υπουργός Μεταφορών ενημέρωσε το κοινοβούλιο ότι η νέα σύμβαση του υπουργείου με την εταιρεία που θα «απελευθερώσει» τους επτά νέους σταθμούς του ΜΕΤΡΟ είναι έτοιμη.

Αναλυτικά, ο κ. Βορίδης εκτίμησε πως οι προεκτάσεις του Μετρό θα δοθούν στο επιβατικό κοινό σε περίπου 15 μήνες (σ.σ. η Αττικό Μετρό αναφέρει ότι η νέα σύμβαση έχει συμβατικά προβλεπόμενη διάρκεια 23,5 μήνες) και ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 41,4 εκατομμύρια ευρώ.

Επιπροσθέτως, σύμφωνα με ανακοίνωση της Αττικό Μετρό η ανάθεση του έργου «υλοποίησης του συστήματος σηματοδότησης των επεκτάσεων του Μετρό προς το Ελληνικό, Ανθούπολη και Χαϊδάρι» στην εταιρεία Siemens αποτελεί «μονόδρομο» καθώς δεν θα μπορούσε να επιλεγεί άλλος πάροχος «λόγω αποκλειστικής τεχνολογίας».

Να σημειωθεί ότι ο κ. Βορίδης, αναλαμβάνοντας τα καθήκοντά του ως υπουργός Μεταφορών, εξήγησε στο κοινοβούλιο την ζημία του ελληνικού δημοσίου από την καθυστέρηση εκτέλεσης του έργου και ζήτησε την έγκριση των κομμάτων προκειμένου να προχωρήσει η «αναγκαστική» συνεργασία με την Siemens. Το γεγονός όμως ότι το ελληνικό δημόσιο θα συνάψει νέα σύμβαση με την γερμανική εταιρεία δεν σημαίνει ότι έχει λήξει και η σχετική διαδικασία των δύο πλευρών προκειμένου να επιτευχθεί εξωδικαστικός συμβιβασμός για τα θέματα που απορρέουν από το σκάνδαλο.

protothema.gr

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news