Ακόμη και με δημόσιους πόρους θα κατασκευαστεί το τμήμα της Ε-65 από Καλαμπάκα έως Γρεβενά διαβεβαίωσε κατά τη συνεδρίαση της Επιτροπής Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής, ο υφυπουργός Υποδομών, Γιάννης Μαγκριώτης.
Απαντώντας στις ερωτήσεις των βουλευτών κ.κ. Μαγκούφη (Τρικάλων), Χαντάβα (Γρεβενών) άφησε να εννοηθεί ότι η αλλαγή της χάραξης του οδικού άξονα Ε-65 θεωρείται δεδομένη, λόγω του γεγονότος ότι η χάραξη από την πλευρά του Αγιόφυλλου είναι οικονομικά συμφερότερη. Επανέλαβε ότι για να συνεχιστούν τα έργα στους πέντε μεγάλους αυτοκινητόδρομους θα πρέπει να λυθεί το γενικότερο πρόβλημα της χώρας που αφορά στη χρηματοδότηση των τραπεζών.
Ειδικά για το θέμα της σύνδεσης του Ε65 με την Εγνατία Οδό ανέφερε ότι: «Το συγκεκριμένο έργο, δεν είναι ανταποδοτικό έργο, δηλαδή, δεν βγάζει με τη δημόσια συμμετοχή, το κόστος κατασκευής και λειτουργίας του, για αυτό και χρηματοδοτείται από τα έσοδα των διοδίων από άλλους οδικούς άξονες. Αυτή τη στιγμή όμως υπάρχει και σε αυτό πρόβλημα. Σε κάθε περίπτωση όμως, το τμήμα του έργου από την Καλαμπάκα έως τα Γρεβενά θα κατασκευαστεί ακόμη και με δημόσιους πόρους».
zougla.gr
Γνωρίζατε ότι υπάρχουν περισσότερα από 2.5 εκατομμύρια Έλληνες που ροχαλίζουν? Το Snore Defense είναι μία από τις λίγες αγωγές κατά του ροχαλητού, οι οποίες πραγματικά δουλεύουν! Πατήστε εδώ
Απαντώντας στις ερωτήσεις των βουλευτών κ.κ. Μαγκούφη (Τρικάλων), Χαντάβα (Γρεβενών) άφησε να εννοηθεί ότι η αλλαγή της χάραξης του οδικού άξονα Ε-65 θεωρείται δεδομένη, λόγω του γεγονότος ότι η χάραξη από την πλευρά του Αγιόφυλλου είναι οικονομικά συμφερότερη. Επανέλαβε ότι για να συνεχιστούν τα έργα στους πέντε μεγάλους αυτοκινητόδρομους θα πρέπει να λυθεί το γενικότερο πρόβλημα της χώρας που αφορά στη χρηματοδότηση των τραπεζών.
Ειδικά για το θέμα της σύνδεσης του Ε65 με την Εγνατία Οδό ανέφερε ότι: «Το συγκεκριμένο έργο, δεν είναι ανταποδοτικό έργο, δηλαδή, δεν βγάζει με τη δημόσια συμμετοχή, το κόστος κατασκευής και λειτουργίας του, για αυτό και χρηματοδοτείται από τα έσοδα των διοδίων από άλλους οδικούς άξονες. Αυτή τη στιγμή όμως υπάρχει και σε αυτό πρόβλημα. Σε κάθε περίπτωση όμως, το τμήμα του έργου από την Καλαμπάκα έως τα Γρεβενά θα κατασκευαστεί ακόμη και με δημόσιους πόρους».
zougla.gr
Γνωρίζατε ότι υπάρχουν περισσότερα από 2.5 εκατομμύρια Έλληνες που ροχαλίζουν? Το Snore Defense είναι μία από τις λίγες αγωγές κατά του ροχαλητού, οι οποίες πραγματικά δουλεύουν! Πατήστε εδώ
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου