Από τα 170 μνημεία για τα οποία ο επισκέπτης πληρώνει αντίτιμο, τα 117 στερούνταν βασικών υπηρεσιών...
Ο επισκέπτης δεν έβρισκε κάποιο φυλλάδιο ενημέρωσης, ερχόταν αντιμέτωπος με θλιβερούς χώρους υγιεινής, αλλά και τα τραγικά της ελληνικής πραγματικότητας, όπως χώροι που είχαν μεν πωλητήριο αλλά δεν είχαν πωλητέα ή πωλητές κ.λπ..
Πέρυσι από το Υπουργείο Πολιτισμού ξεκίνησε μια διαδικασία «αναβάθμισης» όπου οι παρεχόμενες υπηρεσίες κρίθηκε ότι δεν ήταν αντίστοιχες του επιπέδου που έθεσε. Τους καρπούς αυτής της προσπάθειας, ένα χρόνο μετά, παρουσίασε χθες ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Παύλος Γερουλάνος, έχοντας δίπλα τους συνοδοιπόρους αυτής της προσπάθειας, τη γενική γραμματέα του ΥΠΠΟ Λίνα Μενδώνη και τη διευθύντρια του ΤΑΠ Εύα Σημαντώνη.
Το πρόγραμμα έχει διάρκεια τρία χρόνια και έχει τους εξής τρεις στόχους: σε σύντομο χρονικό διάστημα, όλα τα μνημεία που χρεώνουν εισιτήρια να φθάσουν σε σημείο να παρέχουν όλες τις βασικές υπηρεσίες. Ορισμένα εμβληματικά μνημεία, που έχουν τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα, να παρέχουν όλες τις υπηρεσίες και να αναβαθμιστούν στην Α1 κατηγορία. Τέλος να αναβαθμιστούν όλες οι υπηρεσίες. Αυτό το διάστημα, 75 από τα 118 μνημεία που δεν είχαν βασικές υπηρεσίες, απέκτησαν. Αναλυτικά, 77 μνημεία αναβαθμίστηκαν τουλάχιστον κατά μία κατηγορία, 28 απέκτησαν νερό, 17 απέκτησαν δίγλωσσες πινακίδες και 10 απέκτησαν εκπαιδευτικά προγράμματα.
Επίσης συνεργάστηκαν οι υπηρεσίες του υπουργείου με τον «Φάρο τυφλών» για να τυπωθούν φυλλάδια σε μορφή «Braille». Επίσης, το υπουργείο συνεργάστηκε με τους ξενοδόχους της Αθήνας όπου και προμηθεύτηκαν οι ρεσεψιόν και τα δωμάτια καινούργια φυλλάδια στην Αθήνα. Ακόμα με το Τεχνικό Επιμελητήριο για την αναβάθμιση της Σπιναλόγκας. Επίσης συνεργασίες με τους οργανισμούς της τοπικής αυτοδιοίκησης και το Σώμα Ελλήνων Οδηγών. Τέλος προχωράνε τα ηλεκτρονικά εισιτήρια, τα οποία θα δώσουν την ευκαιρία να παρακολουθούμε πολύ καλύτερα την επισκεψιμότητα των μουσείων.
zougla.gr
Γνωρίζατε ότι υπάρχουν περισσότερα από 2.5 εκατομμύρια Έλληνες που ροχαλίζουν? Το Snore Defense είναι μία από τις λίγες αγωγές κατά του ροχαλητού, οι οποίες πραγματικά δουλεύουν! Πατήστε εδώ
Ο επισκέπτης δεν έβρισκε κάποιο φυλλάδιο ενημέρωσης, ερχόταν αντιμέτωπος με θλιβερούς χώρους υγιεινής, αλλά και τα τραγικά της ελληνικής πραγματικότητας, όπως χώροι που είχαν μεν πωλητήριο αλλά δεν είχαν πωλητέα ή πωλητές κ.λπ..
Πέρυσι από το Υπουργείο Πολιτισμού ξεκίνησε μια διαδικασία «αναβάθμισης» όπου οι παρεχόμενες υπηρεσίες κρίθηκε ότι δεν ήταν αντίστοιχες του επιπέδου που έθεσε. Τους καρπούς αυτής της προσπάθειας, ένα χρόνο μετά, παρουσίασε χθες ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Παύλος Γερουλάνος, έχοντας δίπλα τους συνοδοιπόρους αυτής της προσπάθειας, τη γενική γραμματέα του ΥΠΠΟ Λίνα Μενδώνη και τη διευθύντρια του ΤΑΠ Εύα Σημαντώνη.
Το πρόγραμμα έχει διάρκεια τρία χρόνια και έχει τους εξής τρεις στόχους: σε σύντομο χρονικό διάστημα, όλα τα μνημεία που χρεώνουν εισιτήρια να φθάσουν σε σημείο να παρέχουν όλες τις βασικές υπηρεσίες. Ορισμένα εμβληματικά μνημεία, που έχουν τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα, να παρέχουν όλες τις υπηρεσίες και να αναβαθμιστούν στην Α1 κατηγορία. Τέλος να αναβαθμιστούν όλες οι υπηρεσίες. Αυτό το διάστημα, 75 από τα 118 μνημεία που δεν είχαν βασικές υπηρεσίες, απέκτησαν. Αναλυτικά, 77 μνημεία αναβαθμίστηκαν τουλάχιστον κατά μία κατηγορία, 28 απέκτησαν νερό, 17 απέκτησαν δίγλωσσες πινακίδες και 10 απέκτησαν εκπαιδευτικά προγράμματα.
Επίσης συνεργάστηκαν οι υπηρεσίες του υπουργείου με τον «Φάρο τυφλών» για να τυπωθούν φυλλάδια σε μορφή «Braille». Επίσης, το υπουργείο συνεργάστηκε με τους ξενοδόχους της Αθήνας όπου και προμηθεύτηκαν οι ρεσεψιόν και τα δωμάτια καινούργια φυλλάδια στην Αθήνα. Ακόμα με το Τεχνικό Επιμελητήριο για την αναβάθμιση της Σπιναλόγκας. Επίσης συνεργασίες με τους οργανισμούς της τοπικής αυτοδιοίκησης και το Σώμα Ελλήνων Οδηγών. Τέλος προχωράνε τα ηλεκτρονικά εισιτήρια, τα οποία θα δώσουν την ευκαιρία να παρακολουθούμε πολύ καλύτερα την επισκεψιμότητα των μουσείων.
zougla.gr
Γνωρίζατε ότι υπάρχουν περισσότερα από 2.5 εκατομμύρια Έλληνες που ροχαλίζουν? Το Snore Defense είναι μία από τις λίγες αγωγές κατά του ροχαλητού, οι οποίες πραγματικά δουλεύουν! Πατήστε εδώ
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου