facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Σάββατο 6 Ιουλίου 2024

Φειδίας Παναγιώτου: Αποκάλυψε πόσα παίρνει ως ευρωβουλευτής (βίντεο)

Τα νερά του Ευρωπαϊκού Κοινοβούλιο έχει ταράξει ο Κύπριος TikToker, Φειδίας Παναγιώτου, από τότε που εξελέγη ως ευρωβουλευτής. Έτσι, σε βίντεο που ανήρτησε την Παρασκευή (05/07) στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποκάλυψε τον μισθό ενός ευρωβουλευτή.

Συγκεκριμένα, ο Φειδίας Παναγιώτου είπε στο βίντεο που δημοσίευσε στα Αγγλικά το εξής: «Αρχικά, παίρνω 8.000 ευρώ στην τσέπη μου και επιπρόσθετα, κάθε ημέρα εργασίας, δηλαδή κάθε μέρα που έρχομαι στο Κοινοβούλιο και υπογράφω, παίρνω επιπλέον 350 ευρώ, το οποίο είναι λίγο περίεργο».

Ακόμα, ο ίδιος ανέφερε: «Εκτός αυτού, λαμβάνω 30.000 ευρώ τον μήνα για τον μισθό της ομάδας μου. Επιπλέον, μπορώ να έχω ένα γραφείο στη χώρα μου και για αυτό έχω προϋπολογισμό από το Κοινοβούλιο ως και 5.000 ευρώ».

Εν συνεχεία, ο Φειδίας Παναγιώτου είπε: «Επιπλέον με όλα αυτά, μου δίνονται και 4,000 ευρώ τον μήνα για να προωθήσω την δουλειά που κάνω εδώ στο Κοινοβούλιο. Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο, είναι ότι λαμβάνω 10.000 τον μήνα για να μπορώ να φέρω κόσμο στο Κοινοβούλιο και να του εξηγήσω τι κάνουμε εδώ. Υπάρχει και πλήθος προνομίων, όπως ένας οδηγός στις Βρυξέλλες, εισιτήρια για να πηγαινοέρχομαι στην Κύπρο και άλλα πολλά που φθάνουν περίπου τις 60.000. Πιστεύετε ότι πληρωνόμαστε πολύ ή λίγο;».

ieidiseis 

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news