Από την άλλη πλευρά, είναι δεδομένη η αύξηση της τιμής των καινούργιων Ι.Χ., αλλά και το κόστος επισκευής τους σε περίπτωση ατυχήματος ή βλάβης. Αυτό το βιώνουμε και στη χώρα μας, όπου η σταδιακή εφαρμογή του GSR2 έχει συμβάλλει σημαντικά στην άνοδο των τιμών των καινούργιων επιβατικών οχημάτων κατά περίπου 2.000 ευρώ, αλλά και στην εξαφάνιση από την αγορά των φθηνότερων βασικών εκδόσεων, καθώς όλα τα Ι.Χ. εισάγονται πλέον με πλούσιους -και ακριβούς- εξοπλισμούς. Να σημειώσουμε χαρακτηριστικά, ότι πριν περίπου τέσσερα χρόνια κόστιζε το μέσο καινούργιο Ι.Χ. στην Ελλάδα περίπου 19.000 ευρώ και σήμερα κυμαίνεται γύρω στις 30.000 ευρώ, άρα μιλάμε για μια αύξηση άνω του 40% και κοντά στο 50%.
Τα 8 νέα υποχρεωτικά συστήματα του GSR2 είναι τα εξής:
-
To σήμα έκτακτης ανάγκης ESS.
-
Η προεγκατάσταση αλκοολόμετρου ALC.
-
Το σύστημα ελέγχου και προειδοποίησης κόπωσης και υπνηλίας του οδηγού DDR-AW.
-
Το σύστημα ελέγχου πίεσης του αέρα των ελαστικών ΤΡΜS.
-
Το έξυπνο σύστημα ελέγχου ταχύτητας ISA.
-
Το σύστημα ανίχνευσης σε όπισθεν πορεία REV.
-
Το σύστημα προειδοποίησης σύγκρουσης με πεζούς και ποδηλάτες PCW.
-
Το σύστημα ελέγχου νεκρής γωνίας BLIS.
ieidiseis
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου