facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Χριστός Ανέστη!!!

Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά! 
Η Ανάσταση του Κυρίου να φέρει και Ανάσταση στις ψυχές μας!!! 
Σας εύχομαι υγεία σε εσάς και στις οικογένειές σας.!

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Παρασκευή 3 Νοεμβρίου 2023

Αχιλλέας Μπέος: «Όταν ο Λιάγκας και η Σκορδά είπαν ότι δεν θέλουν να γίνει γκέι το παιδί τους, δεν υπήρχε ομοφοβία;»

Ο επανεκλεγείς δήμαρχος Βόλου, Αχιλλέας Μπέος, έδωσε την πρώτη του τηλεοπτική συνέντευξη μετά την εκλογή του στην εκπομπή «TLive» με την Τατιάνα Στεφανίδου. Εκεί μίλησε για όλα, ενώ αναφέρθηκε και στον Στέφανο Κασσελάκη και όλα όσα είπε για τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ.

Όταν ερωτήθηκε από την παρουσιάστρια για τον λόγο που προέβη σε εκείνες τις δηλώσεις κατά του Στέφανου Κασσελάκη, ο ίδιος είπε πως «ελευθερία λόγου και έκφρασης δεν έχετε μόνο εσείς οι δημοσιογράφοι, είναι για όλο τον κόσμο. Και εγώ έχω το δικαίωμα να εκφραστώ ελεύθερα. Με τη συγκεκριμένη δήλωση, ο μόνος που βλάφτηκε ήμουν εγώ και κανένας άλλος. Δεν ήταν λάθος, εξέφρασα μία αλήθεια, μία πεποίθηση. Με το συγκεκριμένο ποσοστό των ανθρώπων, δεν έχω κανένα πρόβλημα και η προσωπική ζωή τους δεν με αφορά» είπε αρχικά ο Αχιλλέας Μπέος.

Στη συνέχεια, για εκείνο το περιστατικό, ο ίδιος ανέφερε:

«Όμως, δεν θα μου επιβληθούν, να αποδεχτώ με το έτσι θέλω μια μερίδα ανθρώπων. Τελεία και παύλα. Και ούτε οι λίγοι, θα γίνουν πολλοί. Είμαι Έλληνας, χριστιανός ορθόδοξος και δεν μπορούν να μου επιβάλλουν να αποδεχτώ αυτό το θέμα. Ξεκάθαρα πράγματα. Κι όταν ένας αρχηγός αξιωματικής αντιπολίτευσης να δηλώνει ότι θέλει δύο αγόρια, δηλαδή θα επιλέξει το φύλο του παιδιού του; Το κορίτσι θα το πνίξεις; Αυτές οι δηλώσεις θέλανε κριτική. Εγώ απάντησα ειλικρινέστατα αυτό που αισθάνομαι εγώ και πολύς κόσμος δεν μπορεί να πει. Το είπα εγώ με τον τρόπο το δικό μου, είμαι ειλικρινής. Τον αδίκησα τον εαυτό μου».

Για τα σχόλια που έκαναν όλοι σχετικά με τις δηλώσεις του Στέφανου Κασσελάκη και τα δύο αγόρια που θέλει να αποκτήσει με τον σύζυγό του, ο Αχιλλέας Μπέος είπε πως «το ίδιο πράγμα είπαμε αλλά οι άλλοι το είπαν πιο κομψά. Εγώ λοιπόν είμαι λαϊκός άνθρωπος και εξέφρασα την αντίθεσή μου σε αυτά που είπε ο Στέφανος Κασσελάκης. Για μένα αυτό το θέμα έχει τελειώσει, το ξαναλέω. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τους συγκεκριμένους ανθρώπους. Καλά κάνουν, έχω πολλούς φίλους. Ήταν λάθος».

Για να υπερασπιστεί ακόμα πιο σθεναρά τον εαυτό του, ο Αχιλλέας Μπέος είπε πως «το ίδιο πράγμα είπε και πριν από 2-3 χρόνια ο Γιώργος Λιάγκας και η Φαίη Σκορδά, ότι ‘’εγώ το παιδί μου δεν θέλω να γίνει γκέι’’. Εκεί δεν υπάρχει ομοφοβία; Εγώ είμαι ομοφοβικός; Το είπε δημόσια στην τηλεόραση ο Γιώργος Λιάγκας και η Φαίη Σκορδά ότι δεν θέλει το παιδί του να γίνει γκέι. Και δεν το είπε μία, αλλά 15 φορές. Παίζει παντού διαδικτυακά».

Για το συγκεκριμένο θέμα, ο Αχιλλέας Μπέος κατέληξε πως «θα μπορούσα να το έχω πει διαφορετικά, να τον αποκαλέσω γκέι ή ομοφυλόφιλο και να μην συνέβαινε τίποτα. Μην κοιτάμε τους τύπους αλλά να κοιτάμε την ουσία. Αυτή είναι η άποψή μου. Δεν είχα πρόθεση να θίξω το κομμάτι αυτών των ανθρώπων. Έκανα επίθεση στον συγκεκριμένο άνθρωπο που ήρθε ως αρχηγός κόμματος και είπε αυτά που είπε. Ήταν πιο σοβαρά αυτά που είπε (σ.σ. για τα παιδιά που θέλει να αποκτήσει με τον σύντροφό του), παρά αυτά που είπα εγώ. Και για πολύ κόσμο».

newsbeast

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news