facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Χριστός Ανέστη!!!

Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά! 
Η Ανάσταση του Κυρίου να φέρει και Ανάσταση στις ψυχές μας!!! 
Σας εύχομαι υγεία σε εσάς και στις οικογένειές σας.!

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Πέμπτη 10 Αυγούστου 2023

«Να πάτε να φυλάξετε κάποια γειτονιά» - Η απάντηση του εισαγγελέα Τσορμπατζόγλου στην ΕΛΑΣ

«Να πάτε να φυλάξετε κάποια γειτονιά. Εγώ βασίζομαι στο νόμο και στο πιστόλι μου»!

Με αυτά τα λόγια - σύμφωνα με πληροφορίες - απάντησε ο Εισαγγελέας Εφετών Αιγαίου Οδυσσέας Τσορμπατζόγλου, στην πρόταση της Αστυνομικής Διεύθυνσης Προστασίας Υψηλών Προσώπων, να του παρέχει 24ωρη αστυνομική φύλαξη, με δύο αστυνομικούς.

Κατά τις ίδιες πηγές, όταν ο Εισαγγελέας, ο οποίος επέβαλλε τη νομιμότητα στη Μύκονο, προχωρώντας σε κατεδαφίσεις αυθαιρέτων σε εμβληματικά καταστήματα, δέχτηκε πρόταση, για διαρκή φύλαξη, την αρνήθηκε κατηγορηματικά λέγοντας:

«Να πάτε να φυλάξετε κάποια γειτονιά. Εγώ βασίζομαι στο νόμο και στο πιστόλι μου».

Ο Εισαγγελέας, που άνοιξε πανελληνίως το δρόμο και για το κίνημα της πετσέτας, απελευθερώνοντας παραλίες στις Κυκλάδες, απαντώντας στην πρόταση, που του έγινε για 24ωρη φύλαξη, πρόσθεσε και τα εξής:

«Εξαλλου είμαι Εισαγγελέας και Εθνοφύλακας. Και αποστολή μου είναι να προστατεύω. Οχι να με προστατεύουν. Λυπάμαι, που το λέω, αλλά η φύλαξη από αστυνομικούς έχει καταντήσει να είναι στοιχείο πρεστίζ και κοινωνικής καταξίωσης, για πολλούς και πολλές στον κλάδο μας»!

ieidiseis

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news