Χιλιάδες επιβάτες αποκλείστηκαν στο εξωτερικό μετά την ακύρωση τη Δευτέρα 1500 πτήσεων από και προς την Βρετανία, ενώ η διατάραξη των προγραμμάτων συνεχίστηκε και την Τρίτη. Το γεγονός ότι πρόκειται για περίοδο αιχμής στις μετακινήσεις των ταξιδιωτών σημαίνει ότι σε αυτούς που επηρεάστηκαν δεν προσφέρονται εναλλακτικές πτήσεις για μέρες.
Ο διευθύνων σύμβουλος της NATS Μάρτιν Ρολφ σημείωσε σήμερα ότι το τεχνικό πρόβλημα προκλήθηκε από σχέδιο πτήσης που δεν ήταν “επαρκώς τυπικό”.Το πρόβλημα αυτό έχει έκτοτε διορθωθεί, υπογράμμισε. “Εργαστήκαμε απίστευτα σκληρά από την ώρα που αποκαταστήσαμε τη λειτουργία της υπηρεσίας τη Δευτέρα για να εξασφαλίσουμε ότι αυτού του είδους το περιστατικό δεν θα μπορεί να προκύψει ξανά”, δήλωσε σήμερα στο BBC.
Η Ryanair επέκρινε την NATS ότι δεν διέθετε εφεδρικό σύστημα. Οι αεροπορικές εταιρείες αγωνίζονται τώρα να βοηθήσουν για την επιστροφή των ταξιδιωτών.Ο Ρολφ πρόσθεσε ότι η NATS προσπαθεί να βοηθήσει τις αεροπορικές εταιρείες.
“Βρισκόμαστε σε απίστευτα στενή συνεργασία μαζί τους για να διασφαλίσουμε ότι τους βοηθάμε να ανακάμψουν όσο πιο γρήγορα μπορούν και όσο πιο αποτελεσματικά μπορούν”, κατέληξε.
Ο επικεφαλής της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών (IATA) Γουίλι Γουόλς δήλωσε παράλληλα σήμερα στο BBC ότι το κόστος του προβλήματος αυτού για τις αεροπορικές εταιρείες είναι πιθανόν να φτάσει περί τα 100 εκατομμύρια στερλίνες (περίπου 116 εκατομμύρια ευρώ).
Πάνω από 1.500 πτήσεις ακυρώθηκαν τη Δευτέρα –δημόσια αργία σε τμήματα της Βρετανίας και μια από τις μέρες με μεγάλη ταξιδιωτική κίνηση, καθώς οι σχολικές διακοπές πλησιάζουν στο τέλος τους –όταν οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας αναγκάστηκαν να εισάγουν χειροκίνητα τα σχέδια πτήσεων μετά το τεχνικό πρόβλημα που έπληξε τη δυνατότητα αυτόματης επεξεργασίας των σχεδίων πτήσεων. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα χιλιάδες επιβάτες να μείνουν καθηλωμένοι σε αεροδρόμια στην Ευρώπη και πέραν αυτής.
newsit
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου