Σύμφωνα με τον ίδιο, ολοκληρώθηκε η διαιτησία για το τμήμα στο οποίο συναντάται ο άξονας με τον σιδηρόδρομο. Πρόκειται για το σημείο στο οποίο βρίσκεται πριν τη σήραγγα Όθρυος (στο 21,8 χλμ. του άξονα) και το οποίο είναι ο κρίκος μεταξύ του πεδινού και του ορεινού τμήματος του νότιου τμήματος του Ε65 και για το οποίο αποφασίστηκε αλλαγή της χάραξης, με αποτέλεσμα τα έργα πλέον να προχωρούν κανονικά.
Η παραπάνω εξέλιξη αποζημιώνει την ΤΕΡΝΑ, που αποτελεί ανάδοχο του έργου και ταυτόχρονα επισπεύδει την ολοκλήρωση του άξονα. Σήμερα η πρόοδος των έργων στο νότιο τμήμα έχει ξεπεράσει το 90%, στο βόρειο τμήμα η πρόοδος είναι 22%, ενώ για το τμήμα Τρίκαλα-Καλαμπάκα μήκους 25 χλμ., στόχος είναι να παραδοθεί έως το τέλος του 2023.
Από τα συνολικά 32,5 χιλιόμετρα του νότιου τμήματος, έχει παραδοθεί στην κυκλοφορία το νότιο άκρο από τη Λαμία μέχρι τον Ανισόπεδο Κόμβο Καρπενησίου, μήκους 14,5 χιλιομέτρων. Παράλληλα έχει ολοκληρωθεί η διάνοιξη της Σήραγγας Όθρυος μήκους περίπου 3 χλμ., με την πρόοδο να είναι στο 99,5%.
Το βόρειο τμήμα είναι μήκους 70,5 χιλιομέτρων, οι εργασίες ξεκίνησαν το 2021 και εκτιμάται ότι θα διαρκέσουν 36 μήνες, δηλαδή περίπου μέχρι το τέλος του 2024. Τα έργα στο βόρειο τμήμα είναι προϋπολογισμού 442 εκατ. ευρώ και καλύπτονται από το Ταμείο Ανάκαμψης.
euro2day
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου