Αυτό διαπιστώθηκε μετά από δοκιμή δέκα ηλεκτρικών οχημάτων που διεξήγαγε το περιοδικό «What car».
Έγινε με την πλήρη φόρτιση των οχημάτων πριν τα αφήσουν όλη τη νύχτα σε θερμοκρασίες που κυμαίνονται από μηδέν έως δύο βαθμούς, γράφουν οι «The Times».
Στη συνέχεια, τα αυτοκίνητα οδηγήθηκαν σε χώρο δοκιμών σε διαφορετικούς τύπους δρόμων και οδηγικών συνθηκών μέχρι να σταματήσουν.
Το περιοδικό διαπίστωσε ότι η Funky Cat First Edition είχε τη μεγαλύτερη απόκλιση μεταξύ της διαφημιζόμενης αυτονομίας και της πραγματικής χιλιομετρικής απόστασης σε κρύο καιρό, με το πεντάθυρο hatchback, κατασκευασμένο από την China’s Ora, να ισχυρίζεται ότι είχε αυτονομία 193 μίλια (310 χλμ.) αλλά σταμάτησε λίγο μετά από 130 μίλια (209χλμ.) κατά τη διάρκεια δοκιμής, ή 33% λιγότερο από ό, τι διαφημίζεται.
Το Megane E-Tech της Renault είχε απόκλιση 32% και το αυτοκίνητο που πλησίασε περισσότερο στη διαφημιζόμενη προσφορά του ήταν το Nissan Aria, με απόκλιση 16%, αναφέρει το Tanjug.
Το Tesla Model I ήταν στη δεύτερη θέση με 18%.
Ο Will Nightingale, ο οποίος ηγήθηκε της ομάδας δοκιμών, είπε ότι η δοκιμή «σχεδιάστηκε για να δώσει στους αγοραστές αυτοκινήτων την πιο ξεκάθαρη κατανόηση του πόσα μίλια θα μπορούν συνήθως να διανύσουν σε χειμερινές βρετανικές συνθήκες».
Η εταιρεία με έδρα το Σιάτλ δοκίμασε την απώλεια ισχύος της μπαταρίας σε 7.000 αυτοκίνητα σε θερμοκρασίες μεταξύ -7 και -1 βαθμούς.
Το όχημα με τις καλύτερες επιδόσεις ήταν το Jaguar I-Pace, το οποίο είχε εκτιμώμενη απώλεια αυτονομίας 3%, αλλά το Volkswagen ID.4 είχε απώλεια αυτονομίας 30%.
Από το 2030, η πώληση νέων αυτοκινήτων βενζίνης και ντίζελ και
φορτηγών θα απαγορευτεί στη Μεγάλη Βρετανία και η απαγόρευση θα ισχύει
και για τα υβριδικά οχήματα από το 2035.
ertnews
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου