facebook-twiter

Ηλεκτρονικος συμβουλος ψηφου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ειδήσεις <--> Σφοδρές χιονοπτώσεις στις ελβετικές και τις γαλλικές Άλπεις εν μέσω άνοιξης - Δείτε εικόνες  <--> ΕΟΔΥ: 2 ακόμη θάνατοι ασθενών με γρίπη, 1 θάνατος ασθενούς με CoViD  <--> Ληγμένα κρέατα, μουχλιασμένα τυριά και αλλοιωμένη φέτα σε σκουριασμένους τενεκέδες κατέσχεσε η Περιφέρεια Αττικής  <--> ΕΛ.ΑΣ: «Αυτό το Πάσχα βάφουμε κόκκινα μόνο τα αβγά» – Το μήνυμα για την οδική ασφάλεια  <--> Ανακαλεί από τα ράφια μπάρες πρωτεϊνης ο ΕΦΕΤ  <--> «Με τον χάρτη των Ελλήνων δεν θα μπορούμε να κολυμπάμε ούτε στο Αϊβαλί ούτε στη Σμύρνη» – Οι αντιδράσεις στην Τουρκία  <--> Έκλεψαν πορτοφόλι και… ψώνιζαν με την κάρτα του θύματος – Συνελήφθησαν 28χρονος και 21χρονη στο Ρέθυμνο  <--> «Τον χτυπούσαν στο κεφάλι και του έσκισαν την μπλούζα»: Άγριο bullying σε 12χρονο στη Νέα Φιλαδέλφεια  <--> Εγνατία Οδός: Τροχαίο στη σήραγγα Δρίσκου – Η Πυροσβεστική απεγκλώβισε δύο άτομα, έχει διακοπεί η κυκλοφορία  <--> «Άνοιξαν» οι κάμερες της Εγνατίας Οδού – Τι έχουν καταγράψει για το τροχαίο δυστύχημα στα διόδια    ΔΗΜΟΣΙΟ ΓΡΑΝΑΖΙ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2023

Δεξαμενόπλοια που ελέγχονται από τα ΗΑΕ, την Κίνα, την Ινδία και τη Ρωσία μετέφεραν πάνω από το 60% του ρωσικού πετρελαίου

Η ναυλαγορά των δεξαμενόπλοιων ξεκίνησε τη χρονιά με το… λάθος πόδι. Ο δείκτης BDTI καλωσόρισε το 2023 με πτώση σχεδόν 26% την πρώτη εβδομάδα κλείνοντας στις 1.391 μονάδες, ενώ ο δείκτης BCTI είχε τεράστια πτώση 50% από εβδομάδα με εβδομάδα (44% την πρώτη ημέρα διαπραγμάτευσης του έτους) και έκλεισε στις 1.068 μονάδες.

«Οι περισσότεροι αναλυτές πιστεύουν ότι το ξέσπασμα του Covid στην Κίνα έχει παίξει τεράστιο ρόλο σε αυτή την πτώση, καθώς η ζήτηση πλοίων κινείται σε χαμηλότερα επίπεδα και οι τιμές πιέζονται προς τα κάτω. Τα κέρδη των δεξαμενόπλοιων αργού πετρελαίου αμβλύνονται κυρίως λόγω της αδύναμης κινεζικής ζήτησης πετρελαίου, καθώς τα κινεζικά διυλιστήρια αγοράζουν πετρέλαιο από το εξωτερικό και προσπαθούν να βασίζονται κυρίως στα αποθέματά τους» τονίζουν οι αναλυτές του ναυλομεσιτικού οίκου Xclusiv Shipbrokers:

«Εν τω μεταξύ, οι ρωσικές εξαγωγές αργού πετρελαίου συρρικνώνονται όχι μόνο προς τη δυτική Ευρώπη και τη Μεσόγειο αλλά και προς την Ασία. Όμως η Ρωσία δεν σκύβει το κεφάλι, αλλά αντίθετα προσπαθεί να προωθήσει περισσότερο αργό πετρέλαιο που παράγεται στην Αρκτική προς την Ινδία παρέχοντας μεγάλες εκπτώσεις. Σε μια προσπάθεια να βρει εναλλακτικές διαδρομές για το πετρέλαιο της
Αρκτικής μετά την εισαγωγή από την Ευρωπαϊκή Ένωση, τα κράτη της G7 και την Αυστραλία του ανώτατου ορίου τιμών στο ρωσικό πετρέλαιο τον Δεκέμβριο, επιπλέον του εμπάργκο της ΕΕ στο ρωσικό αργό πετρέλαιο μέσω θαλάσσης, η Ρωσία το πουλάει στην Ινδία με μεγάλες εκπτώσεις».

Οι εξαγωγές αργού της Αρκτικής προς την Ινδία αυξάνονται σταθερά από τον Μάιο, με ρεκόρ 6,67 εκατ. βαρέλια που φορτώθηκαν τον Νοέμβριο και 4,1 εκατ. βαρέλια τον Δεκέμβριο, όπως έδειξαν πρόσφατα στοιχεία. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι δεξαμενόπλοια που ελέγχονται από εταιρείες στα ΗΑΕ, την Κίνα, την Ινδία και τη Ρωσία μετέφεραν πάνω από το 60% του ρωσικού πετρελαίου από τις 5 Δεκεμβρίου, ποσοστό υπερδιπλάσιο από το προηγούμενο πριν από το εμπάργκο της ΕΕ, σύμφωνα με πηγές πετρελαϊκών εταιρειών.

newmoney

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news