facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Χρόνια Πολλά σε όλους από το ΔΗΜΟΣΙΟ ΓΡΑΝΑΖΙ

Ευχόμαστε σε όλους Καλά Χριστούγεννα με αγάπη, υγεία και αισιοδοξία! Σας ευχόμαστε Χρόνια Πολλά και κάθε δυνατή ευτυχία για το νέο έτος!

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Παρασκευή 13 Μαΐου 2022

Μύκονος: Κακές κριτικές για το μαγαζί που χρέωσε 600 ευρώ για καβουροπόδαρα

Τελειωμό δεν έχουν οι κακές κριτικές για το μαγαζί της Μυκόνου που χρέωσε 600 ευρώ σε Αμερικανίδα τουρίστρια. Η πελάτισσα είχε παραγγείλει μία μερίδα καβουροπόδαρα και δύο κοκτέιλ.

Η ίδια η Αμερικανίδα τουρίστρια ισχυρίζεται ότι οι υπεύθυνοι του συγκεκριμένου εστιατορίου της Μυκόνου, της χρέωσαν 520 ευρώ γι’ αυτά που είχε καταναλώσει και με φιλοδώρημα 78 ευρώ, που ελήφθη χωρίς την έγκρισή της!

Οι κριτικές που έχουν αναρτηθεί σε γνωστή πλατφόρμα αξιολόγησης είναι συνολικά 1.326, ενώ την τελευταία εβδομάδα έχουν γίνει 14 αξιολογήσεις που όλες τους κάνουν λόγο για μία «επιχείρηση-απάτη».

Ένας Αμερικανός τουρίστας, σε αναρτημένη κριτική του στην ίδια πλατφόρμα, αναφέρει ότι αρχικά τους προσέφεραν δωρεάν κρεβάτια αρκεί να έπιναν τουλάχιστον ένα ποτό ο καθένας και όταν ζήτησε τον λογαριασμό, τού είπαν ότι έπρεπε να μπει μέσα στο μαγαζί για να πληρώσει. Σύμφωνα με τον τουρίστα, ο λογαριασμός ήταν σχεδόν 500 ευρώ και είχαν συμπεριλάβει και φαγητά που οι ίδιοι δεν είχαν παραγγείλει. Τα πράγματα έγιναν ακόμα πιο δύσκολα όταν προσπάθησε να επιστρέψει στην ξαπλώστρα για να δει το μενού και τις τιμές, καθώς σύμφωνα με την ανάρτησή του, το προσωπικό τον εμπόδισε και τον πήγε ξανά μέσα στο μαγαζί, πιάνοντάς του τα χέρια, με τον τουρίστα να χαρακτηρίζει το περιστατικό ως σαφή τακτική εκφοβισμού.

Μάλιστα σύμφωνα με τον Αμερικανό επισκέπτη, ένας από το προσωπικό είπε στη σύντροφό του να πάνε στο πίσω μέρος για να το «τακτοποιήσουν», και τότε τρομοκρατήθηκαν. Τελικά αναγκάστηκαν να πληρώσουν με την πιστωτική τους κάρτα αλλά η μέρα τους, όπως γράφει στην κριτική, καταστράφηκε εντελώς.

Μύκονος: Οι καταγγελίες πέφτουν «βροχή» 

«Είναι κλέφτες» λέει σε άλλη κριτική ένας Γάλλος τουρίστας, ο οποίος αναρτώντας και την φωτογραφία με τον υπέρογκο λογαριασμό, ενημερώνει τους μελλοντικούς επισκέπτες της Μυκόνου ότι στο συγκεκριμένο μαγαζί, παρά το γεγονός ότι τους είπαν ότι οι ξαπλώστρες είναι δωρεάν, τελικά κάθισαν σε πουφ και για δύο κοκτέιλ πλήρωσαν 116 ευρώ!

Μία Αμερικανίδα από το Σιάτλ αναφέρει στην ίδια γνωστή πλατφόρμα αξιολόγησης ότι είχε πάει και εκείνη στο συγκεκριμένο εστιατόριο μαζί με 5 φίλες της. Συγκεκριμένα αναφέρει ότι μπόρεσαν να δουν πάρα πολύ γρήγορα το μενού, καθώς σύμφωνα με την τουρίστρια το προσωπικό έσπευσε να πάρει τον κατάλογο από τα χέρια τους. Όταν ήρθε η ώρα του λογαριασμού η απόδειξη έγραφε 1.500 ευρώ!

Τότε σύμφωνα με την Αμερικανίδα, το προσωπικό τούς είπε ότι αυτά ήταν η ελάχιστη παραγγελία και ότι θα έπρεπε να το γνωρίζουν. Επιπλέον η τουρίστρια αναφέρει στην κριτική της ότι οι άνθρωποι του μαγαζιού τις φοβέρισαν να πληρώσουν και τις περικύκλωσαν… Μάλιστα όπως περιγράφει, αργότερα έμαθαν ότι είναι γνωστοί γι’ αυτά που κάνουν στο μαγαζί με τους πελάτες και η οποιαδήποτε κλήση προς την αστυνομία θα ήταν δώρο-άδωρο.

«60 ευρώ για 1 ποτό» αναφέρει σε άλλη κριτική στη συγκεκριμένη πλατφόρμα αξιολογήσεων ένας τουρίστας, ο οποίος όταν αρνήθηκε να πληρώσει το ποσό, τότε σύμφωνα με την ανάρτησή του, τον απείλησαν ότι θα καλέσουν την αστυνομία, η οποία όμως δεν κατέφθασε ποτέ στο εστιατόριο.

Σε άλλη ανάρτηση, ένας τουρίστας γράφει τα εξής: «Απλώς μην πάτε εκεί, είναι κλέφτες, δεν βλέπετε τις τιμές μέχρι να έρθει η ώρα να πληρώσετε. Αν αμφισβητήσετε το ποσό και πείτε κάτι, τότε αρχίζουν οι απειλές, και αν καλέσετε την αστυνομία απλά δεν έρχονται».

Μύκονος: Καταγγέλλουν εξωφρενικές τιμές 

Άλλοι τουρίστες στο νησί της Μυκόνου πλήρωσαν στο συγκεκριμένο εστιατόριο 600 ευρώ για ένα λαβράκι, ψητό χταπόδι και μία μπύρα. Όπως αναφέρει στη διαδικτυακή πλατφόρμα, το μενού δεν εξηγήθηκε σωστά και ο σερβιτόρος τούς πίεσε να παραγγείλουν αστακό, γαρίδες και ψάρια που ήταν όλα εκτός καταλόγου.

Μετά από τη θύελλα αντιδράσεων στην ιντερνετική πλατφόρμα, ενημερώθηκαν αρκετοί προηγούμενοι πελάτες του μαγαζιού και πλέον αναρτούν τη δική τους εμπειρία. Αν και δεν είχε εκφράσει κάποιο παράπονο στη διαδικτυακή ομάδα όταν επισκέφθηκε το εστιατόριο, ένας τουρίστας πλήρωσε 1.400 δολάρια, του φάνηκε καλό το φαγητό αλλά τώρα συνειδητοποίησε το γιατί δεν τους είχαν δώσει μενού οι άνθρωποι του εστιατορίου.

Πέρσι μάλιστα ένας άλλος τουρίστας κατηγορεί το εν λόγω εστιατόριο ότι του πίστωσε και δεύτερη χρέωση 1413,24 δολάρια, πράγμα που συνειδητοποίησε ότι επέστρεψε με τους συνταξιδιώτες του στη χώρα τους. Όπως αναφέρει, τούς τηλεφώνησε, ακουγόταν δυνατά η μουσική και ο άντρας προσποιείτο ότι δεν μπορεί να τον ακούσει και να τον καταλάβει. Μάλιστα ο υπάλληλος τού απάντησε ότι δεν χρεώνουν υπερβολικά και ότι μπορεί να το κυνηγήσει στις αρχές και αμέσως του έκλεισε το τηλέφωνο.

Τα αρνητικά σχόλια πλημμύριζαν και πέρσι τη διαδικτυακή πλατφόρμα αξιολογήσεων για το συγκεκριμένο εστιατόριο, ωστόσο παρά τις κριτικές που έκαναν λόγο για απάτη το μαγαζί πέρσι απαντούσε με ευγενικό τρόπο.

Μύκονος: Τι έλεγαν οι υπεύθυνοι του μαγαζιού

Στην προηγούμενη ανάρτηση οι υπεύθυνοι του εστιατορίου κάνουν λόγο για αναληθή και κακόβουλο ισχυρισμό. «Είναι εξωφρενικό να κάνετε έναν τόσο παράλογο ισχυρισμό. Σας παρακαλούμε να εμπλέξετε την αστυνομία και να κάνετε ό,τι χρειάζεται, γιατί και εμείς θέλουμε να επιλύσουμε αυτό το θέμα το συντομότερο δυνατό. Εφόσον ισχυρίζεστε επίσης ότι υπάρχουν και άλλα άτομα με σχετικές εμπειρίες, θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι πρόκειται για έναν κακόβουλο ισχυρισμό που είναι εντελώς αναληθής».

Τέλος, ένας τουρίστας κατηγορεί την επιχείρηση για μηδενική ποιότητα, χαρακτηρίζοντάς την ως μια τοπική απάτη για τους τουρίστες. «Δεν θα καταλάβετε πώς ο λογαριασμός θα γίνει 300 ευρώ χωρίς κρασιά και με 2 πιάτα, αναφέρει στην πλατφόρμα κριτικών, με τους υπεύθυνους του μαγαζιού να απαντούν ότι δεν είναι δύσκολο να χρεωθούν οι πελάτες με αυτό το ποσό, ενώ εμφανίζονται έκπληκτοι για το αρνητικό σχόλιο για την ποιότητα!

Μάλιστα όπως αναφέρει η ίδια η επιχείρηση στο σχόλιο κάτω από την αναρτημένη αρνητική κριτική αναφέρει «εστιάζουμε στην ποιότητα και έχουμε εργαστεί σκληρά για να δημιουργήσουμε ένα μενού και λίστα που περιλαμβάνει προϊόντα με την υψηλότερη φήμη στην παγκόσμια (και όχι μόνο τοπική) αγορά, επομένως δεν μπορώ να δεχτώ αυτήν την κριτική χωρίς να ζητήσω διευκρινίσεις».

newsit

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news