Όπως τόνισε τις προηγούμενες 100 ημέρες, το 1555 έχει ήδη ανταποκριθεί σε 400.000 κλήσεις και ο μέσος χρόνος αναμονής των πολιτών στο ακουστικό είναι μόλις 15 δευτερόλεπτα τη στιγμή που στο παλαιό τηλεφωνικό κέντρο ξεπερνούσε τα 20 λεπτά.
Ο κ. Δουφεξής δεσμεύτηκε ότι θα καταβληθεί μπόνους στους υπαλλήλους του κέντρου που «πιάνουν» τους στόχους της διεκπεραίωσης των υποθέσεων.
Το μήνυμα του διοικητή είναι το εξής:
Αγαπητοί συνάδελφοι,
Ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης του Πολίτη 1555 τέθηκε σε πλήρη
λειτουργία και αποτελεί πλέον κομμάτι της καθημερινότητας τόσο των
πολιτών όσο και των υπαλλήλων του e-ΕΦΚΑ. Καλύπτει το σύνολο των αναγκών
του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, του e-ΕΦΚΑ, του ΟΑΕΔ
και του ΟΠΕΚΑ.
Κατά τη δοκιμαστική λειτουργία του τις προηγούμενες 100 ημέρες, το
1555 έχει ήδη ανταποκριθεί σε 400.000 κλήσεις , εκ των οποίων οι 280.000
αφορούσαν κλήσεις για θέματα του Φορέα μας. Ο μέσος χρόνος αναμονής των
πολιτών στο ακουστικό είναι μόλις 15 δευτερόλεπτα τη στιγμή που στο
παλαιό τηλεφωνικό κέντρο ξεπερνούσε τα 20 λεπτά.
Όπως ανέφερε ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής
Χατζηδάκης κατά την παρουσίαση του 1555, οι ασφαλισμένοι, συνταξιούχοι
και εργαζόμενοι δεν θα χρειάζεται πλέον να καλούν σε επιμέρους υπηρεσίες
και υποκαταστήματα του Φορέα αλλά έχουν πλέον τη δυνατότητα να
εξυπηρετούνται άμεσα από τον νέο ενιαίο αριθμό εξυπηρέτησης 1555. Στόχος
τόσο του Υπουργείου όσο και της Διοίκησης είναι οι περισσότερες
τηλεφωνικές γραμμές των υποκαταστημάτων να καταργηθούν σταδιακά και το
σύνολο των κλήσεων να περνά υποχρεωτικά μέσα από το 1555. Με αυτόν τον
τρόπο μειώνουμε τον φόρτο εργασίας σας ώστε να εστιάσετε σε άλλα
τρέχοντα και σημαντικά θέματα που αφορούν τους πολίτες.
Παράλληλα, στρατηγικός μας στόχος, για το 2022, είναι αρκετές από
τις υπηρεσίες που παρέχονται και με φυσικό και με ψηφιακό τρόπο να
παρέχονται αποκλειστικά ψηφιακά. Με αυτόν τον τρόπο, οι επισκέψεις στα
υποκαταστήματα θα μειωθεί σημαντικά, αναβαθμίζοντας το επίπεδο
εξυπηρέτησης και βελτιώνοντας παράλληλα και την καθημερινότητα σας.
Η νέα τηλεφωνική γραμμή 1555 αποτελεί την πρώτη επαφή των πολιτών
με τον Φορέα και για τον λόγο αυτό η υποστήριξη του από τους
εργαζομένους είναι ιδιαίτερα σημαντικός. Με γνώμονα τα παραπάνω έχουμε
θεσπίσει κίνητρα-bonus για τους εργαζόμενους εκείνους που απασχολούνται
στο Τμήμα Eξυπηρέτησης Τηλεφωνικά του 1555, εφόσον επιτυγχάνουν
ποσοτικούς στόχους επίλυσης ζητημάτων ασφαλισμένων.
Καλώ όσους επιθυμούν να συμμετάσχουν στο Τμήμα Εξυπηρέτησης
Τηλεφωνικά του 1555 να αξιοποιήσουν τη δυνατότητα και να υποβάλουν την
αίτηση τους μέχρι τις 30/11/2021.
Προτεραιότητα της Διοίκησης και δική μου προσωπικά είναι η
καθημερινή βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης του πολίτη αλλά και των
συνθηκών εργασίας όλων σας ανεξαιρέτως. Το 1555 εξυπηρετεί και τους δυο
αυτούς σκοπούς. Γιατί είναι μια νίκη τόσο των πολιτών όσο και δική σας.
protothema
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου