Η Lidl Ελλάς με βαθιά συναίσθηση της ευθύνης της απέναντι στο κοινωνικό σύνολο, αλλά και εμπνεόμενη από τις διαχρονικές, εταιρικές της αξίες στο πλαίσιο της υπεύθυνης επιχειρηματικότητας, κατανοεί την επιτακτική ανάγκη προστασίας από τον κορωνοϊό Covid-19, αλλά και τη σημαντικότητα τήρησης των απαραίτητων μέτρων, που στόχο έχουν την αντιμετώπισή του
Στο πλαίσιο αυτό, προχώρησε σε δωρεά 120.000 υφασμάτινων μασκών με σκοπό τη διάθεσή τους σε μαθητές Γ’ Λυκείου και εξεταστές, για άμεση αξιοποίηση στις Πανελλαδικές Εξετάσεις του Ιουνίου. Πρόκειται για μάσκες επαναχρησιμοποιούμενες, με έξτρα αντιβακτηριδιακή επίστρωση εσωτερικά.
«Η στήριξη και η φροντίδα των συνανθρώπων μας αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα για εμάς στη Lidl Ελλάς, κάτι που αποδεικνύουμε καθημερινά με πράξεις προς την ελληνική κοινωνία. Γνωρίζουμε πως η μάχη κατά του Covid-19 δεν είναι αγώνας ταχύτητας αλλά μαραθώνιος. Έτσι σε κάθε δύσκολη στιγμή που προκύπτει θεωρούμε καθήκον μας να σταθούμε αρωγός και συμπαραστάτης στην προσπάθεια της χώρας μας να ανακάμψει από την πανδημία», ανέφερε σχετικά η Βασιλική Αδαμίδου – Διευθύντρια Επικοινωνίας, Εταιρικής Υπευθυνότητας και Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης της Lidl Ελλάς.
Από την αρχή της πανδημίας μέχρι και σήμερα, η εταιρία έχει προχωρήσει σε σημαντικές δράσεις άμεσης ανακούφισης για την αντιμετώπιση του Covid-19. Συγκεκριμένα, προσέφερε 100.000€ στο Ε.Σ.Υ., δώρισε 50.000 μάσκες στην Περιφέρεια Αττικής, στήριξε τους δήμους σε καραντίνα με το πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι» και ενίσχυσε φορείς σε όλη τη χώρα με προϊόντα.
Για τη Lidl Ελλάς, η προσφορά δεν είναι πρωτοβουλία, αλλά καθήκον.
protothema
Στο πλαίσιο αυτό, προχώρησε σε δωρεά 120.000 υφασμάτινων μασκών με σκοπό τη διάθεσή τους σε μαθητές Γ’ Λυκείου και εξεταστές, για άμεση αξιοποίηση στις Πανελλαδικές Εξετάσεις του Ιουνίου. Πρόκειται για μάσκες επαναχρησιμοποιούμενες, με έξτρα αντιβακτηριδιακή επίστρωση εσωτερικά.
«Η στήριξη και η φροντίδα των συνανθρώπων μας αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα για εμάς στη Lidl Ελλάς, κάτι που αποδεικνύουμε καθημερινά με πράξεις προς την ελληνική κοινωνία. Γνωρίζουμε πως η μάχη κατά του Covid-19 δεν είναι αγώνας ταχύτητας αλλά μαραθώνιος. Έτσι σε κάθε δύσκολη στιγμή που προκύπτει θεωρούμε καθήκον μας να σταθούμε αρωγός και συμπαραστάτης στην προσπάθεια της χώρας μας να ανακάμψει από την πανδημία», ανέφερε σχετικά η Βασιλική Αδαμίδου – Διευθύντρια Επικοινωνίας, Εταιρικής Υπευθυνότητας και Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης της Lidl Ελλάς.
Από την αρχή της πανδημίας μέχρι και σήμερα, η εταιρία έχει προχωρήσει σε σημαντικές δράσεις άμεσης ανακούφισης για την αντιμετώπιση του Covid-19. Συγκεκριμένα, προσέφερε 100.000€ στο Ε.Σ.Υ., δώρισε 50.000 μάσκες στην Περιφέρεια Αττικής, στήριξε τους δήμους σε καραντίνα με το πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι» και ενίσχυσε φορείς σε όλη τη χώρα με προϊόντα.
Για τη Lidl Ελλάς, η προσφορά δεν είναι πρωτοβουλία, αλλά καθήκον.
protothema
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου