facebook-twiter

Ηλεκτρονικος συμβουλος ψηφου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ειδήσεις <--> Αδέσποτα επιτέθηκαν σε κοπέλα στην Αλεξάνδρεια - Της έσκισαν τα ρούχα   <--> Ηandelsblatt: Γερμανικό «όχι» για Eurofighter στην Τουρκία  <--> Ο καιρός αύριο: Στους 26 βαθμούς Κελσίου η θερμοκρασία – Τοπικές βροχές και συννεφιά  <--> Τροχαίο στον Πολύμυλο: Προφυλακίστηκε ο Ουκρανός οδηγός - Υποστήριξε ότι δεν λειτουργούσε το e-pass   <--> Η Ελλάδα ανακήρυξε ΑΟΖ στο Ιόνιο μέχρι το Ακρωτήριο Ταίναρο – Δημοσιεύτηκε το Προεδρικό Διάταγμα  <--> Καθυστερήσεις στα διόδια- Ουρές 17 χλμ, πού σήκωσαν μπάρες  <--> Πύργος: Εντοπίστηκαν περισσότερες από 25.000 κροτίδες - Δύο συλλήψεις  <--> Απίστευτο περιστατικό στο Ρέθυμνο: Πατέρας και γιος μαστίγωσαν ανήλικους που έπαιζαν μπάλα  <--> Τραυματίστηκε ανήλικος στο Νέο Ψυχικό από κομμάτια τσιμεντοκολώνας που έπεσαν στο κεφάλι του  <--> Καλύβια: Κινδύνεψε η ζωή παιδιού 4,5 ετών από άγρια επίθεση σκύλου    ΔΗΜΟΣΙΟ ΓΡΑΝΑΖΙ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Δευτέρα 15 Ιουνίου 2020

Aθήνα-Μεγάλος Περίπατος: Χρήσιμες οδηγίες για όσους μετακινούνται με ΙΧ

Η πιλοτική εφαρμογή του Μεγάλου Περιπάτου, επιτρέπει στην επιστημονική ομάδα του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, που κατήρτισε την συνολική μελέτη, να καταγράφει και να αξιολογεί καθημερινά όλες τις διαστάσεις του έργου και τις δυνατότητες που δίνει στην πόλη να αποκτήσει την ισορροπία μετακίνησης μεταξύ πεζών, ποδηλατών, οδηγών και επιβατών.
Ήδη, οι πιλοτικές παρεμβάσεις του Μεγάλου Περιπάτου στην Βασιλίσσης Όλγας, αντιμετωπίστηκαν θετικά από εκατοντάδες πολίτες που βρέθηκαν στην περιοχή κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.
Για την πρώτη ημέρα της πιλοτικής εφαρμογής των ρυθμίσεων στην οδό Πανεπιστημίου, που αποτελεί μια πολύ πιο κεντρική αρτηρία στο κέντρο της πόλης, οι συγκοινωνιολόγοι του ΕΜΠ, αξιολογούν τα δεδομένα και θα συνεχίσουν να το κάνουν το επόμενο χρονικό διάστημα.
Ο Μεγάλος Περίπατος ξεκίνησε για να απελευθερώσει και να αποδώσει στους κατοίκους και τους επισκέπτες της Αθήνας ελεύθερο χώρο. Χώρο που θα αλλάξει την καθημερινότητα,  θα αναβαθμίσει την ποιότητα ζωής και θα διασφαλίζει το δικαίωμα μετακίνησης για όλους, όπως γίνεται στις σύγχρονες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες.  Για πρώτη φορά στην Αθήνα, μία τόσο μεγάλης κλίμακας αστική παρέμβαση, υλοποιείται σταδιακά, με την πιλοτική εφαρμογή της, για να τη βιώσουμε όλοι και να παρακολουθήσουμε όλοι την εξέλιξή της βήμα προς βήμα. Ζητούμε την υπομονή και την κατανόηση των διερχομένων οδηγών, σε αυτή τη μεγάλη προσπάθεια.
Για τη διευκόλυνση των οδηγών προτείνονται οι εξής εναλλακτικές διαδρομές:
  1. Από Νότια Προάστια:
προς Ομόνοια
Χαμοστέρνας– Πειραιώς
προς Παγκράτι– Αμπελόκηπους
α) Συγγρού – Καλλιρόης – Βασ. Κωνσταντίνου
β) Συγγρού – Πετμεζά – Καλλιρόης   – Βασ. Κωνσταντίνου
προς Πλάκα
Αμαλίας (άνοδος) – Βασ. Γεωργίου – Φιλελλήνων – Αμαλίας (κάθοδος) (Όπως μέχρι σήμερα)
  1. Από Νότια Προάστια μέσω Βουλιαγμένης:
α) Διάκου – Αμαλίας (όπως μέχρι σήμερα)
β) Αρδητού – Βασ. Κωνσταντίνου – Πλατεία Σκουζέ – Ρηγίλλης – Βασ.Σοφίας (όπως μέχρι σήμερα)
  1. Από Βόρεια προς Κέντρο
α) μέσω Λ.Αλεξάνδρας – Πατησίων
β) μέσω Βασ.Σοφίας – Σόλωνος
γ) μέσω Λ. Αλεξάνδρας – Ιπποκράτους
Από Βόρεια προς Νότια
Βασ.Κωνσταντίνου – Αρδητού – Καλλιρόης – Συγγρού (όπως μέχρι σήμερα)
  1. Από Σύνταγμα προς Παγκράτι
α) Φιλελλήνων Σουρή – Αμαλίας – Σύνταγμα – Βασ.Σοφίας- Ριζάρη
β) Αμαλίας –Διάκου – Βουλιαγμένης- Φιλολάου (ή Α Νεκροταφείο)
Δείτε:

aftodioikisi

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news