Με εντολή του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή «κατεβαίνουν» οι αφίσες από τους σταθμούς του μετρό της διαφήμισης με την υπογραφή «Αφήστε με να ζήσω».
Οπως δήλωσαν πηγές της ΣΤΑΣΥ ΑΕ υπήρξε πριν λίγο παρέμβαση του υπουργείου Μεταφορών για να σταματήσει η εν λόγω διαφήμιση στο μετρό μετά και τις αντιδράσεις που προκάλεσε σε επιβάτες και όχι μόνο «ανεβάζοντας» στα social media φωτογραφίες της αφίσας και κάνοντας λόγο για «οπισθοδρόμηση» και για φαινόμενα που γυρνούν την Ελλάδα δεκαετίες πίσω.
Σημειώνεται πως η εν λόγω πληρωμένη διαφημιστική καμπάνια που ξεκίνησε σήμερα και ειχε τοποθετηθεί σε 31 πλαίσια σε 17 σταθμούς του μετρό ήταν προγραμματισμένη να παραμείνει στα ειδικά διαφημιστικά πλαίσια για διάστημα 14 ημερών, δηλαδή έως τις 26 Ιανουαρίου 2020.
Η απάντηση του υπουργείου
Σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών «ο έλεγχος και η έγκριση του περιεχομένου των διαφημίσεων που αναρτώνται στους χώρους του Μετρό, είναι αποκλειστική αρμοδιότητα της διοίκησης της ΣΤΑΣΥ. Την αρμοδιότητα αυτή οφείλει να την ασκεί με υπευθυνότητα και κοινωνική συνείδηση.
Η καμπάνια που ξεκίνησε σήμερα εναντίον των αμβλώσεων για την οποία το αρμόδιο Υπουργείο και η Κυβέρνηση δεν είχαν την παραμικρή ενημέρωση, ανεξάρτητα από την προσωπική άποψη που δικαιούται ο καθένας να έχει, στρέφεται εναντίον ενός απολύτως κατοχυρωμένου και αναμφισβήτητου δικαιώματος των γυναικών. Οι καμπάνιες που γίνονται στους δημόσιους χώρους δεν πρέπει να διχάζουν την κοινή γνώμη ούτε ασφαλώς να προσβάλουν γυναίκες που έχουν αναγκαστεί να κάνουν μια τέτοια δύσκολη επιλογή στη ζωή τους.
Για το λόγο αυτό, το υπουργείο κάλεσε τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ να εξηγήσει το σκεπτικό με το οποίο επέτρεψε μια τέτοια καμπάνια και ζήτησε να εξαντληθεί κάθε περιθώριο για να κατέβουν το συντομότερο οι αφίσες από τους χώρους του Μετρό».
ΣΤΑΣΥ: Το βράδυ θα αποσυρθούν
«Η Διοίκηση της ΣΤΑΣΥ ΑΕ, κατόπιν εντολής του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Κων. Αχ. Καραμανλή και λαμβάνοντας υπόψη τις αντιδράσεις της κοινής γνώμης, έκρινε ότι η καμπάνια κατά των αμβλώσεων στο δίκτυο του Μετρό μπορεί να θεωρηθεί υπαινικτική για τα δικαιώματα των γυναικών και αποφάσισε να αποσυρθεί η εν λόγω αφίσα από τα διαφημιστικά πλαίσια των σταθμών του δικτύου της.
Η αφίσα θα αποσυρθεί το βράδυ της Δευτέρας 13 Ιανουαρίου προς Τρίτη 14 Ιανουαρίου μετά το πέρας της λειτουργίας του Μετρό».
Βολές από το ΚΙΝΑΛ
Νωρίτερα, την παρέμβαση του υπουργείου Υποδομών και της διοίκησης της δημόσιας επιχείρησης που διαχειρίζεται το μετρό, είχε ζητήσει το Κίνημα Αλλαγής.
Όπως ανέφερε η σχετική ανακοίνωση του ΚΙΝΑΛ: «Μας εξέπληξε το περιεχόμενο της σημερινής αφίσας που αναρτήθηκε στους σταθμούς του Μετρό Αττικής, για "το αγέννητο παιδί". Οι γυναίκες όλου του πλανήτη αγωνίστηκαν σκληρά για την κατάκτηση του ανθρώπινου δικαιώματος της ελεύθερης επιλογής στην κύηση. Στην Ελλάδα για πρώτη φορά νομιμοποιήθηκε η άμβλωση με το Ν. 1609/1986 από την Κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ, σύμφωνα με τα διεθνή ιατρικά πρωτόκολλα».
naftemporiki
Οπως δήλωσαν πηγές της ΣΤΑΣΥ ΑΕ υπήρξε πριν λίγο παρέμβαση του υπουργείου Μεταφορών για να σταματήσει η εν λόγω διαφήμιση στο μετρό μετά και τις αντιδράσεις που προκάλεσε σε επιβάτες και όχι μόνο «ανεβάζοντας» στα social media φωτογραφίες της αφίσας και κάνοντας λόγο για «οπισθοδρόμηση» και για φαινόμενα που γυρνούν την Ελλάδα δεκαετίες πίσω.
Σημειώνεται πως η εν λόγω πληρωμένη διαφημιστική καμπάνια που ξεκίνησε σήμερα και ειχε τοποθετηθεί σε 31 πλαίσια σε 17 σταθμούς του μετρό ήταν προγραμματισμένη να παραμείνει στα ειδικά διαφημιστικά πλαίσια για διάστημα 14 ημερών, δηλαδή έως τις 26 Ιανουαρίου 2020.
Η απάντηση του υπουργείου
Σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών «ο έλεγχος και η έγκριση του περιεχομένου των διαφημίσεων που αναρτώνται στους χώρους του Μετρό, είναι αποκλειστική αρμοδιότητα της διοίκησης της ΣΤΑΣΥ. Την αρμοδιότητα αυτή οφείλει να την ασκεί με υπευθυνότητα και κοινωνική συνείδηση.
Η καμπάνια που ξεκίνησε σήμερα εναντίον των αμβλώσεων για την οποία το αρμόδιο Υπουργείο και η Κυβέρνηση δεν είχαν την παραμικρή ενημέρωση, ανεξάρτητα από την προσωπική άποψη που δικαιούται ο καθένας να έχει, στρέφεται εναντίον ενός απολύτως κατοχυρωμένου και αναμφισβήτητου δικαιώματος των γυναικών. Οι καμπάνιες που γίνονται στους δημόσιους χώρους δεν πρέπει να διχάζουν την κοινή γνώμη ούτε ασφαλώς να προσβάλουν γυναίκες που έχουν αναγκαστεί να κάνουν μια τέτοια δύσκολη επιλογή στη ζωή τους.
Για το λόγο αυτό, το υπουργείο κάλεσε τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ να εξηγήσει το σκεπτικό με το οποίο επέτρεψε μια τέτοια καμπάνια και ζήτησε να εξαντληθεί κάθε περιθώριο για να κατέβουν το συντομότερο οι αφίσες από τους χώρους του Μετρό».
ΣΤΑΣΥ: Το βράδυ θα αποσυρθούν
«Η Διοίκηση της ΣΤΑΣΥ ΑΕ, κατόπιν εντολής του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Κων. Αχ. Καραμανλή και λαμβάνοντας υπόψη τις αντιδράσεις της κοινής γνώμης, έκρινε ότι η καμπάνια κατά των αμβλώσεων στο δίκτυο του Μετρό μπορεί να θεωρηθεί υπαινικτική για τα δικαιώματα των γυναικών και αποφάσισε να αποσυρθεί η εν λόγω αφίσα από τα διαφημιστικά πλαίσια των σταθμών του δικτύου της.
Η αφίσα θα αποσυρθεί το βράδυ της Δευτέρας 13 Ιανουαρίου προς Τρίτη 14 Ιανουαρίου μετά το πέρας της λειτουργίας του Μετρό».
Βολές από το ΚΙΝΑΛ
Νωρίτερα, την παρέμβαση του υπουργείου Υποδομών και της διοίκησης της δημόσιας επιχείρησης που διαχειρίζεται το μετρό, είχε ζητήσει το Κίνημα Αλλαγής.
Όπως ανέφερε η σχετική ανακοίνωση του ΚΙΝΑΛ: «Μας εξέπληξε το περιεχόμενο της σημερινής αφίσας που αναρτήθηκε στους σταθμούς του Μετρό Αττικής, για "το αγέννητο παιδί". Οι γυναίκες όλου του πλανήτη αγωνίστηκαν σκληρά για την κατάκτηση του ανθρώπινου δικαιώματος της ελεύθερης επιλογής στην κύηση. Στην Ελλάδα για πρώτη φορά νομιμοποιήθηκε η άμβλωση με το Ν. 1609/1986 από την Κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ, σύμφωνα με τα διεθνή ιατρικά πρωτόκολλα».
naftemporiki
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου