Την έντονη αντίδραση της Ομοσπονδίας Εργαζομένων στα ΕΛΤΑ προκάλεσε η απόφαση της διοίκησης της ΕΥΔΑΠ να κατακυρώσει τελικά στην εταιρεία ACS τη διακίνηση των λογαριασμών νερού.
Ο διαγωνισμός ξεκίνησε το 2013 αλλά πέρασε από «σαράντα κύματα», τα οποία έφτασαν ώς την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) και το Συμβούλιο της Επικρατείας, που δικαίωσαν τους ιδιώτες, παρόλο που η προσφορά των ΕΛΤΑ ήταν χαμηλότερη!
«Ζητάμε να ακυρωθεί ο διαγωνισμός γιατί έχουν προκύψει νέα δεδομένα», δήλωσε στην «Εφ.Συν.» ο Γιώργος Βασιλόπουλος, πρόεδρος της Ομοσπονδίας των εργαζομένων στα ταχυδρομεία, και επισημαίνει ότι οι ιδιώτες είχαν επιχειρήσει να αποκλείσουν τα ΕΛΤΑ από τη φάση της υποβολής προσφορών και συνέχισαν με προσφυγές προς κάθε κατεύθυνση.
«Δεν θα επιτρέψουμε τη ληστεία σε βάρος του Ταχυδρομείου», προσθέτει, προαναγγέλλει κινητοποιήσεις και καλεί τον αρμόδιο υπουργό, Χρήστο Σπίρτζη, να παρέμβει.
Το έργο έχει προϋπολογισμό 10 εκατ. ευρώ, τα Ταχυδρομεία έδωσαν έκπτωση 2 εκατ. ευρώ και θα έπρεπε να συνεχίσουν τη διανομή των λογαριασμών την οποία διεκπεραιώνουν από την ίδρυση της ΕΥΔΑΠ.
Η ACS ζήτησε την παρέμβαση της ΕΕΤΤ, η οποία, μετά από 13 μήνες, παρέδωσε τον Ιανουάριο του 2015 πόρισμα 137 σελίδων με το οποίο θεωρεί ότι η προσφορά των ΕΛΤΑ είναι κάτω του κόστους και απειλεί την εταιρεία με επιβολή κυρώσεων σε περίπτωση που ο διαγωνισμός ανατεθεί στα Ταχυδρομεία.
Οι αρμόδιες υπηρεσίες της ΕΥΔΑΠ κατέθεσαν εισήγηση να γίνει ανάθεση στην ACS.
Ακολούθησαν διαπραγματεύσεις που οδήγησαν σε μείωση του αρχικού τιμήματος κατά ένα εκατ. ευρώ και η νέα διοίκηση ενέκρινε ομόφωνα τη νέα σύμβαση τον περασμένο Οκτώβριο, που δεν υπογράφηκε τότε λόγω των αντιδράσεων από την πλευρά των ΕΛΤΑ («Εφ.Συν.», 21/10/2015).
Προσφυγή
Ακολούθησε προσφυγή στο ΣτΕ, που δικαίωσε την ACS, όπως μας εξήγησε ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΥΔΑΠ, Γιάννης Μπενίσης.
«Δεν είχαμε άλλη επιλογή και εγκρίναμε τη σύμβαση», πρόσθεσε. Η ΕΥΔΑΠ εκπονεί ήδη μελέτη κόστους-οφέλους και εξετάζει το ενδεχόμενο να αναλάβει με δικές της δυνάμεις τη διακίνηση των λογαριασμών, σε συνδυασμό με την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών.
Η κόντρα των ΕΛΤΑ με τις ιδιωτικές εταιρείες courier αφορά μια αγορά με ετήσιο κύκλο εργασιών της τάξης των 300 εκατ. ευρώ, που σήμερα κατά 96% καλύπτεται από τα Ταχυδρομεία, τα οποία εξυπηρετούν μεγάλους πελάτες όπως η ΔΕΗ.
efsyn
Ο διαγωνισμός ξεκίνησε το 2013 αλλά πέρασε από «σαράντα κύματα», τα οποία έφτασαν ώς την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) και το Συμβούλιο της Επικρατείας, που δικαίωσαν τους ιδιώτες, παρόλο που η προσφορά των ΕΛΤΑ ήταν χαμηλότερη!
«Ζητάμε να ακυρωθεί ο διαγωνισμός γιατί έχουν προκύψει νέα δεδομένα», δήλωσε στην «Εφ.Συν.» ο Γιώργος Βασιλόπουλος, πρόεδρος της Ομοσπονδίας των εργαζομένων στα ταχυδρομεία, και επισημαίνει ότι οι ιδιώτες είχαν επιχειρήσει να αποκλείσουν τα ΕΛΤΑ από τη φάση της υποβολής προσφορών και συνέχισαν με προσφυγές προς κάθε κατεύθυνση.
«Δεν θα επιτρέψουμε τη ληστεία σε βάρος του Ταχυδρομείου», προσθέτει, προαναγγέλλει κινητοποιήσεις και καλεί τον αρμόδιο υπουργό, Χρήστο Σπίρτζη, να παρέμβει.
Το έργο έχει προϋπολογισμό 10 εκατ. ευρώ, τα Ταχυδρομεία έδωσαν έκπτωση 2 εκατ. ευρώ και θα έπρεπε να συνεχίσουν τη διανομή των λογαριασμών την οποία διεκπεραιώνουν από την ίδρυση της ΕΥΔΑΠ.
Η ACS ζήτησε την παρέμβαση της ΕΕΤΤ, η οποία, μετά από 13 μήνες, παρέδωσε τον Ιανουάριο του 2015 πόρισμα 137 σελίδων με το οποίο θεωρεί ότι η προσφορά των ΕΛΤΑ είναι κάτω του κόστους και απειλεί την εταιρεία με επιβολή κυρώσεων σε περίπτωση που ο διαγωνισμός ανατεθεί στα Ταχυδρομεία.
Οι αρμόδιες υπηρεσίες της ΕΥΔΑΠ κατέθεσαν εισήγηση να γίνει ανάθεση στην ACS.
Ακολούθησαν διαπραγματεύσεις που οδήγησαν σε μείωση του αρχικού τιμήματος κατά ένα εκατ. ευρώ και η νέα διοίκηση ενέκρινε ομόφωνα τη νέα σύμβαση τον περασμένο Οκτώβριο, που δεν υπογράφηκε τότε λόγω των αντιδράσεων από την πλευρά των ΕΛΤΑ («Εφ.Συν.», 21/10/2015).
Προσφυγή
Ακολούθησε προσφυγή στο ΣτΕ, που δικαίωσε την ACS, όπως μας εξήγησε ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΥΔΑΠ, Γιάννης Μπενίσης.
«Δεν είχαμε άλλη επιλογή και εγκρίναμε τη σύμβαση», πρόσθεσε. Η ΕΥΔΑΠ εκπονεί ήδη μελέτη κόστους-οφέλους και εξετάζει το ενδεχόμενο να αναλάβει με δικές της δυνάμεις τη διακίνηση των λογαριασμών, σε συνδυασμό με την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών.
Η κόντρα των ΕΛΤΑ με τις ιδιωτικές εταιρείες courier αφορά μια αγορά με ετήσιο κύκλο εργασιών της τάξης των 300 εκατ. ευρώ, που σήμερα κατά 96% καλύπτεται από τα Ταχυδρομεία, τα οποία εξυπηρετούν μεγάλους πελάτες όπως η ΔΕΗ.
efsyn
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου