Με ένα τέλος που θα αποτρέπει την κατάθεση πινακίδων σχεδιάζει το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης να αντιμετωπίσει το φαινόμενο της μαζικής κατάθεσης.
Η αναπόφευκτη αύξηση των τελών κυκλοφορίας κατά 30% προκειμένου να βρεθούν τα ισοδύναμα των 300-350 εκατ. ευρώ από την παραμονή του ΦΠΑ της ιδιωτικής εκπαίδευσης στο 0% έχει αναστατώσει τους ιδιοκτήτες ΙΧ και ιδίως όλους όσοι έχουν αυτοκίνητα μεσαίου και μεγάλου κυβισμού. Ακόμη και εκείνους, που προκειμένου να πληρώνουν χαμηλά τέλη επέλεξαν να επιβαρυνθούν με ένα επιπλέον και διόλου ευκαταφρόνητο ποσό για τις τεχνολογίες που εξασφαλίζουν χαμηλές εκπομπές ρύπων.
Πλέον ο κίνδυνος της μαζικής κατάθεσης πινακίδων είναι όχι απλώς ορατός, αλλά και η έσχατη λύση προκειμένου να αποφύγει κάποιος τα… ατελείωτα τέλη και τον φόρο πολυτελείας που επιβάλλεται σε ένα ΙΧ άνω των 1.928 κ.εκ.
Βεβαίως, το θέμα δεν τελειώνει εδώ, καθώς για να αποφευχθεί το φαινόμενο αυτό, η κυβέρνηση σχεδιάζει αντικίνητρα σε όποιον από τους εναπομείναντες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων 2 λίτρων και άνω (υπολογίζονται σε 55.000) επιλέξει να καταθέσει πινακίδες.
Σύμφωνα με πληροφορίες μας, το αντικίνητρο θα είναι ένα τέλος ακινητοποίησης που ανάλογα με τον κυβισμό του ΙΧ θα κυμαίνεται μεταξύ των 300 και 450 ευρώ, όσο περίπου αναμένεται να ακριβύνουν τα τέλη κυκλοφορίας (κατά μέσο όρο) σε αυτές τις κατηγορίες...
Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα δηλαδή, καθώς θα πρέπει κάποιος είτε να βάλει ακόμη πιο βαθειά το χέρι στην τσέπη για να κυκλοφορεί το αυτοκίνητό του, συνυπολογίζοντας φυσικά και τον φόρο πολυτελείας που επιβάλλεται σε αυτές τις κατηγορίες των ΙΧ είτε να πληρώσει το αντικίνητρο για να γλυτώσει περισσότερα.
Έτσι για ένα δίλιτρο αυτοκίνητο (έως 1.928 κ.εκ.) θα πρέπει να επιλέξει κανείς εάν θα πληρώσει ένα τέλος 300-450 ευρώ για να καταθέσει τις πινακίδες (με ότι αυτό συνεπάγεται για την απαξίωση του αυτοκινήτου του) ή να πληρώσει τα αυξημένα τέλη κατά 200-300 ευρώ (πλέον των 660 ευρώ που ίσχυαν για το 2015) αλλά και αυξημένο φόρο πολυτελείας (άνω των 440 ευρώ).
Κοινώς ένα δίλιτρο αυτοκίνητο για να κυκλοφορήσει στην ελληνική επικράτεια θα πληρώσει τέλος κυκλοφορίας και φόρο πολυτελείας ένα ποσό κοντά στα 1.400 ευρώ!
Αυτός είναι ένας απλός υπολογισμός και ταυτόχρονα ένα εντελώς άδικο μέτρο για όλους τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που θα δούν την περιουσία τους να απαξιώνεται ακόμη περισσότερο.
Για τις κατηγορίες άνω των 2 λίτρων ουδεμία συζήτηση. Πάνω από 4.000 ευρώ για να έχεις τις πινακίδες στο αυτοκίνητό σου… Ούτε στο Μόντε Κάρλο να ζούσαμε.
caranddriver
Η αναπόφευκτη αύξηση των τελών κυκλοφορίας κατά 30% προκειμένου να βρεθούν τα ισοδύναμα των 300-350 εκατ. ευρώ από την παραμονή του ΦΠΑ της ιδιωτικής εκπαίδευσης στο 0% έχει αναστατώσει τους ιδιοκτήτες ΙΧ και ιδίως όλους όσοι έχουν αυτοκίνητα μεσαίου και μεγάλου κυβισμού. Ακόμη και εκείνους, που προκειμένου να πληρώνουν χαμηλά τέλη επέλεξαν να επιβαρυνθούν με ένα επιπλέον και διόλου ευκαταφρόνητο ποσό για τις τεχνολογίες που εξασφαλίζουν χαμηλές εκπομπές ρύπων.
Πλέον ο κίνδυνος της μαζικής κατάθεσης πινακίδων είναι όχι απλώς ορατός, αλλά και η έσχατη λύση προκειμένου να αποφύγει κάποιος τα… ατελείωτα τέλη και τον φόρο πολυτελείας που επιβάλλεται σε ένα ΙΧ άνω των 1.928 κ.εκ.
Βεβαίως, το θέμα δεν τελειώνει εδώ, καθώς για να αποφευχθεί το φαινόμενο αυτό, η κυβέρνηση σχεδιάζει αντικίνητρα σε όποιον από τους εναπομείναντες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων 2 λίτρων και άνω (υπολογίζονται σε 55.000) επιλέξει να καταθέσει πινακίδες.
Σύμφωνα με πληροφορίες μας, το αντικίνητρο θα είναι ένα τέλος ακινητοποίησης που ανάλογα με τον κυβισμό του ΙΧ θα κυμαίνεται μεταξύ των 300 και 450 ευρώ, όσο περίπου αναμένεται να ακριβύνουν τα τέλη κυκλοφορίας (κατά μέσο όρο) σε αυτές τις κατηγορίες...
Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα δηλαδή, καθώς θα πρέπει κάποιος είτε να βάλει ακόμη πιο βαθειά το χέρι στην τσέπη για να κυκλοφορεί το αυτοκίνητό του, συνυπολογίζοντας φυσικά και τον φόρο πολυτελείας που επιβάλλεται σε αυτές τις κατηγορίες των ΙΧ είτε να πληρώσει το αντικίνητρο για να γλυτώσει περισσότερα.
Έτσι για ένα δίλιτρο αυτοκίνητο (έως 1.928 κ.εκ.) θα πρέπει να επιλέξει κανείς εάν θα πληρώσει ένα τέλος 300-450 ευρώ για να καταθέσει τις πινακίδες (με ότι αυτό συνεπάγεται για την απαξίωση του αυτοκινήτου του) ή να πληρώσει τα αυξημένα τέλη κατά 200-300 ευρώ (πλέον των 660 ευρώ που ίσχυαν για το 2015) αλλά και αυξημένο φόρο πολυτελείας (άνω των 440 ευρώ).
Κοινώς ένα δίλιτρο αυτοκίνητο για να κυκλοφορήσει στην ελληνική επικράτεια θα πληρώσει τέλος κυκλοφορίας και φόρο πολυτελείας ένα ποσό κοντά στα 1.400 ευρώ!
Αυτός είναι ένας απλός υπολογισμός και ταυτόχρονα ένα εντελώς άδικο μέτρο για όλους τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που θα δούν την περιουσία τους να απαξιώνεται ακόμη περισσότερο.
Για τις κατηγορίες άνω των 2 λίτρων ουδεμία συζήτηση. Πάνω από 4.000 ευρώ για να έχεις τις πινακίδες στο αυτοκίνητό σου… Ούτε στο Μόντε Κάρλο να ζούσαμε.
caranddriver
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου