Από την Εγνατία οδό καθιερώνονται, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, τα αναλογικά διόδια, όπως διευκρινίζει το υπουργείο Υποδομών, διαψεύδοντας σχετικό δημοσίευμα σε ηλεκτρονική σελίδα. Το σύστημα θα είναι έτοιμο το 2017.
Όπως επισημαίνει το υπουργείο, για πρώτη φορά υπάρχει δικαιοσύνη στον τρόπο χρέωσης. Ο χρήστης του δρόμου θα πληρώνει μόνο για τη διαδρομή που διανύει. Πρόκειται για σημαντική αλλαγή, που σίγουρα θα επηρεάσει μελλοντικά και τον τρόπο χρέωσης στους υπόλοιπους αυτοκινητόδρομους της χώρας.
Από σήμερα αρχίζει στην Εγνατία και συγκεκριμένα στον κάθετο άξονα των Ευζώνων, η πιλοτική εφαρμογή του ηλεκτρονικού συστήματος διοδίων με ελεύθερη ροή χωρίς μετωπικούς σταθμούς. Μετά την πιλοτική φάση που θα διαρκέσει έξι με οκτώ μήνες, θα αρχίσει η σταδιακή εφαρμογή του στους υφιστάμενους σταθμούς.
«Η αλλαγή έγινε. Τα διόδια θα είναι δίκαια. Ας φωνάζουν κι ας παραπληροφορούν, όσοι δεν τολμούν να δουν το μέλλον και δεν βολεύονται με την αλήθεια» αναφέρει το υπουργείο Υποδομών.
Σε ότι αφορά στην αναγκαιότητα χωροθέτησης νέων σταθμών, αλλά και τα σχόλια περί διοδίων στην Αμφίπολη, το υπουργείο διευκρινίζει ότι:
Όπως επισημαίνει το υπουργείο, για πρώτη φορά υπάρχει δικαιοσύνη στον τρόπο χρέωσης. Ο χρήστης του δρόμου θα πληρώνει μόνο για τη διαδρομή που διανύει. Πρόκειται για σημαντική αλλαγή, που σίγουρα θα επηρεάσει μελλοντικά και τον τρόπο χρέωσης στους υπόλοιπους αυτοκινητόδρομους της χώρας.
Από σήμερα αρχίζει στην Εγνατία και συγκεκριμένα στον κάθετο άξονα των Ευζώνων, η πιλοτική εφαρμογή του ηλεκτρονικού συστήματος διοδίων με ελεύθερη ροή χωρίς μετωπικούς σταθμούς. Μετά την πιλοτική φάση που θα διαρκέσει έξι με οκτώ μήνες, θα αρχίσει η σταδιακή εφαρμογή του στους υφιστάμενους σταθμούς.
«Η αλλαγή έγινε. Τα διόδια θα είναι δίκαια. Ας φωνάζουν κι ας παραπληροφορούν, όσοι δεν τολμούν να δουν το μέλλον και δεν βολεύονται με την αλήθεια» αναφέρει το υπουργείο Υποδομών.
Σε ότι αφορά στην αναγκαιότητα χωροθέτησης νέων σταθμών, αλλά και τα σχόλια περί διοδίων στην Αμφίπολη, το υπουργείο διευκρινίζει ότι:
- Σήμερα, ο δημόσιος προϋπολογισμός καλύπτει το 50% των εξόδων συντήρησης της Εγνατίας Oδού, αδικώντας κατάφωρα όσους πολίτες πληρώνουν χωρίς να χρησιμοποιούν το δρόμο. Είναι επίσης αυτονόητο ότι αυτή η κατάσταση των ελλειμμάτων θα οδηγούσε σε πλήρες αδιέξοδο την Εγνατία.
- Με τους νέους σταθμούς το Δημόσιο αντιδρά έγκαιρα και προληπτικά. Αυξάνονται τα έσοδα της Εγνατίας. Από τους χρήστες κι όχι από τους φόρους των άλλων. Εφαρμόζονται δίκαια και προηγμένης τεχνολογίας διόδια που μειώνουν το κόστος λειτουργίας των σταθμών.
- Παράλληλα, με τους νέους σταθμούς το Δημόσιο επενδύει επιπλέον 70 εκατ. ευρώ για τον εκσυγχρονισμό των υποδομών του αυτοκινητόδρομου και την άμεση βελτίωση της οδικής ποιότητας και ασφάλειας του.
- Σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών, δεν πρόκειται για νέα διόδια και τάχα, νέα άδικα βάρη στους πολίτες.
- Πρόκειται για ολοκληρωμένη πολιτική που αποδίδει δικαιοσύνη, εκσυγχρονίζει και αυξάνει την αξία του αυτοκινητόδρομου, βελτιώνει τις συνθήκες οδήγησης και ασφάλειας.
- Ταυτόχρονα, δίνει αξία και προοπτική στην Εγνατία, διασφαλίζοντας το δημόσιο συμφέρον.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου