Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το έργο της καλωδιακής διασύνδεσης των Κυκλάδων με το ηπειρωτικό ηλεκτρικό σύστημα της χώρας, το οποίο θα οδηγήσει στην κατάργηση των τοπικών πετρελαϊκών σταθμών και θα μειώσει την επιβάρυνση των καταναλωτών με τα τέλη για υπηρεσίες κοινής ωφέλειας.
Συγκεκριμένα μεθαύριο Τετάρτη υπογράφονται οι συμβάσεις μεταξύ του ΑΔΜΗΕ (πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Ιωάννης Γιαρέντης) και των αναδόχων των επιμέρους έργων.
Ως γνωστόν μετά από διεθνή διαγωνισμό το έργο κατασκευής των υποβρύχιων καλωδίων που θα συνδέουν τα νησιά μεταξύ τους συνολικού μήκους περίπου 90 χιλιομέτρων ανέλαβαν τα «Ελληνικά Καλώδια», ενώ το καλώδιο «τροφοδότη» Λαύριο –Σύρος, αντίστοιχου μήκους, η ιταλική Prysmian Powerling SrL.
Επιμέρους έργα όπως υποσταθμοί στα νησιά κλπ, ανέλαβαν η ΑΒΒ και η Alstom Grid SpA. Το έργο στην αρχική του μορφή είχε σχεδιαστεί ως ενιαίο προκειμένου να ανατεθεί «με το κλειδί στο χέρι». Ο σχετικός διαγωνισμός κηρύχθηκε άγονος, πριν από ένα χρόνο και στο δεύτερο διαγωνισμό «έσπασε» σε επιμέρους εργολαβίες, ενώ το τελικό του κόστος περιορίστηκε σε 250 εκατομμύρια ευρώ, έναντι 400 εκατομμυρίων του αρχικού σχεδιασμού.
Τα νησιά που θα διασυνδεθούν είναι η Σύρος, η Μύκονος και η Πάρος, και μέσω του τελευταίου νησιού θα τροφοδοτείται η Νάξος, η Αντίπαρος και οι Μικρές Κυκλάδες. Να σημειωθεί ότι στην πρώτη απόπειρα σύνδεσης των Κυκλάδων, η οποία προ εικοσαετίας ανακόπηκε από το ΣτΕ μετά από προσφυγές για περιβαλλοντικούς λόγους.
Σημειώνεται πως τροφοδοτούνται ήδη με υποβρύχιο καλώδιο μέσω Εύβοιας, η Άνδρος και η Τήνος.
euro2day
Συγκεκριμένα μεθαύριο Τετάρτη υπογράφονται οι συμβάσεις μεταξύ του ΑΔΜΗΕ (πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Ιωάννης Γιαρέντης) και των αναδόχων των επιμέρους έργων.
Ως γνωστόν μετά από διεθνή διαγωνισμό το έργο κατασκευής των υποβρύχιων καλωδίων που θα συνδέουν τα νησιά μεταξύ τους συνολικού μήκους περίπου 90 χιλιομέτρων ανέλαβαν τα «Ελληνικά Καλώδια», ενώ το καλώδιο «τροφοδότη» Λαύριο –Σύρος, αντίστοιχου μήκους, η ιταλική Prysmian Powerling SrL.
Επιμέρους έργα όπως υποσταθμοί στα νησιά κλπ, ανέλαβαν η ΑΒΒ και η Alstom Grid SpA. Το έργο στην αρχική του μορφή είχε σχεδιαστεί ως ενιαίο προκειμένου να ανατεθεί «με το κλειδί στο χέρι». Ο σχετικός διαγωνισμός κηρύχθηκε άγονος, πριν από ένα χρόνο και στο δεύτερο διαγωνισμό «έσπασε» σε επιμέρους εργολαβίες, ενώ το τελικό του κόστος περιορίστηκε σε 250 εκατομμύρια ευρώ, έναντι 400 εκατομμυρίων του αρχικού σχεδιασμού.
Τα νησιά που θα διασυνδεθούν είναι η Σύρος, η Μύκονος και η Πάρος, και μέσω του τελευταίου νησιού θα τροφοδοτείται η Νάξος, η Αντίπαρος και οι Μικρές Κυκλάδες. Να σημειωθεί ότι στην πρώτη απόπειρα σύνδεσης των Κυκλάδων, η οποία προ εικοσαετίας ανακόπηκε από το ΣτΕ μετά από προσφυγές για περιβαλλοντικούς λόγους.
Σημειώνεται πως τροφοδοτούνται ήδη με υποβρύχιο καλώδιο μέσω Εύβοιας, η Άνδρος και η Τήνος.
euro2day
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου