Από τις αυξήσεις στα διόδια θα εξαιρεθούν και όσοι έχουν εξοχικά στον Ωρωπό και την ευρύτερη περιοχή της βορειανατολικής Αττικής, δήλωσε το στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ ο Υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.
Προϋπόθεση είναι να πάρουν και αυτοί βεβαιώσεις απο τους Δήμους και τη ΔΕΗ που να αποδεικνύουν τη σχέση τους με την περιοχή, όπως συμβαίνει και με τους περίπου 40.000 μόνιμους κατοίκους του Δήμου Ωρωπού.
Ο κ Χρυσοχοΐδης διευκρίνισε οτι οι αυξήσεις στα διόδια είναι αυτές που προβλέπονται στην αρχική σύμβαση παραχώρησης του 2007 και σε ορισμένες περιπτώσεις μάλιστα όπως στις Αφίδνες είχαν καθυστερήσει να επιβληθούν.
Κατηγόρησε μάλιστα τους παράγοντες του Δήμου Ωρωπού οτι αντί να σπεύσουν να δώσουν τις βεβαιώσεις στους δημότες για να μην πληρώνουν τα αυξημένα διόδια, ξεσηκώνουν τον κόσμο σε κινητοποιήσεις.
Ο Υπουργός Υποδομών παραδέχτηκε οτι πράγματι οι αυτοκινητόδρομοι είναι ακριβοί αλλά δεν μπορούν να κατασκευαστούν αλλιώς. Το λογικό είναι, είπε, να πληρώνουν οι χρήστες τους και όχι να χρηματοδοτούνται τα έργα απο τον κρατικό προϋπολογισμό, διαφορετικά θα πρέπει να πάμε σε νέες οριζόντιες περικοπές μισθών και συντάξεων.
Σύμφωνα με τον Υπουργό Υποδομών το κόστος κατασκευής ανά χιλιόμετρο είναι φθηνότερο κατά 25% στην Ελλάδα σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη, ενώ το κόστος των διοδίων ανά χιλιόμετρο έχει καθοριστεί απο την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στα 4 λεπτά συν ΦΠΑ.
skai
Προϋπόθεση είναι να πάρουν και αυτοί βεβαιώσεις απο τους Δήμους και τη ΔΕΗ που να αποδεικνύουν τη σχέση τους με την περιοχή, όπως συμβαίνει και με τους περίπου 40.000 μόνιμους κατοίκους του Δήμου Ωρωπού.
Ο κ Χρυσοχοΐδης διευκρίνισε οτι οι αυξήσεις στα διόδια είναι αυτές που προβλέπονται στην αρχική σύμβαση παραχώρησης του 2007 και σε ορισμένες περιπτώσεις μάλιστα όπως στις Αφίδνες είχαν καθυστερήσει να επιβληθούν.
Κατηγόρησε μάλιστα τους παράγοντες του Δήμου Ωρωπού οτι αντί να σπεύσουν να δώσουν τις βεβαιώσεις στους δημότες για να μην πληρώνουν τα αυξημένα διόδια, ξεσηκώνουν τον κόσμο σε κινητοποιήσεις.
Ο Υπουργός Υποδομών παραδέχτηκε οτι πράγματι οι αυτοκινητόδρομοι είναι ακριβοί αλλά δεν μπορούν να κατασκευαστούν αλλιώς. Το λογικό είναι, είπε, να πληρώνουν οι χρήστες τους και όχι να χρηματοδοτούνται τα έργα απο τον κρατικό προϋπολογισμό, διαφορετικά θα πρέπει να πάμε σε νέες οριζόντιες περικοπές μισθών και συντάξεων.
Σύμφωνα με τον Υπουργό Υποδομών το κόστος κατασκευής ανά χιλιόμετρο είναι φθηνότερο κατά 25% στην Ελλάδα σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη, ενώ το κόστος των διοδίων ανά χιλιόμετρο έχει καθοριστεί απο την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στα 4 λεπτά συν ΦΠΑ.
skai
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου