Ένα νέο κτύπημα μέσα σε λίγες ήμερες - μετά από αυτό με το ΤΕΙ - δέχεται η Πάτρα. Αυτή τη φορά για την ακόμα μεγαλύτερη υποβάθμιση της Αχαϊκής πρωτεύουσας, μερίμνησε ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος, καθώς όπως προκύπτει από επίσημα στοιχεία και τους φακέλους του Οργανισμού, το σχέδιο υπογειοποίησης της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής, που θα περνάει μέσα από την πόλη εγκαταλείπεται.
Αντ' αυτού, οι εμπλεκόμενοι σε κεντρικό επίπεδο με την κατασκευή του έργου, προτείνουν την υπογειοποίηση μια μονής σιδηροδρομικής γραμμής και αυτό σε βάθος χρόνου!
Τα χειρότερα ωστόσο έρχονται από το χώρο των συνδυασμένων μεταφορών, καθώς στην πόλη που απέκτησε σχετικά πρόσφατα νέο επιβατικό και είναι εν εξελίξει η κατασκευή του εμπορικού λιμανιού, δεν πρόκειται να κατασκευαστεί εμπορευματικός σταθμός του ΟΣΕ.
Σε ότι αφορά το χώρο εντός της πόλης, κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται πλέον από τον σχεδιασμό, ενώ στα όσα ασύλληπτα συμβαίνουν στις πλάτες της Μητρόπολης για την Δυτική Ελλάδα είναι και η αποκάλυψη, πως και να υπήρχε η οικονομική δυνατότητα κατασκευής εμπορευματικού σταθμού μέσα στο λιμάνι, αυτό είναι αδύνατον, καθώς δεν υπάρχει ο απαιτούμενος χώρος!!!
dete
Αντ' αυτού, οι εμπλεκόμενοι σε κεντρικό επίπεδο με την κατασκευή του έργου, προτείνουν την υπογειοποίηση μια μονής σιδηροδρομικής γραμμής και αυτό σε βάθος χρόνου!
Τα χειρότερα ωστόσο έρχονται από το χώρο των συνδυασμένων μεταφορών, καθώς στην πόλη που απέκτησε σχετικά πρόσφατα νέο επιβατικό και είναι εν εξελίξει η κατασκευή του εμπορικού λιμανιού, δεν πρόκειται να κατασκευαστεί εμπορευματικός σταθμός του ΟΣΕ.
Σε ότι αφορά το χώρο εντός της πόλης, κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται πλέον από τον σχεδιασμό, ενώ στα όσα ασύλληπτα συμβαίνουν στις πλάτες της Μητρόπολης για την Δυτική Ελλάδα είναι και η αποκάλυψη, πως και να υπήρχε η οικονομική δυνατότητα κατασκευής εμπορευματικού σταθμού μέσα στο λιμάνι, αυτό είναι αδύνατον, καθώς δεν υπάρχει ο απαιτούμενος χώρος!!!
dete
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου