«Τσεκούρι» στον προϋπολογισμό για την κάλυψη των άγονων γραμμών έπεσε από την τρόικα που ξεπερνάει τα 40 εκατομμύρια ευρώ.
Μπορεί ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου Κωστής Μουσουρούλης να είχε προβλέψει κονδύλι ύψους 84 εκατομμυρίων για το 2013 όμως οι τροϊκανοί έχουν άλλη γνώμη και ζήτησαν την περιστολή δαπανών στα απολύτως απαραίτητα δρομολόγια. Όσο αφορά για τις υπόλοιπες συγκοινωνιακές ανάγκες η πρότασης των τροϊκανών είναι να τις καλύπτει η Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Όπως αναφέρει το Πρώτο Θέμα επισημάνθηκε από πηγές του Υπουργείου ότι πιέσεις όντως υπάρχουν από τους τροϊκανούς , όμως σε καμία περίπτωση δεν είναι της τάξεως των 40 εκατ. ευρώ.
Και αυτό γιατί εάν συμβεί αυτό τα δρομολόγια θα γίνονται με βάρκες Το ΥΝΑ έθεσε σε διαβούλευση τα νέα κριτήρια με τα οποία θα ορίζεται το Δίκτυο των επιδοτούμενων Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών. Στόχος της διαβούλευσης είναι η συγκέντρωση και αξιολόγηση απόψεων και προτάσεων και η άντληση τεκμηρίωσης για τον ανασχεδιασμό του επιδοτούμενου Δικτύου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών.
fpress
Μπορεί ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου Κωστής Μουσουρούλης να είχε προβλέψει κονδύλι ύψους 84 εκατομμυρίων για το 2013 όμως οι τροϊκανοί έχουν άλλη γνώμη και ζήτησαν την περιστολή δαπανών στα απολύτως απαραίτητα δρομολόγια. Όσο αφορά για τις υπόλοιπες συγκοινωνιακές ανάγκες η πρότασης των τροϊκανών είναι να τις καλύπτει η Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Όπως αναφέρει το Πρώτο Θέμα επισημάνθηκε από πηγές του Υπουργείου ότι πιέσεις όντως υπάρχουν από τους τροϊκανούς , όμως σε καμία περίπτωση δεν είναι της τάξεως των 40 εκατ. ευρώ.
Και αυτό γιατί εάν συμβεί αυτό τα δρομολόγια θα γίνονται με βάρκες Το ΥΝΑ έθεσε σε διαβούλευση τα νέα κριτήρια με τα οποία θα ορίζεται το Δίκτυο των επιδοτούμενων Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών. Στόχος της διαβούλευσης είναι η συγκέντρωση και αξιολόγηση απόψεων και προτάσεων και η άντληση τεκμηρίωσης για τον ανασχεδιασμό του επιδοτούμενου Δικτύου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών.
fpress
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου