Η Πάτρα και ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδας στην πρωτεύουσα της Αχαΐας, είναι ένα από τα σημεία, όπου άγνωστο για πόσο χρονικό διάστημα και με την εμπλοκή και ανοχή ποιων προσώπων, παίζεται ένα παιχνίδι συμφερόντων σε βάρος του πολύπαθου και κατά τ’ άλλα προς εξυγίανση οργανισμού.
Στο παιχνίδι εμπλέκεται γραφείο λεωφορειακών γραμμών με προορισμό την Αλβανία και ένα παρένθετο πρόσωπο από την Ελλάδα που κινεί τα ηνία από την Αθήνα.
Η Πάτρα είναι η πόλη από την οποία και στην οποία καταλήγουν καιρό τώρα τα λεωφορεία του γραφείου από την Αλβανία, που από από την ελληνική πολιτεία τους έχει απαγορευθεί η εκτέλεση δρομολογίων.
Παρόλα αυτά, τα δρομολόγια με τα λεωφορεία από και προς Αλβανία συμφερόντων της εταιρείας στην οποία έχει απαγορευθεί η εκτέλεση ταξιδιών εντός της Ελληνικής Επικράτειας, συνεχίζονται κανονικά. Τα κουμάντα κάνει Αθηναίος πράκτορας στο όνομα του οποίου υποτίθεται πως βγαίνουν τα εισιτήρια.
Η υπόθεση αποκτά άλλες διαστάσεις, καθώς όπως τυχαία ανακάλυψε στέλεχος του ΟΣΕ το οποίο ήρθε στην Πάτρα την περασμένη Παρασκευή, τα λεωφορεία στα οποία έχει απαγορευθεί η εκτέλεση δρομολογίων όχι μόνο πηγαινοέρχονται στην Πάτρα, αλλά τους έχει παραχωρηθεί και χώρος στο σταθμό του ΟΣΕ χωρίς να υπάρχει καμία σύμβαση.
Η ανακάλυψη έγινε εντελώς τυχαία καθώς το στέλεχος του ΟΣΕ έφτασε στην Πάτρα για άλλο έλεγχο και όταν πήγε στο κεντρικό σταθμό, έκπληκτο είδε τα λεωφορεία με προκάλυμμα την επωνυμία της παρένθετης Ελληνικής Εταιρείας να εξυπηρετούν τα συμφέροντα της Αλβανικής ,που κατά τ’ άλλα της έχει απαγορευθεί να «πατάει» στην Ελλάδα. να παίρνουν και να αποβιβάζουν κόσμο στην Όθωνος Αμαλίας, ενώ έχει παραχωρηθεί και εκδοτήριο εισιτηρίων!!!
Τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι πάρα πολλά, ενώ ήδη έχουν ενημερωθεί για την υπόθεση υψηλά κλιμάκια, δεδομένου ότι χωρίς την συμμετοχή και κάλυψη μέσα από τον ΟΣΕ δεν μπορούσε να στηθεί το σκηνικό της αυθαιρεσίας .
Άλλα κόλπα και με Βουλγαρία
Ανάλογη υπόθεση η οποία επίσης ακουμπά στην Πάτρα αποκαλύφθηκε πριν από λίγο καιρό με την εκτέλεση δρομολογίων από λεωφορεία βουλγαρικών συμφερόντων που μετέφεραν επιβάτες από την Δυτική Ελλάδα μέσω Πάτρας στη γειτονική χώρα.
Όταν αποκαλύφθηκε πως τα δρομολόγια ήταν στον αέρα και κακώς χρησιμοποιείτο ο σταθμός του ΟΣΕ και γενικότερα ο ΟΣΕ στην Πάτρα δόθηκε άρον – άρον εντολή και διακόπηκαν.
patrastimes
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου