Μέσα στο πλαίσιο των οργανισμών που επρόκειτο να καταργηθούν συγκαταλέγονται και τα δημόσια ΚΤΕΟ, το κλείσιμο των οποίων ήταν στα σχέδια από τον Φεβρουάριο του τότε υπουργού Υποδομών Μάκη Βορίδη, ο οποίος υποστήριζε ότι «δεν υπάρχει κανένας λόγος ο τεχνικός έλεγχος των οχημάτων να περνά από δημόσια χέρια».
Καμία πρόβλεψη, σύμφωνα με τους εργαζoμένους, δεν υπάρχει για το ανθρώπινο δυναμικό που απασχολείται στα ΚΤΕΟ
Μέσα στο πλαίσιο των οργανισμών που επρόκειτο να καταργηθούν συγκαταλέγονται και τα δημόσια ΚΤΕΟ, το κλείσιμο των οποίων ήταν στα σχέδια από τον Φεβρουάριο του τότε υπουργού Υποδομών Μάκη Βορίδη, ο οποίος υποστήριζε ότι «δεν υπάρχει κανένας λόγος ο τεχνικός έλεγχος των οχημάτων να περνά από δημόσια χέρια».
Παρά τις αντιδράσεις που κατά καιρούς έχουν δει το φως της δημοσιότητας ότι πέραν της πρόθεσης για την κατάργηση των δημόσιων ΚΤΕΟ, η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών δεν φαίνεται να έχει προχωρήσει σε κανενός είδους σχεδιασμό ή μελέτη, στελέχη του υπουργείου έχουν δηλώσει ότι: «Το κλείσιμο των δημόσιων ΚΤΕΟ δεν προϋποθέτει κάποια ιδιαίτερη μελέτη».
Σαφής εικόνα για το εάν τα 130 ιδιωτικά ΚΤΕΟ είναι σε θέση να εξυπηρετήσουν τα οχήματα που πρέπει να ελεγχθούν δεν υπάρχει. Αξίζει να σημειωθεί ότι σε όλη τη χώρα λειτουργούν σήμερα 59 δημόσια ΚΤΕΟ, ενώ καμία πρόβλεψη, σύμφωνα με τους εργαζόμενους, δεν υπάρχει για το ανθρώπινο δυναμικό που απασχολείται σε αυτά.
Οι εργαζόμενοι
Ενδεικτικά, στα 5 δημόσια ΚΤΕΟ που λειτουργούν εντός της περιφέρειας Αττικής (Χολαργό, Ανάβυσσο, Μάνδρα, Μέγαρα, Ελληνικό) εργάζονται 100 υπάλληλοι, ενώ σε πανελλαδικό επίπεδο φθάνουν τους 500-550.
Ολα τα δημόσια ΚΤΕΟ δε, προμηθεύτηκαν σύγχρονο εξοπλισμό μόλις το 2011 δαπανώντας 3,5 εκατ. ευρώ για αγορά σύγχρονων μηχανημάτων ελέγχου με σκοπό τη διαπίστευση των ΚΤΕΟ και 1,5 εκατ. ευρώ για την κατασκευή νέων κτιρίων.
ethnos
Καμία πρόβλεψη, σύμφωνα με τους εργαζoμένους, δεν υπάρχει για το ανθρώπινο δυναμικό που απασχολείται στα ΚΤΕΟ
Μέσα στο πλαίσιο των οργανισμών που επρόκειτο να καταργηθούν συγκαταλέγονται και τα δημόσια ΚΤΕΟ, το κλείσιμο των οποίων ήταν στα σχέδια από τον Φεβρουάριο του τότε υπουργού Υποδομών Μάκη Βορίδη, ο οποίος υποστήριζε ότι «δεν υπάρχει κανένας λόγος ο τεχνικός έλεγχος των οχημάτων να περνά από δημόσια χέρια».
Παρά τις αντιδράσεις που κατά καιρούς έχουν δει το φως της δημοσιότητας ότι πέραν της πρόθεσης για την κατάργηση των δημόσιων ΚΤΕΟ, η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών δεν φαίνεται να έχει προχωρήσει σε κανενός είδους σχεδιασμό ή μελέτη, στελέχη του υπουργείου έχουν δηλώσει ότι: «Το κλείσιμο των δημόσιων ΚΤΕΟ δεν προϋποθέτει κάποια ιδιαίτερη μελέτη».
Σαφής εικόνα για το εάν τα 130 ιδιωτικά ΚΤΕΟ είναι σε θέση να εξυπηρετήσουν τα οχήματα που πρέπει να ελεγχθούν δεν υπάρχει. Αξίζει να σημειωθεί ότι σε όλη τη χώρα λειτουργούν σήμερα 59 δημόσια ΚΤΕΟ, ενώ καμία πρόβλεψη, σύμφωνα με τους εργαζόμενους, δεν υπάρχει για το ανθρώπινο δυναμικό που απασχολείται σε αυτά.
Οι εργαζόμενοι
Ενδεικτικά, στα 5 δημόσια ΚΤΕΟ που λειτουργούν εντός της περιφέρειας Αττικής (Χολαργό, Ανάβυσσο, Μάνδρα, Μέγαρα, Ελληνικό) εργάζονται 100 υπάλληλοι, ενώ σε πανελλαδικό επίπεδο φθάνουν τους 500-550.
Ολα τα δημόσια ΚΤΕΟ δε, προμηθεύτηκαν σύγχρονο εξοπλισμό μόλις το 2011 δαπανώντας 3,5 εκατ. ευρώ για αγορά σύγχρονων μηχανημάτων ελέγχου με σκοπό τη διαπίστευση των ΚΤΕΟ και 1,5 εκατ. ευρώ για την κατασκευή νέων κτιρίων.
ethnos
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου