Τα δεδομένα και από τη μελέτη ανάπτυξης μετρό Θεσσαλονίκης που θα παρουσιαστούν εντός των ημερών, αναμένει ο ΟΣΕΘ ο οποίος συντάσσει το σχέδιο αναδιάρθρωσης των αστικών συγκοινωνιών.
Τερματικοί σταθμοί θα καταστούν συγκοινωνιακοί κόμβοι για τη σύνδεση μετρό και λεωφορείων. Στη Νέα Ελβετία θα καταλήγουν τουλάχιστον 11 τροφοδοτικές γραμμές του ΟΑΣΘ και ιδιωτών παρόχων και εν συνεχεία θα υπάρχει επιβίβαση στο μετρό.
Αν και οι λεωφορειακές γραμμές που διέρχονται από κεντρικούς δρόμους δεν αναμένεται να αλλάξουν πολύ, η μελέτη αναδιάρθρωσης προβλέπει δραστικό περιορισμό διέλευσης πολλών γραμμών στον άξονα της Εγνατίας. Γραμμές κορμού όπως το 14 της Τούμπας, το 3 που διασχίζει σχεδόν όλη την πόλη ή αυτή του αεροδρομίου θα παραμείνουν ως έχουν και θα πραγματοποιούν το έργο με καλύτερες συχνότητες.
Στόχος του ΟΣΕΘ είναι ο αριθμός των λεωφορείων που θα βρίσκονται στους δρόμους να φθάσει τα πεντακόσια μαζί με εξωτερικές γραμμές και εφεδρικά οχήματα.
ertnews
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου