facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Κυριακή 21 Απριλίου 2024

Κάλεσε το 100 και περίμενε 13 λεπτά αναμονή! - Η απάντηση της ΕΛ.ΑΣ.(βίντεο)

Σε αναμονή για τουλάχιστον 13 λεπτά στην τηλεφωνική γραμμή της Άμεσης Δράσης της Ελληνικής Αστυνομίας, βρέθηκε τις προηγούμενες ημέρες, όπως κατήγγειλε στον ΣΚΑΪ και στην εκπομπή «Δεκατιανοί» με τους Γιάννη Πιτταρά και Γιώργο Γρηγοριάδη, ο κ. Γιώργος.

Σύμφωνα με όσα κατήγγειλε ο τηλεθεατής, «λόγω δουλειάς κινούμαι συνέχεια στον δρόμο και αρκετές φορές χρειάστηκε να καλέσω στην Άμεση Δράση. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, βρισκόμουν στην εθνική και είδα μπροστά μου μία νταλίκα φορτωμένη με μπάζα, τα οποία δεν ήταν καλυμμένα και έφευγαν στον δρόμο».

«Μου έλεγε ότι βρίσκεστε σε γραμμή προτεραιότητας. Όταν καλείς την Αστυνομία, δεν περιμένεις να μπεις σε αναμονή», πρόσθεσε.

Δείτε το σχετικό απόσπασμα της εκπομπής:

 

ΕΛ.ΑΣ.: «Καμία κλήση δεν έχει αναμονή πάνω από 60 δευτερόλεπτα»

Με ανακοίνωσή της η ΕΛ.ΑΣ. πήρε θέση σχετικά με καταγγελία πολίτη, περί μεγάλης αναμονής σε τηλεφωνική του κλήση στο 100.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ αναφέρει:

Σχετικά με δημοσιεύματα που αναπαράγονται σε Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και αναφέρονται σε καταγγελία πολίτη, σύμφωνα με την οποία, σε κλήση που πραγματοποίησε στο τηλεφωνικό κέντρο της Διεύθυνσης Άμεσης Δράσης Αττικής (100), τέθηκε σε μεγάλη αναμονή, από το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας ανακοινώνονται τα ακόλουθα:

  • Κατόπιν σχετικών διαταγών της νέας Πολιτικής και Φυσικής Ηγεσίας της Ελληνικής Αστυνομίας, η Διεύθυνση Άμεσης Δράσης Αττικής ενισχύεται συνεχώς, με αποτέλεσμα το αστυνομικό προσωπικό του τηλεφωνικού κέντρου (100) ανά βάρδια να έχει διπλασιαστεί.
  • Στο πλαίσιο αυτό, ο μέσος χρόνος αναμονής κλήσης στο 100 είναι μικρότερος από 5 δευτερόλεπτα.
  • Ενδεικτικά, το τριήμερο 17-19 Απριλίου 2024, διάστημα το οποίο αφορά η εν λόγω καταγγελία, σε συνολικά -20.022- κλήσεις που πραγματοποιήθηκαν στο 100, ο χρόνος ανταπόκρισης των τηλεφωνητών ήταν ο εξής:
  • Από 1 έως 5 δευτερόλεπτα στο 85,52% των κλήσεων (-17.123- κλήσεις)
  • Από 6 έως 20 δευτερόλεπτα στο 13,67% των κλήσεων (-2.736- κλήσεις),
  • Από 21 έως 30 δευτερόλεπτα στο 0,74% των κλήσεων (-148- κλήσεις)
  • Από 31 έως 60 δευτερόλεπτα στο 0,07% των κλήσεων (-15- κλήσεις)
  • Από 60 δευτερόλεπτα και πάνω, καμία κλήση.

Παράλληλα, οι αστυνομικοί που εργάζονται στο τηλεφωνικό κέντρο, αυτή την περίοδο εκπαιδεύονται από ειδικευμένους ψυχολόγους και επιστήμονες, με σκοπό τη βελτίωση των ικανοτήτων τους για την καλύτερη δυνατή διαχείριση των περιστατικών.

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news