facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Χριστός Ανέστη!!!

Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά! 
Η Ανάσταση του Κυρίου να φέρει και Ανάσταση στις ψυχές μας!!! 
Σας εύχομαι υγεία σε εσάς και στις οικογένειές σας.!

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Κυριακή 11 Φεβρουαρίου 2024

Απάντησε ο Δήμαρχος Βόλου στον Στέφανο Κασσελάκη για το «τον έχω χε…νο τον Μπέο» – Αηδιαστική δήλωση όσο και ο ίδιος

Η κόντρα Κασελλάκη – Μπέου συνεχίζεται σε υψηλούς τόνους καθώς ο Δήμαρχος Βόλου Αχιλλέας Μπέος απάντησε στον Στέφανο Κασσελάκη για «τον έχω χε…νο τον Μπέο» που είπε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ συνομιλώντας με πολίτες σε καφέ της πόλης της Θεσσαλίας.

Συγκεκριμένα ο Αχιλλέας Μπέος με ανάρτησή του αναφέρει τα εξής:

«Ενημερώθηκα για μια αηδιαστική δήλωση του Κασσελάκη, τόσο αηδιαστική όσο και ο ίδιος, που αναφερόμενος στο πρόσωπό μου είπε ότι «χέ…κε» και πως «με έχει χε…νο». Καμία έκπληξη. Δεδομένης της ιδιαιτερότητας του φυσικό είναι να χ…τεί…».

Δείτε την ανάρτησή του

Θυμίζουμε πως κατά τη διάρκεια της βόλτας του στην πόλη του Βόλου ο Στέφανος Κασσελάκης είχε και μια στιχομυθία με θαμώνες σε καφετέρια της πόλης.

Ακολουθεί ο εξής διάλογος:

Πολίτης: «Ωραίος ο Βόλος;»
Κασσελάκης: «Πολύ ωραία πόλη, αλλά πρέπει να την κάνουμε να ακμάσει.»
Πολίτης 2: «Εγώ είμαι με τον Μπέο ε; Πρόσεχε πώς μιλάς ε.»
Κασσελάκης: «Χέ…κα, τον έχω χε…νο τελείως. Πιο χε…νο δεν μπορούσα να τον έχω.»

newsbeast

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news