Κατά μέσο όρο ολοκληρώνονται 10 με 12 εκσκαφές το 24ωρο. Tο μηχάνημα τρυπάει τα έγκατα της γης και το πόσο σκληρό έδαφος συναντά επηρεάζει την ταχύτητά του. Στην παρούσα φάση βρίσκεται κάτω από το κτίριο της ΕΡΤ, στην λεωφόρο Κατεχάκη.
«Πολλές παράμετροι που πρέπει να κοιτάμε συνέχεια και για την επιφάνεια να μην υπάρξει κάποιο πρόβλημα και με το μηχάνημα – μην προκαλέσουμε κάποια ζημιά σοβαρή» λέει ένας από τους πιλότους του μετροπόντικα, ο Αναστάσιος Λαμπρινός.
«Επειδή εμείς περνάμε από παλαιοκοίτες ποταμών, είμαστε σε μία περιοχή στην οποία καταλήγανε στα παλιά χρόνια διάφορα ποτάμια – το υλικό που συναντάμε είναι ποικίλο» δήλωσε στην κάμερα της ΕΡΤ ο μηχανικός βάρδιας, Γιώργος Ιωάννου.
Η «Αθηνά» -ο μετροπόντικας- θα φτάσει μέχρι το φρέαρ του σταθμού Ευαγγελισμός όπου θα συναντήσει τον δεύτερο μετροπόντικα, τη «Νίκη».
Σημειώνεται ότι στο εργοτάξιο υπάρχει ειδικός χώρος που λειτουργεί ως εστιατόριο, υπάρχει θάλαμος διαφυγής σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, ενώ έχουν στηθεί και τέσσερα φαρμακεία.
«Το δεύτερο μηχάνημα συναρμολογείται στο Άλσος Βεΐκου στο αντίστοιχο φρέαρ εκκίνησης, θα διανύσει σήραγγα 7,2 χιλιομέτρων και θα κατασκευάσει και θα συναντηθεί με αυτό το μηχάνημα πάλι στον Ευαγγελισμό» επισήμανε ο τεχνικός διευθυντής του τομέα Β’ της Άβαξ, Νίκος Σπυριδωνάκος.
Το κόστος του έργου αναμένεται να ξεπεράσει το 1.5 δισ. ευρώ και ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης φτάνει τους 96 μήνες.
ertnews
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου