facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Χριστός Ανέστη!!!

Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά! 
Η Ανάσταση του Κυρίου να φέρει και Ανάσταση στις ψυχές μας!!! 
Σας εύχομαι υγεία σε εσάς και στις οικογένειές σας.!

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Τρίτη 19 Δεκεμβρίου 2023

«Χαλάει την εικόνα μου – Να πάει στον ψυχιάτρο», λέει ο νοσηλευτής στην Πάτρα, που τον κατήγγειλε 23χρονη για βιασμό

Ο 50χρονος νοσηλευτής από την Πάτρα που δέχτηκε καταγγελία για βιασμό 23χρονης κατά τη διάρκεια εξέτασης, αρνήθηκε τις κατηγορίες και υποστήριξε ότι ποτέ δεν έμεινε μόνος στο ίδιο δωμάτιο με την κοπέλα.

Μιλώντας στην εκπομπή Live News δήλωσε ότι «αυτά που δηλώθηκαν δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα. Εγώ είμαι νοσηλευτής 20 χρόνια. Έχω στεναχωρηθεί πάρα πολύ γιατί αυτό καταλαβαίνετε χαλάει την εικόνα μου αλλά εντάξει, εγώ βασίζομαι στο ότι η δικαιοσύνη θα προβεί μπροστά».

«Δεν πήγα ποτέ στην αναζωογόνηση μόνος μου μετά γιατί δεν είχα λόγο να το κάνω αυτό. Εγώ την είχα κάνει την δουλειά μου με τον νευρολόγο και μετά παρέμεινα στο παθολογικό ιατρείο αφού είχαμε συνεχή ροή των περιστατικών και του ΕΚΑΒ. Όλα αυτά μπορούν να τα επιβεβαιώσουν (οι συνάδελφοι) ότι εγώ δεν έφυγα καθόλου έκτοτε της εξέτασης αυτής», είπε χαρακτηριστικά.

Έπειτα, πρόσθεσε ότι «η παθολόγος ήταν στο παθολογικό ιατρείο, πήγε νευρολόγος μέσα να δει τι κάνει η κοπέλα, του είπε ότι ήρθε ένας νοσηλευτής, ένας άντρας τέλοσπαντων και μου είπε κάποιες ερωτικές κουβέντες. Δεν υπήρξε ποτέ, δεν είχε γίνει ποτέ, γιατί εγώ δεν έφυγα ποτέ από το παθολογικό. Ο νευρολόγος το είπε στην παθολόγο και εμένα μου το είπανε και λέω: “αν νομίζετε ότι αυτό έχει… αυτό δεν έχει λάβει χώρα, γιατί εγώ έτσι και αλλιώς δεν έφυγα από το παθολογικό να την στείλετε την κοπέλα για έναν έλεγχο από τον ψυχίατρο”».

Ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλης Γιαννάκος, σε σχετικές δηλώσεις που έκανε, είπε ότι «ο γιατρός πήρε τα δείγματα και έφυγε και έμεινε ο νοσηλευτής με την 23χρονη και μετά από λίγο βγήκε η 23χρονη με τον πατέρα της και κατήγγειλαν σεξουαλική παρενόχληση και λεκτική και σωματική από τον νοσηλευτή».

newsbeast

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news