facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Χριστός Ανέστη!!!

Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά! 
Η Ανάσταση του Κυρίου να φέρει και Ανάσταση στις ψυχές μας!!! 
Σας εύχομαι υγεία σε εσάς και στις οικογένειές σας.!

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Πέμπτη 28 Δεκεμβρίου 2023

Τροχαίο στο Πέραμα: Η 22χρονη κατέγραψε τη σύγκρουση με 210 χλμ - «Αλέξανδρε δεν έχω πόδια» (βίντεο ντοκουμέντο)

Μάχη για να κρατηθούν στην ζωή δίνουν ο 28χρονος και η 22χρονη που τραυματίστηκαν σοβαρά τα ξημερώματα των Χριστουγέννων σε τροχαίο στον Πέραμα ενώ ακρωτηριάστηκαν και τα δυο τους πόδια. Το 22χρονο κορίτσι μίλησε στο live news του ΜΕΓΚΑ μέσα από το νοσοκομείο και περιγράφει όσα έζησε, τη στιγμή που σοκαριστικό βίντεο ντοκουμέντο έχει καταγράψει την συγκλονιστική σκηνή

«Μου λέει ο Αλέξανδρος Ηλιάνα πρέπει να τα έχω κόψει όλα. Κοιτάω κάτω, κοιτάω τα πόδια μου και του λέω, Αλέξανδρε, δεν έχω πόδια».

Έζησε τον απόλυτο εφιάλτη, ξημερώματα Χριστουγέννων.

Το αυτοκίνητο στο οποίο επέβαινε, μαζί με τον 28χρονο φίλο της, καρφώθηκε με ιλιγγιώδη ταχύτητα σε μπάρες στη Λεωφόρο Σχιστού, με αποτέλεσμα να ακρωτηριαστεί μέρος από τα κάτω άκρα της.

«Κλαίγοντας-αν δεν ήταν 210 τα χιλιόμετρα και ήταν 110 ίσως και εγώ τώρα να είχα και τα δυο μου πόδια και να ήμουν πιο φυσιολογικά».

Τώρα, μέσα από τη Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας του νοσοκομείου Αττικόν, η 22χρονη Ηλιάνα, με μεγαλείο ψυχής, περιγράφει στο Live News και την Άννα Μαρινάκη τις πρώτες στιγμές μετά το φρικιαστικό τροχαίο.

«Το κινητό του Αλέξανδρου έβγαλε «μάλλον έχετε εμπλακεί σε τροχαίο θέλετε βοήθεια;» και φωνάξαμε ναι. Ο Αλέξανδρος είχε πανικοβληθεί δεν ακουγότανε. Πήρα το κινητό στα χέρια μου και τους έλεγα είμαστε σε αυτή τη μεριά να έρθει πυροσβεστικό και ασθενοφόρο δεν έχω πόδια. Μου λέει ένας άνθρωπος που ήταν εκεί δίπλα «κοπελιά αποκλείεται να μην έχεις πόδια» και τα βγάζω και του λέω ‘να τα’».

Η ίδια κατέγραψε, μάλιστα, με το κινητό τηλέφωνό της τα τελευταία δευτερόλεπτα, πριν την πρόσκρουση. Το κοντέρ του αυτοκινήτου έδειχνε 210 χιλιόμετρα.

Η 22χρονη κοπέλα είχε τις αισθήσεις της και θυμάται την αγωνιώδη προσπάθεια απεγκλωβισμού των δύο νεαρών παιδιών και τη στιγμή που μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο

«Ναι τα θυμάμαι που με βάλανε στο ασθενοφόρο που μου πλύνανε τα πόδια, που με βάλανε στο χειρουργείο. Τα θυμάμαι όλα».

Όπως λέει στο MEGA, τόσο η ίδια όσο και ο οδηγός φορούσαν ζώνες ασφαλείας.

«Αν δεν τις φορούσαμε με 210 χιλιόμετρα δεν θα ήμασταν εδώ τώρα να μιλάμε. Δεν θα είχαν φύγει μόνο τα πόδια».

Ακόμη και τώρα προσπαθεί να συνειδητοποιήσει πώς το χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν είχε αυτήν την κατάληξη.

«Το προηγούμενο βίντεο που έχω είναι που χορεύουμε στο μαγαζί με τον αδελφό μου».

Ο 28χρονος Αλέξανδρος, ο οδηγός του οχήματος, που ακρωτηριάστηκε στο δεξί κάτω άκρο, παραμένει σε καταστολή στη μονάδα εντατικής θεραπείας στο νοσοκομείο Αττικόν, με τους γιατρούς να δίνουν μάχη για να σώσουν το αριστερό πόδι του.

megatv

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news