facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Χριστός Ανέστη!!!

Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά! 
Η Ανάσταση του Κυρίου να φέρει και Ανάσταση στις ψυχές μας!!! 
Σας εύχομαι υγεία σε εσάς και στις οικογένειές σας.!

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Τρίτη 18 Απριλίου 2023

Τουρκία: «Έχω καταγωγή από τη Δράμα», αποκάλυψε η Μεράλ Ακσενέρ – Τα σενάρια περί εξωσυζυγικής σχέσης

Η πρόεδρος του Καλού Κόμματος της Τουρκίας, η Μεράλ Ακσενέρ, αποκάλυψε ότι η καταγωγή της είναι από τη Δράμα, ενώ τόνισε ότι η οικογένειά έχει ελληνικές ρίζες και πήγε στην γειτονική χώρα από την Ελλάδα.

Η Μεράλ Ακσενέρ τόνισε ότι η οικογένειά της είχε μείνει στη Δράμα, στην Ξάνθη και στην Κομοτηνή. Επίσης τόνισε ότι η μετακόμισή της οικογένειάς της στην Τουρκία έγινε από τη Δράμα.

Όπως μετέδωσε ο Μανώλης Κωστίδης, ανταποκριτής του ΣΚΑΪ στην Κωνσταντινούπολη, η Μεράλ Ακσενέρ έκανε αναφορά στις ρίζες της οικογένειάς της σε συνέντευξη που παραχώρησε σε τουρκικό ΜΜΕ και αποκάλυψε ότι η καταγωγή της είναι από τη Δράμα.

«Η οικογένεια μου μετανάστευσε τρεις φορές. Από τη Δράμα δυο φορές προς την Ξάνθη και την Κομοτηνή. Όπως και από τη Δράμα προς την Τουρκία. Η δική μας καταγωγή είναι από τη Δράμα. Μόνο οι ηλικιωμένοι είχα μείνει. Οι υπόλοιποι ήταν φαντάροι», είπε η Μεράλ Ακσενέρ.

Τα σενάρια για εξωσυζυγική σχέση

Η πρόεδρος του Καλού Κόμματος της Τουρκίας, Μεράλ Ακσενέρ, μίλησε και για τα σενάρια που είχε βγάλει το 2015 τηλεοπτικό δίκτυο που ανήκει στον γαμπρό του πολιτικού εχθρού της, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν και τα οποία ανέφεραν ότι είχε εξωσυζυγική σχέση και μάλιστα υπάρχει και κασέτα με τα… σχετικά στοιχεία.

Η Μεράλ Ακσενέρ τόνισε ότι όλα ήταν ψέμματα και επισήμανε ότι αυτή ήταν μια ιστορία που την πλήγωσε πολύ.

«Το 2015 στο τηλεοπτικό δίκτυο του γαμπρού του κυρίου Ερντογάν είχαν ισχυριστεί πως εγώ έχω εξωσυζυγική σχέση. Πως υπάρχει μια κασέτα με δεδομένα που δεν αρμόζουν σε μια παντρεμένη γυναίκα. Εγώ πόνεσα πολύ με αυτό. Έχω τον αδελφό μου σκέφτηκα πως θα κυκλοφορεί στο δρόμο. Έχω τον γιό μου… και τον σύζυγό μου είμαστε μαζί από τα 18 μας», είπε η Τουρκάλα πολιτικός.

newsit

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news