facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Χρόνια Πολλά σε όλους από το ΔΗΜΟΣΙΟ ΓΡΑΝΑΖΙ

Ευχόμαστε σε όλους Καλά Χριστούγεννα με αγάπη, υγεία και αισιοδοξία! Σας ευχόμαστε Χρόνια Πολλά και κάθε δυνατή ευτυχία για το νέο έτος!

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Τετάρτη 22 Μαρτίου 2023

Ξεκίνησαν τα πρώτα δρομολόγια του σιδηρόδρομου

Τρεις εβδομάδες μετά την τραγωδία στα Τέμπη επανεκκίνησε τα ξημερώματα ο σιδηρόδρομος, με δρομολόγια τρένου και προαστιακού. Το πρώτο δρομολόγιο του προαστιακού Αθήνα - Χαλκίδα ξεκίνησε στις 05:24.

Επίσης εκτελούνται τα δρομολόγια του προαστιακού στο τμήμα Αθήνα - Αεροδρόμιο. Επιπλέον, αναμένεται σήμερα να επανεκκινήσει και ένα ζεύγος εμπορευματικής αμαξοστοιχίας στο δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη και Θεσσαλονίκη - Αθήνα.

Αρχικά θα υπάρχουν περιορισμένα δρομολόγια και αυστηρά μέτρα ασφαλείας ενώ ανά πενθήμερο θα προστίθενται γραμμές, έτσι ώστε να υπάρξει πλήρης ανάπτυξη των δρομολογίων, πριν από το Πάσχα.

Ο νέος διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Παναγιώτης Τερεζάκης σε δηλώσεις του στους δημοσιογράφους στον Σταθμό Λαρίσης τόνισε: «Τόσο η διοίκηση όσο και οι εργαζόμενοι του ΟΣΕ είμαστε αποφασισμένοι να θέσουμε σε λειτουργία εκ νέου τα τρένα της χώρας. Δηλώνουμε ότι θα κάνουμε ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατόν για να ξανακερδίσουμε την εμπιστοσύνη του επιβατικού κοινού μας. Με δεδομένο ότι ο σιδηρόδρομος είναι το πλέον φιλικό στο περιβάλλον μέσο, αξίζει να δώσουμε όλες μας τις δυνάμεις για τη γρήγορη και ασφαλέστερη επαναλειτουργία του, θέλουμε και εσείς να σταθείτε δίπλα μας, γιατί για όλους μας η επόμενη μέρα του ελληνικού σιδηρόδρομου είναι ένα στοίχημα που πρέπει να το κερδίσουμε όλοι μαζί. Ξεκίνησαν ήδη τα προαστιακά σήμερα, από Αθήνα για Χαλκίδα και Αθήνα για Αεροδρόμιο, για τις υπόλοιπες έχει ανακοινωθεί το πρόγραμμα από τον υπουργό και τον πρωθυπουργό και σταδιακά μέσα σε πέντε εβδομάδες σκοπεύουμε να αποκαταστήσουμε τη λειτουργία των συρμών, με τα μέτρα ασφαλείας που έχουμε ανακοινώσει».

Από την πλευρά των εργαζομένων, ο Ιωάννης Κοκκινάκης, σταθμάρχης του ΟΣΕ, ο οποίος ήταν στη νυχτερινή βάρδια, μιλώντας στην ΕΡΤ, επεσήμανε ότι ήταν πολύ δύσκολη η επανεκκίνηση για εκείνον μετά από από 40 χρόνια δουλειάς, καθώς ο κόσμος ήταν φοβισμένος και προσπαθούσε να τους εμψυχώσει για να ανέβουν στο τρένο. Σημείωσε πως «ξεκίνησαν σήμερα, μετά από πολύ καιρό από το τραγικό συμβάν -που μας έπληξε όλους συναισθηματικά και ψυχολογικά- τα δρομολόγια για το Αεροδρόμιο και τη Χαλκίδα. Έχουμε 18 δρομολόγια για το Αεροδρόμιο και 12 για Χαλκίδα. Οι εντολές που μας έχουν δοθεί από τη διοίκηση είναι δύο σταθμάρχες ανά βάρδια, δυο μηχανοδηγοί και δύο συνοδοί στις αμαξοστοιχίες, να κινούνται οι συρμοί με μειωμένες ταχύτητες». Επίσης ζήτησε συγγνώμη για το σιδηροδρομικό δυστύχημα και κάλεσε τον κόσμο να επανέλθει και να τους στηρίξει και να ταξιδεύουν και πάλι με το τρένο.

Αργά το βράδυ της Τρίτης (21/3), σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, ο ΟΣΕ έδωσε στη Hellenic Train τις εγγυήσεις ασφάλειας που είχαν ζητήσει οι εργαζόμενοι για πλήρη επικοινωνία με το σύστημα GSM-Railways, που είναι ένα διεθνές πρότυπο ασύρματων επικοινωνιών στον σιδηρόδρομο. Αξίζει να σημειωθεί όμως πως οι συγκεκριμένες εγγυήσεις δόθηκαν για τον βασικό άξονα στο τμήμα Θριάσιο - Ειδομένη, ώστε να ξεκινήσουν κανονικά τα εμπορευματικά τρένα. Παρά τις εγγυήσεις που δόθηκαν, καμία αντίδραση δεν έχει ακόμη εκδηλωθεί (00:28) από πλευράς Hellenic Train.

Σε ό,τι αφορά στα υπεραστικά επιβατικά τρένα, που θα εκτελούσαν δρομολόγια στα τμήματα Θεσσαλονίκη - Δράμα και Θεσσαλονίκη - Φλώρινα, φαίνεται πως παίρνει τελικά μια εβδομάδα παράταση η ακινησία, καθώς οι εργαζόμενοι έχουν θέσει ζητήματα ασφάλειας για τα συγκεκριμένα τμήματα του δικτύου.

Τα μέτρα ασφαλείας

Πλέον, κάθε σταθμός στελεχώνεται με δύο σταθμάρχες και όλοι οι προαστιακοί συρμοί με δύο μηχανοδηγούς και τουλάχιστον έναν συνοδό. Επιπλέον μειώνεται η ταχύτητα σε τμήματα που δεν καλύπτονται από σηματοδότηση. Συγκεκριμένα, το όριο ορίζεται στα 80 χλμ./ώρα σε προαστιακούς και εμπορευματικούς συρμούς και στα 100 χλμ./ώρα στις επιβατικές αμαξοστοιχίες.

Τα άμεσα μέτρα:

  • 2 σταθμάρχες σε κάθε σταθμό
  • 2 μηχανοδηγοί +1 συνοδός στον Προαστιακό
  • Μείωση ταχύτητας
  • 80 χλμ. σε προαστιακούς/εμπορευματικούς συρμούς
  • 100 χλμ. σε επιβατικές αμαξοστοιχίες

euro2day

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news