Η καταληκτική ημερομηνία προέβλεπε την υποβολή προτάσεων την Παρασκευή 31 Μαρτίου και το ΥΠΟΜΕ αποφάσισε να παρατείνει την προθεσμία έως τις 20 Απριλίου (αν και υπήρξε αίτημα από διαγωνιζόμενο για παράταση έως τα τέλη Ιουλίου 2023).
Είναι προφανές ότι η προκήρυξη εθνικών εκλογών έχει επιδράσει στη διαδικασία των δημόσιων διαγωνισμών, ωστόσο πηγές της αγοράς θεωρούσαν ούτως ή άλλως «ασφυκτικό» το περιθώριο της 31ης Μαρτίου, καθώς το τεύχος πρόσκλησης υποβολής δεσμευτικών προσφορών της B’ φάσης δημοσιεύθηκε μόλις στα τέλη του 2022.
Το έργο αφορά τμήμα του αυτοκινητοδρόμου του ΒΟΑΚ, μήκους 157,3 χλμ. (Χανιά – Ηράκλειο) με χρηματοδότηση από το ΤΑΑ, γεγονός που έθεσε και χρονικό περιθώριο προτεραιότητας. Διεκδικητές είναι οι ΓΕΚ Τέρνα, Άκτωρ Παραχωρήσεις, Άβαξ, Vinci, και η κοινοπραξία ΜυτιληναίοςΜΥΤΙΛ +1,98%- INTERTOLL, ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες του Euro2day.gr, το εύρος και η σύνθεση των ενδιαφερόμενων σχημάτων έχει ήδη αλλάξει.
Πέρα από τον ΒΟΑΚ και ο διαγωνισμός για την επέκταση της Ιόνιας Οδού, στο τμήμα Ιωάννινα-Κακαβιά, έλαβε παράταση για την 9η Μαίου 2023, (πρόκειται για δεύτερη παράταση), αλλά ο λόγος για τον οποίο δόθηκε η παράταση δεν αφορά τις εκλογές, αλλά προσφυγές ενδιαφερομένων. Ο προϋπολογισμός του έργου με τον ΦΠΑ είναι 310 εκατ. ευρώ (250 εκατ. χωρίς ΦΠΑ). Από αυτά 188,70 αφορούν στο τμήμα Ιωάννινα-Καλπάκι και τα υπόλοιπα 61,29 εκατ. ευρώ είναι το τμήμα της προαίρεσης Καλπάκι-Κακαβιά.
Επίσης το έργο ΣΔΙΤ για το κτίριο της Γενικής Γραμματείας Υποδομών προϋπολογισμού 140 εκατ. ευρώ, με διεκδικητές τους ΑΒΑΞ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, INTRAKAT– REDEX και ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ – DIMAND πήρε παράταση υποβολής δεσμευτικών προσφορών για τις 27 Απριλίου.
euro2day
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου